Ülkemizdeki sürreal olaylar

14 1 0
                                    

Ülkemiz insanlarına ve hayvanlarına has değüşük olaylar var işte örnekleri:
1.Bir adamın Trabzonspor  forması giyip arkasına 9 numara falcao yazması ve Galatasaray -Trabzonspor derbisine gitmesi

2.dişleri olmayan tontik teyzenin arkadaşlarıyla sokak aralarında dedikodu yaparken 3 paket çekirdek bitirmesi

3. 3 yaşında olan bir çocuğun çizgi film izlerken 1metre yanına metoor düşse bile umrunda olmaması

4.ülkemizde şöyle bir kutsal inanış var acunu eğer beyaz t -     shirt giymiş olarak görürseniz biliniz ki Acun ölmüştür o beyaz elbise onun kefenidir.

5. Benim bir arkadaş var Sorsalar kerimcan durmazdan nefret eder ama adamı(adamsa tabi😉)  sürekli taklit ediyor aslında çoğu kişi öyle adam sınıfa "bebeğim dediğim anda vuğğğ bana" Yada "ama bana vağğ dendi" diye giriyor instada açıklamaya "kerimcan is come back kudurun oruspu cacıkları" yazmış sorsalar nefret ediyor 'yaw he he' zaten insanların genel özelliği bu kimi paraya tapıyor kimi elsa Jean'a kimi yaşlı teyzeler ise Hint dizilerine tapıp karakterlerin fotoğrafını çerçevelettirip evine asıyor.

6.cahiliyet zor iş korona virüsten dolayı maske taktım ama fark şuydu herkez 1 günlük maske takarken ben filitreli taktım mallar ne olduğunu anlamayıp öküzün trene baktığı gibi bakıyor neyse markete girdim küçük bi velet var gözlerini kocaman açmış bakıyor aynen şöyle

cahiliyet  zor iş korona virüsten dolayı maske taktım ama fark şuydu herkez 1 günlük maske takarken ben filitreli taktım mallar ne olduğunu anlamayıp öküzün trene baktığı gibi bakıyor neyse markete girdim küçük bi velet var gözlerini kocaman açmış...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bende piçliğine üstüne  yürüdüm çocuk Şener şen misali topuklarını götüne vura vura kaçtı arkadaşlarına doğru koşarken "korona korona anamızı sikmeye geldi" diye kaçtı .ikinci anımsa birkaç saat önce markete gittim geri dönerken bi velet "koş koş korona var" dedi.mal sanki bilmiyoruz ben sakin sakin yürümeye devam ettim bu defaysa "amına koduğum" deyince ben ben döndüm buna baktım mal kaçıyor sonrada ben niye katliam yapıyorum "siktirgit pezevenk" deyip geçtim.

7.bizim tontik teyzelerimiz altın gününde oturup 5-6 saat milleti çekiştiriyorlar ondan sonrada" ay pakize sus kız ondan sonra dedikodu yaptı derler" diyorlar lan iki saattir pardon 5-6 saatir aklın neredeydi.

8.komşuluk denen şey efsaneden öteye gidemezler sevdiğim bir youtuber var o komşuluğu şöyle ele almış "komşuluk denen şey artık yok lan bizim üst kat gece koşturuyor,bağırıyor,müziğin sesini köklüyor bende dayanamadım aradım polisi komşum sürekli gürültü yapıyor sikayetçiyim dedim 3 saat bekledim ne polis var ne başka bişey tekrar Aradım polisi fetöcüler bomba patlattı etrafı tarıyorlar dedim 5dk sonra zırhlı araçları sokağa yığdılar".

9.sinekler yazın öyle çoğalıyorlarki bizim evde uyurken kulağımın altında öyle bir vıııııızzz diye ses çıkarıyorlarki Aceba ev onların mı? Benim mi? Diye düşünüyorum.küçükken nemrutun hikayesinde kulağına sinek girip öldüğünü duyunca küçükken her kulağıma sinek gelişinde rastgele etrafa vuruyordum hatta bir keresinde kulağıma girerken öldürmüştüm.

Ve annem dersimi çalışıyorum ve telefonumu alıp Tam mesajlarıma bakacakken annem içeri dalıyor ya bikere olsun ders çalışırken gir şu odayada insan gibi karşılanalım.

11.primciler lan watpatte her kitaba her kullanıcının panosuna 'kitabıma bakarmısınız 😊' Yada 'Vote yorum atın lan yani lütfen kocam beni 72 çocuğumla bırakıp gitti' Allah Allah sen bunu dedin ya içim parçalandı bana öyle çok attılar ki bu sabah birazda uyku sersemiyken birinin altına aynen sunu yazdım "lan siktirgit pezevenk işiniz gücünüz prim kasmak sahte beklentilerle yazar olmaya Yada göz boyamaya çalışmayın bir dahada bana yorum atmayın" bıktım sizden bak hiç yorum Yada vote alamıyor olabilirim kimse kitabı eleştirmiyor olabilir hatta 1 hafta boyunca bildirim alamıyor olabilirim ama bu kadarda değil 
Bak yine geldi piç sinek

Son sözlerim şu primi bırakın bide yorum atın be çok sıkıldım watpatte tüm edindiğim arkadaşlar burdan göç etti .zaten şu korona yüzünden kendimi evde tuvalet kağıdı sektirip idman yaparken buluyorum.

np-Mahmut Orhan&colonel bangshot/6 days

Güzel hareketti !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin