ALDATMA 3. bölüm ( BENİM SEVGİLİM OLURMUSUN )

4.7K 108 66
                                    

Hatırlatma:
İkimizin de ağzından aynı kelime çıkmıştı. SENİ SEVİYORUM

Sabah uyandığımda koltukta tae ile birlikte birbirimize sarılmış bir şekilde uyuyorduk. Tae ye baktığımda çok tatlı uyuyordu, onu ve onun o güzel yüzünü incelemeye başladım. Wow çok güzel yüz hatları var. Ben onu böyle incelerken bir anda tae gözünü açtı ve konuşmaya başladı.
Th: beni incelemeye doymadın mı.?
Mj: yoooo kim inceliyormuş seni.
Th: hımmm acaba kim
Dedi ve benim burnumu acıtmayacak derecede sıktı.
Mj: ya tae bırak burnumuuuuu
Th: ama sen böyle çok tatlısın, ımm sana bir lakap buldum.
Mj: what
Th: tatlıcuuuukkkk
Mj: o zaman bende sana bir tane bulucam tamam mı
Th: tamammmm yeter ki sen bul bana lakap, ya ama bak bu lakapları sadece ikimiz birbirimize kullanalım yoksa rezil oluruz
Mj: tamammm
Biz böyle konuşurken hala koltukta yattığımızın farkında bile değildik sonra taehyung
Th: hadi min ji yarım saattir koltuktayız, kahvaltı filan yapalımm.
Mj: tamam ben bi duş alayım da ben duştan çıkınca ne giyicem.
Th: sen dün benim sweetshirt'ümü giyindiğinde onları yıkamadınmı.
Mj: hayırrrr, ya öf ya niye yıkamadım ben şimdi ne giyicemm.
Th: meyse tamam ben sana sweetshirtlerimden birini daha veririm. Sana zaten elbise gibi oluyorlar.
Mj: tae ben bugün eski evime gidip eşyalarımı toplayayım.
Th: tamam. Ben duşa gireyim, sende gir.
Mj: tamam ben senin odandan kıyafet alayım.
Tamam dedi ve beraber odaya çıktık, ben onum dolabını karıştırırken o da duş almaya gitti.
Dolapta bütün kıyafetlerin arkasında küçük bir kutu buldum. E tabi bende merakli ılduğum için hemen aldım içini karıştırmaya başladım. İçinde küçük bir kutu, bir defter, ve bir kadının taehyung ile sarmaş dolaş olan bir fotoğrafı vardı. Şu an kıskanmış olabilirim, ama hemen yargıya varmayacağım, yani belki kardeşi varsa bu kız kardeşiyse, kuzeniyse, ya da sevgilisiyse ama eski, eskide kalmış sevgilisi. Saçmalamaya başladım iyice ( babysi saç malanmaz taranır, bunu da bilmiyorsan artık sen taeyle olmamalısın😎😎😎😂😂😂😎😎😂 )
Şu an aşırı kıskandım, halim zaten çok tuhaf, daha düne kadar jungkook'u kıskanırken şimdi taehyung'u kıskanıyorum. Ay neyse şu kutuyu dolaba koyayım daha fazla kıskançlık krizine girmeden
Kutuyu alıp geri dolaba koydum. Zaten tam o sırada banyo'nun kapısı açıldı sanırım taehyung duş aldı. Hemen arkamı döndüm ama dönmez olaydım tae yarı çıplaktı. Yani altında havlu vardı ama üstü çıplaktı. Arkamı döner dönmez zaten gözlerimi kapatmıştım, ama gözümden kaçmayan ve asla kaçamayacak kaslarını da görecek kadar sürem vardı sanırım. ( sapıkkkkk )
Off ama ya o kaslarda neydi öyle mükemmel, tae bunları nasıl yapmış ya gerçi jungkook'ta daha fazlası vardı. ( abooo taeelden gidiyehhhh ). Tae benim bu halime bi kahkaha patlattı. Sonra yavaş yavaş yanıma yaklaştı, yaklaştığını ayak seslerinden anlıyordum. Yanıma yaklaştı ve gözlerimi kapattığım ellerimi çekti ve
Th: bakabilirsin min ji
Mj: yok ya bakmayayım ben
Th: nedennn?
Mj: ııııı şeyyy u-utanırım ben
Th: min ji!! sevgilinden neden utanıyorsun. Utanma ve aç hadi o güzel gözlerini
Mj: s-sevgilinden mi? B-biz s-sevgilimiyizz.
Th: evet min ji, hani dün gece baya bi öpüştük sonra da birbirimizi sevdiğimizi söyledik ya, bu yüzden artık sevgiliyiz.
Tae öyle evet diyince mutlu oldum ve utandım da çünkü tae öyle söylerken gözlerimi açmıştım ve tae yi öyle görmüştüm. Şu an yanaklarım kesin kıp kırmızıdır. Tae bana baktı ve baş parmağı ile yanağımı okşadı
Th: lütfen bir daha benden utanma, lütfen bir daha SEVGİLİNDEN utanma.
Dedi ve bana yaklaşıp dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ve geri çekilip
Th: hadi sende duş al ve kahvaltı hazırlayalım.
Mj: tamam
Dedim ve dolaptan rastgele bir sweetshirtü elime aldım ve hemen banyoya gittim. Banyo kapısını kapatır kapatmaz kapıya yaslandım, kalbim şu an hiç olmadığından fazla atıyor. Ah cidden bu çocuk bana ne yapıyor, ya da beni böyle etkilemeyi nasıl başarıyor. Doğru bu soruların cevabını dün gece bulmuştum. Onun kalbi beni böyle etkiliyordu. Bi dk ya o bana daha doğru düzgün çıkma teklifi etmemişken nasıl sevgili oluyoruz anlamadım ama neyse onun beni sevmesi ve benim de onu sevmem daha önemli.
Ben böyle düşünürken aklıma duş alacağım geldi ve hemen duş almaya başladım
Duş aldıktan sonra tae nin sweetshirt'ünü giydim, ama bu bana çok uzun ve bol üstelik ben bununla dışarı çıkacağım. Immm buldum, tae nin dolabının altındaki çekmeceleri karıştırdım ve ince bir kemer buldum. Hemen onu aldın ve sweetshirt'ün belime gelen kısmına taktım tabi böyle yapınca yukarı çıktığı için kısalmıştı ama çok fazla değil diz kapağımın 3-4 cm kadar bişey ama Çok güzel olmuştum, saçlarımı da iyice kuruladım ve düzelttim. Artık aşağıya inebilirdim. Aşağıya indim ve iner inmez burnuma çok güzel kokular bu kokular mutfaktan geliyordu. Mutfağa gittim ve gördüğüm şey beni mutlu etmiştim. Tae kahvaltı hazırlıyordu, o beni öptü bende ona sarıla bilirim değil mi. Tae ye yavaşça yaklaştım ve arkasından ona sarıldım, tae de doğradığı ve benim göremediğim şeyden elini çekti ve elini benim elimin üstüne koydu ( fazla yakın durmayın durmayın, corona var ya, öleceksiniz ) sonra o arkasına dönsün diye ona sarılmayı bıraktım. Arkasını dönünce beni iyice süzdü ve konuşmaya başladı.
Th: min ji çok güzel olmuşsun ama bu çooookkkk kısaa git başka ızun bir sweetshirt giy.
Mj: tae bunun nesi kısa acaba. Değişmicemmm
Th: min ji! Değiş.
Mj: değişmicemmmmmmmm!
Th: iyi tamam değişme, dışarda biri sana bakınca da ben bakan kişinin tipini değiştirecem.
Mj: sakin ol şampiyon, tamam bana kimse bakmaz zaten tamammı. Neyse hadi yiyelim ben çok açımmm
Th: tamam aşkım hemen geliyor kahvaltın ( ay şöyle sevgilimiz olacaktı, bize kahvaltı hazırlayan aşkımlı maşkımlı konuşan, efkarlandım la yakın bi sigara 😂😂😂😂😂 )
Tae bana aşkım diyince içimde öyle bir halay çektim ki anlatılamaz. Neyse sandalyemi çekeceğim sırada tae elindeki bıçağı bıraktı ve hemen benim sandalyemi çekti sonra yavaşça beni oturttu. ( yavrum tae napıyon kız sanki hamile de ona bu kadar önem veriyor. )
Mj: ya tae görende ben hamileyim zanneder, ne bu kadar önem ( aha valla bu kız benim aklımı okuyor, 40 hapis cezası akıl okumaktan, hapise giderse tae den ayrılırda ohhh 😂😂😂😂😂 )
Th: min ji yakında o da olacak.
Dediğinde gözlerimi fal taşı gibi açıp tae ye baktım, o da bana baktı.
Th: ya min ji niye öyle bakıyorsun, bizim seninle hiç çocuğumuz olmayacakmı, çocuk yaparken ki zevki yaşamayacakmıyız. ( çok fesatım gerçekten, taehyung'u da kendime benzettim😂😂😂😂 )
Mj: tae farkındaysan ben halâ evliyim önce o şahıstan ( jungkook tan bahsediyor, la sen jungkooka şahıs mı dedin kız seni yolarım )
Boşanmam gerekiyor, sonra senin bana çıkma teklifi etmen, sevgili olmamız, sonra senin evlilik teklifi etmen var sonra evlenmek filan ohooo en az 1 yıl sürer bunlar. Ha bide çocuk istiyordun o d 9 ay olsa iste 1 yıl 9 ay, a birde çocuk öyle bir kere yapınca olan bir şey değil tabiki. Bu yüzden biz onu düz hesapla 2 yıl yapalım aşkım. Yani Bekleyeceksin aşkım baya bi.
Tae ye baktığımda ağzı beş karış açılmıştı. Ben onun bu haline gülerken o konuşmak için boğazını temizledi ve
Yh: yani sen benim olman için 1 yılımız var çocuğumuzun olması için de 1 yıl bekleyecem. Min ji ııııı ben sana sen boşanmadan önce çıkma teklifi etsem, ondan sonra sen boşansan sana evlilik teklifi etsem, sonra evlensek, her gece yapsak belki çocuk erken olur. Sonra 9 ay bekleriz doğmasını. Oh bunların hepsi en fazla 1,5. Yıl olur.
Tae böyle konuşurken sonunu güzel bağladığı için bitirdiğinde mutlu olmuştu. Bende mutlu olmuştum, sonra burnuma tuhaf bir koku geldi tae nin arkasına baktığımda yaptığı kreplerden biri yanmıştı. ( e artık bi zahmet yansın sabahtan beri konuşuyonuz )
Tae de kokuyu almış olmalı ki hemen arkasını dönüp krepi ve aldı ama çoktan yanmıştı tae bir tane daha yapıcam dedi ama ben izin vermedim yani 4 tane yapmıştı yeter bu kadar. ( bence çocukcağız senin o kadar abur cuburu yediğini görünce seni ayı zannetti kesin. )
Tae tabağa bana güzel bir şeyler yapacağını söyledi tabağı süsledi ve çok güzel olmuştu, resmen tabağa aşık oldum diyemem çünkü ben tabağı yapana aşığım. ( tabak medya da )
Çok güzel kahvaltı olmuştu, hızlı hızlı yedim tae ye baktığımda çok yavaş yiyordu. Benim hemen o evden eşyalarımı almam lazım.
Mj: tae hızlı yesene ya ben daha eşyalarımı almaya gideceğim.
Th: oha min ji sen ne ara bitirdin o tabağı.
Ben hemen tae nin yanına gittim elindeki bıçağı elime aldım ve hemen ona yedirmeye başladım. Sonunda bitirmişti şu an çok tatlıydı tae hızlı hızlı yedirdiğim için krep in üstüne döktüğü çikolata sosu dudağına bulaşmıştı.
Th: ya min ji ne yaptın sen ya öf güzel dudaklarım gitti. Min ji az önce resmen yemek yemeyi istemeyen çocuğuna zorla yemek yediren anne giniydin. Ve dudağımı mahvettin full sos olmuş.
Mj: tae ne yapim ya hızlı hızlı yemeliydin. Ayrıca benim acel-
Lafımı tamamlamama sebebim tae nin beni çekip öpmesiydi. Ne yapıyo bu çocuk ya tae ye ne yapıyo diyorum ama karşılık da veriyorum. Ah tae çok güzel öpüyor ya. Neyse tae ile o muhteşem öpüşmemizi bitirdik ve tae bana baktı ve
Th: ama hiç kimse böyle güzel öpemez senin gibi.
Tae ye ufak bir tebessüm ettim. Ah pardon buna tebessüm denmez 32 diş sırıttım resmen ya.
Mj: tae hadi benim eski evime gidelim eşyalarımı alalım.
Th: tamammmmm.
Tae ile birlikte evden çıktık, arabasına bindik ve ben evin yolunu tarif etmeye başladım. Sonunda gelmiştik ben hızla arabadan indim ve zile basmaya başladım. ( zile basma nedeni anahtarını bu evde unutması )
Kapı sonunda açılmıştı, kapıyı jungkook açmıştı. Ama bana bakmıyordu arkamdaki tae ye bakıyordu. Ben onu umursamadan eve gireceğim sırada kolumdan tuttu ve
Jk: niye geldin ve nereye gidiyorsun ?
Mj: eşyalarımı almaya geldim ve odamıza gidiyorum
Dedim ve tam gidicekken bunu söylemessem olmaz değilmi. Jungkooka doğru yürüdüm ve
Mj: ah pardon yanlış söyledim, odamız değil odanız çünkü artık biz diye bir şey yok. dedim.
Ve odasına çıkıp eşyalarımı toplamaya başladım. Hepsini topladıktan sonra odaya baktım burada jungkook ile bizim bir sürü fotoğrafımız vardı. Fotoğraflardan birini elime aldım ve aşağıya indim. Jungkook'un yanına gittim ve
Mj: odadaki fotoğrafları çöpe mi atarsın başka bişey mi yaparsın bilmem ama sevgilinle bu evde yaşamadan önce onları yok et. Sonra mazallah aranız bozulur.
Jungkook'un yanında geçip gidicekken
Mj: boşanma evraklarını sen mi hazırlarsın ben mi
Dadim ona dönerek.
Jk: ben yaparım.
Oradan tae seslendi
Th: hadi min ji AŞKIM!!
JK: a-aşkım mı?
Mj: evett
Jk: vay min ji hanım benden ayrılır ayrılmaz yeni birini bulmuşsun, yada bi dk belki de sende beni aldatıyordun, ne zaman dır sevgilisiniz siz. 1 aydır mı , 2 aydır mı, söylesene min ji!!
Ona o kadar çok sinirlenmiştim ki hemen tokat attım.
Mj: SEN BENİ KENDİNLE NASIL KARIŞTIRIYORSUN YA, BEN SENİ CANIM DAN BİLE ÇOK SEVERKEN SEN BANA ÖYLE BİR KAZIĞI ATTIĞINDA BİLE BEN SENİN O KIZLA MUTLU OLMANI İSTEDİM. JUNGKOOK NEDEN BANA BÖYLE YAPIYORSUN, BENİ ALDATARAK KALBİMİ ZATEN KIRDIN ŞİMDİ DE İYİCE PARÇALAMAyamı ÇAlışıyorsunnn
Sonlara doğru sesim çok kısılmıştı. Ama söyleyeceğim bir şey daha vardı.
Mj: dün sevgili olduk tae ile
Jk: ne?!
Mj: hani sen bana sordun ya 1 aydır mı sevgilisiniz diye hayır biz dün sevgili olduk. Biliyorum çok çabuk oldu bu ama zaten senin beni aldattığını öğrenmeden önce tae ile karşılaştım markette ve benim kalbimi senden sonra ilk defa biri kalbimi o kadar hızlı attırdı. Ve şunu da bilmeni isterim. Ben artık pişmanım evet senin beni aldattığın gün hiç pişman değildim, sana olan aşkımı nefretim bitiremiyordu ama şöyle bir söz vardır. Ne zaman pişman olursun biliyormusun onun yarım bıraktığını başkası tamamladığında. Sen benim sol yanımdın gittin, sen beni yarım bıraktın ve beni tae tamamladı. Artık sol yanım tae, kalbim tae ye ait. Lütfen bir daha bana böyle şeyler söyleme, kalbimi daha fazla kırmaa.
Dedim ve elime tekrardan bavulumu aldım ve taehyung'un da elini tutup dışarı çıkarttım. Artık göz yaşlarımı serbest bırakabilirdim. Jungkook'un yanında güçsüz görünmemek için ağlamamıştım, birinin karşısında güçlü görünmek için gözler ağlamaz ama içten içe kalp ağlar hep ve bende de jungkook ile konuşurken böyle olmuştu. Ben tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktığımda tae bana sarıldı ve kafamı göğsüne yasladı. Ben biraz sakinleşince arabaya tekrar bindik ve eve gitmeye karar verdik.

Jungkook'dan
Min ji geldi ve beni umursamadan gideceği sırada kolundan tuttum ve nereye gideceğini sordum oda bana odamıza dedi. Nedense o odamıza diyince içimde öyle birşeyler oldu ki anlaöadım, sonra bana doğru geri geldi ve pardon odamız değil odanıza çünkü artık biz diye bir şey yok dedi ve odaya gitti. O haklıydı artık biz diye birşey yoktu. Ama neden o öyle dediğinde kalbim acıyor, sonra o aşağıya indi ve birlikte çektiğimiz fotoğrafları çöpe atmamı istedi, tamam onu aldatmış olabilirm ama onunla bu kadar geçirdiğim anıları atamam. Sonra o çocuk tae mi ne işte o min ji ye seslendi ama seslenirken içinde aşkım kelimesin bulundurdu. Ben çok sinirlendim ve içimde kıskandığımı hissediyorum, peki neden kıskanıyorum ben artık heneula aşığım. Ona benden ayrılıp hemen bir sevgili bulduğunu ya da onunda beni aldattığını söyleyince bana tokat attı ve bağırmaya başladı. O ben onu aldatmama rağmen benim mutlu olmamı istediğini söyledi. Sonra o çocukla daha dün sevgili olduğunu söyledi. O öyle diyince kalbim acıdı. Zaten sonra o çocukla evden çıktılar. Pencereden öin ji ye baktığımda bi süre yerinde durdu ama sonra ağlamaya başladı o çoculta ona sarıldı. Çok kıskandım ama ben haneula aşığım neden onu kıskamıyorum neyse ben haneulu arayayımda gelsin biraz eğlenelim.

Min ji'den
Oradan ayrıldıktan sonra iyice sakinleştim ve eve gittik ben eşyalarımı yerleştirirken odaya tae geldi.
Th: min ji benim biraz işim var gidiyorum ben.
Mj: tamam taeee
Tae gidince bende eşyalarımı yerleştirmeye devam ettim. Eşyalarımı bitirince oturma odasına gittim ve televizyonu açtım.

2 SAAT SONRA
Tae beni aradı güzelce giyinmemi ve konum attığı yere gelmemi söyledi. Ben hemen odaya gittim ve dolaba baktım. Güzel birşeyler varmı diye baktım ve buldum. ( elbise medya da ) Elbise ile çok güzel olmuştum. Altınada siyah stiletto giydim. Artık hazırdım hemen bir taksi çağırdım ve tae nin attığı konuma gitmeye başladım.
Geldiğimde çok güzel bir alandaydık. Ah ben burayı biliyorum burası çiftlerin gittiği park da burası kapalı olmalıydı neden açık ki. Hemen park'ın kapısından içeri girdim. Sonra çok güzel bir alanla buluştum. Etrafta balonlar vardı. Ortada bir masa vardı, üstünde yamekler filan vardı, sonra oradaki çardağın üstünde seni seviyorum min ji yazıyordu. Tae geldi ve
Th: MİN Jİ. SENİ MUTLU ETMEMİ SAĞLARMISIN, ÜZÜLDÜĞÜN ZAMAN YANINDA OLMAMA İZİN VERİRMİSİN, MİN Jİ SENİ SEVİYORUM BENİM SEVGİLİM OLURMUSUNNNN.

Ve bitti
Arkadaşlar özür dilerim normalde öğlen atıcaktım ama ödev yapmam gerekiyordu, geç yazma sebebimde elimi dün kapıya sıkıştırmıştım yanlışıkla o çok acıyordu, ama yine de uzun yazdım. Umarım beğenirsiniz, bu bölüm toplam 2397 Kelime yazdım.
Yeni bölüm yarın gelicek, pazartesi günüde tek bölümlük atıcam, aynı aldatma olucak, umarım onu da beğenirsiniz. Ve şunu da bildireyim, ben bu hikayeleri aklımdan yazıyorum hayal gücüm ne kadar ileriye gidiyorsa bende o kadarını yazıyorum, önceden planlamıyorum. Neyse çok konuştum, yarı. Kesinlikle yeni bölüm gelicek. Sağlıklı kalın ve dışarı çıkmayın sizleri seviyorum





aldatma ( jungkook ile hayal et ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin