Hadise'yi Milli Takıma almak lazım

10 1 0
                                    

Başlığı her zaman arkadaşlarla konuşup gülüyoruz mesela "kanka hadiseyi milli takıma almak lazım Hakan çalhanoğlundan daha iyi frikik atıyor" deriz. Hayatta neşe her zaman lazım ama bazen hayattan nefret ettiğimiz anlar oluyor ben bazılarını anlatacağım ;
1. Matematik

2. Islak banyo terliğine basmak

3. Ayakkabına taş girmesi

4. Fenerbahçe

5. Bizim sınıfta bir insan evladı var biz utancımızdan başımız  yerde yürürken bu it teneffüste koridorda bekliyor gelip geçen kızlara bakıp "uh one be !!" diyor. Şimdi bize ne biz yapalım diyorsunuz ama biz bunların popişini kaldırıyoruz varya ben hakim Yada savcı olsaydım " ne Jop sokun" derdim. Atardım hücreye .

6. Bu yemek programlarından ayrı bir nefret ediyorum olum siz orda para için biyerlerinizi yırtarken Afrika'da açlıktan çocuklar ölüyor.

7. Esra Erol ,zuhal topal ,Seda sayan ,müqe anlı'nın programlarını annem izliyor ve benim AQ yerlerde ağlıyor.

 Esra Erol ,zuhal topal ,Seda sayan ,müqe anlı'nın programlarını annem izliyor ve benim AQ yerlerde ağlıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



8. Enes batur

9. Suvivor aslında müminler vs müşrikler formatı gelse izlerimde böyle çok bayat oluyor Acun adam bulamıyor...Ersin Korkut emekli oldu Yasin sözde aşçıydı master şef'deydi ne ara geldi aq.

10.ırkçı insanlardan nefret ediyorum . Tarih dersindeyken bir arkadaşımız soru sordu bazıları saçma olduğunu düşünüp güldü. Buraya kadar bir sıkıntı yoktu ama bir kendini bilmiş çocuğa "sus lan kürt" deyince ben çıldırdım bir anda sınıfta kargaşa çıktı herkes gülmeye başladı . O sırada hocamız " susun be önemli olan insan olması sen ona Kürt diyor olabilirsin ama Çanakkale savaşını düşünelim o savaşta sadece Türk mü vardı ? Hayır Türklerin yanında Kürt,Arap ,ermeni,çerkez ,Şii ,
Zaza,Bulgar daha sayamadığım insan vardı belkide onlar orda bizim için ölmeseydi sen şu an ne kendi dilini konuşurdun ne özgür olurdun başka devletlerin sömürgesi olurdun" dediğinde rahatladım daha sonra neredeyse sınıfın yarısı kalkıp kökeninin başka bir yerden olduğunu söyledi. Hatırlarsınız geçen gün Fransa korona virüsün deneklerinin afrikalılar olması gerektiğini söyledi. Neyse ben sözü size bırakıyorum...

11. Sabah erken kalman gerektiğini bildiğin halde uykun gelmez

12.kitabı bayağı düzenlemem lazım çok fazla yanlış var ama 'üşeniyorum.' sanırım final yaptıktan sonra yaparım.

13.olmayan karakterlere aşık olan insanlardan kaçıyorum sevmiyorum şimdi beni linç edeceksiniz ama şu kitap karakterleri , şu sözde erkek olup saçını uzatıp pembeye boyatan komite üç harfli üfürükçüler (BTS), dizi karakterleri kısaca olmayan insanlara aşık olanları sevmiyorum hele wattpatte hayran kurguda falan gözlerim kanıyor gördükçe.

14. Tik tok denen lanetten nefret ediyorum sırf vakit israfı instagram keşfette önüme çıktıkta telefona 619 çekiyorum lan seneryo şu kız telefonla uğraşıyor erkek gelip telefona vuruyor sonra öpüşüyorlar. Ben kızın yerinde olsam telefona koşarım kaç tl lan sonuçta sonra basarım çığlığı sapık var diye JOP sokarlar o oğlanın  bazı bölgelerine...

15.aklımdan çıkmayan sorulardan nefret ediyorum
CAMİDE AVİZE DÜŞERSE NE OLUR ?

aklımdan çıkmayan sorulardan nefret ediyorum CAMİDE AVİZE DÜŞERSE NE OLUR ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YÜZÜĞÜ NEDEN KARTALLAR GÖTÜRMEDİ ?

YÜZÜĞÜ NEDEN KARTALLAR GÖTÜRMEDİ ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU NİYE ISLAK AMK ?

BU NİYE ISLAK AMK ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

16. Youtube'da trendlerde neden kıça hıyar sokma challenge başlığı altında videolar var lan ben youtubenin bataklığında sürünen kaliteli kanallar için üzülüyorum okuduysanız önceki bölümde birkaç tane önermiştim.

17. Ben feroyu sevmiyorum onun kel kafasını gördükçe şamarlayasım geliyor . Adamın kafası yıldızlardan daha parlak aq.

18. Televizyon programlarında tansiyon artınca sunucu "beyfendi sakin olun şuan canlı yayındayız bizi 83 milyon izliyor" lan yalan atma reytinglerine baktım 2 milyon kişiydi. Misal örnek verelim şu video

19. Kahvaltıda tam çayım soğudu içeyim diyorum büyük bir yudum alıyorum ağızım yanıyor aq sonra anlıyorum ki annem üstüne eklemiş bin defa söylesende o sıcak suyu ekliyecek.

20. Evde eşyalarımı bulamıyorum anneme soruyorum işte orda diyor nerde yok diyorum odanın altını üstüne getirdikten sonra annem sen geç ben getiririm diyor bir bakıyorum çıkarmış saklıyor mu ? Ne yapıyor anlamadım.

np-sub urban/cradles

Güzel hareketti !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin