Kapıyı açtım ve bir kız bana bir kağıt verip gitti.
Kağıdı açıp baktım.
"Eğer beni bulmak istiyorsan kütüphaneye in."
Kütüphane bodrum katta ve genelde buradaki hiç kimse aşağı inmiyor.
Kitap okumaya bayılan insan sayısı burada herhalde 3 zaten onlarda biziz.
Bu sefer ona ödeticektim kağıdı çöpe attım ve aşağı koşarak indim.
İndiğimde kimse yoktu.
"KORKAK"
Diye bağırdım ve siktir kapı kitlenmişti.
Her ne kadar bağırsamda asla üst kata ses gelmeyecekti. Kızlara mesaj attım ama cevap gelmeden telefonum kapandı umarım beni ciddiye almışlardır..Defne'den;
Telefonuma gelen mesaja bakmış ve kızlara bakmıştım. Onlarda bana bakmış ve zilin çalmasıyla birlikte kütüphaneye inmiştik. Azra ve Sude kapıyı açmaya çalışırken bende yukarı çıkıp görevlileri aramaya başlamıştım ki omzumda hissettiğim el ile arkamı döndüm."Yine mi sen bi siktir git ya"
"Defne konuşmamız gerek"
"Ege ne zaman salarsın beni"
"Konuşmamız gerek dedim"
Bu çocuğun adını hangi akla hizmet mafya koyduk ki. Kolumdan tutup boş bir sınıfa soktu ve kapıyı kapattı.
"Defne arkadaşlarını uyar Su yine bir şeylerin peşinde"
"Hıı aynen şimdi gidebilir miyim"
"Ve o çocukla sevgili misin?"
"Zeus mu hah evet sevgiliyiz
Kıpkırmızı oluşunu izleyip gülümsedim. Evet sonunda ben kazanmıştım mafya.
Kızların yanına gitmem gerektiği için daha fazla bu güzel anı izleyemedim. Hemen bir görevliden anahtarı aldım ve kapıyı açtık.
Kim olduğunu merak etsekte derse girmek zorundaydık. Sıkıcı dersimiz İNGİLİZCE olsa da hepimize bir kağıt dağıtıldı.
İngilizce sınavını kazananlar Amerika'da 2 hafta geçirebilecekti. İşimize geldiği için Sude ile bakıştık.
Tenefüste kızlarla beraber bahçeye çıktık.
"Katılmamız lazım"
"Sude benim ingilizcem sikilmiş biliyorsun dimi"
"Kopya çekmene yardım ederiz ben sana Defne Azra'ya"
"Aynen hadi akşam başvuru yapalımm"
Sevinçle dans ediyorduk. Sınava girdik ve mükemmel bir kopya yöntemi ile kazanmıştık bizimle gelicek iğrenç insanlarıda listede görmüştük..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allahın Cezaları
RomanceAllah'ın belası dört kızın orangutan türünden geldiklerine inandıkları gün hayatları değişmiştir. Grubun en aklı başında üyesi diyebileceğiniz hiç bir kız yoktur. Peki ya bu mükemmel ötesi kız grubu nasıl hayatta kalmaya devam ediyor? Cevaplar için...