Bizim sınıftaki trajikomik olaylar
1.okulun arkasında pazar geçiyor bizimkiler camdan pazara hareket yapıyor gene bizimkiler gene cama vururken pazardan bi amca (tipi ağır ağabeylere benziyor )sinirlenip bize nah çekti sonrada camı tam 12den vurdu mandalinayla bende herşeyden habersiz arkadaki tontik teyzeye el salladım adamda "bekle bekle amına koyucam senin putperest pezevenk bea"dedi.bizkiler benide alıp kullanım dışı tuvalete girdiler adamın gitmesini bekledik o sıradada errkek muhabbeti ettik .
2.bizim sınıfta yaptığım gözlemlerden biri konuşmalar şöyle
Kızlar:
+bu 8/Bnin kızları varya anca oturup göt yapsınlar
-evet ayol
Erkekler:
+siz hangisinden izliyosunuz lan
-ben doeda'dan
^ben redtube'den
Ben:ben sizi izliyorum aq hahaha
3.bizimkiler şarkıları alıp değiştiriyor bunlar bizim matematik hocasının neslinden gidiyorlar mesela kar98 resmi açıp (bilmeyenler için bir keskin nişancı silahı KNT)
"Ben bir tek karı sevdim oda sensin oda sensin"
Yada boza boza şarkısı
"Sert sevsin güzel sikerim bide yetişirse önümüzdeki yaza ya bu nasıl bi şey diyebilirsin coninin(sins)düğünü var çifte düğün boza boza boza bide angara Gelibolu şarkısı var oda şöyle "angara Gelibolu bi otobüs karı dolu 31 çeke çeke sikim oldu vites kolu salama göbeğini düşürürsün bebeğini boşunamı sittim cumartesi geceleri"
Evet bir bölümün daha sonuna geldik diğer kitabımı yayınladım "Mars'a nasıl giderim"i okursanız çok mutlu olurum.Bu bölüm beni ilk bölümden beri okuyup destekleyenlere ithafımdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel hareketti !
ComédieBilemem kardeş kitabı okumadan içinden ne çıkacağını bilemem❓ TAMAMLANDI✅✔️☑️ Başlama tarihi:23 Ekim 2019