ALDATMA 11. BÖLÜM ( EVET ) FİNAL

2.2K 51 30
                                    

Hatırlatma:
Tae alnını alnıma dayayarak
Th: seni seviyorum, tatlıcuğum.
Mj: bende seni seviyorum, uzaylı prensim.
Hikaye:
Tae ile bakışmamızı bozan şey etrafta kopan alkış sesleri'ydi.
Daniel, hyun shik, bo young, ve jungkook bizi alkışlıyordu.

D/hs/by: tebrikler!!!!.
Onlar tebrik ederken jungkook etmemişti. Jungkook'a baktığımda gözleri dolmuştu, ama ağlamazdı o. O benim mutluluğum için uğraşıcağını söyledi. Ve başardı, şu an çok mutluyum.

Hs: oh be sonunda evleneceksiniz.

By: ayn yaa. Sonsuza kadar mutlu olun.

D: offf hadi ya ben acıktım. Yiyelim şu yemekleri.
Dediğinde bo young ve hyun shik kafasına vurdu.

By: gerizekalı, o yemekler bu güzel çift için. Onları senin için hazırlamadık.

D: neee!!!! Ben ne yiyeceğim acaba. Beni hiç düşünmeyin siz zaten.

Hs: salak bu çocuk ya. Biz bir kafeye fln gidicez. Sende geliceksin.
Her kelimeyi bastırarak söylemişti.

D: tamammmmm, hadi gidelim.

By: neyse, tekrar tebrik ederim canlarım.
Dedi ve ikimize de sarıldı. Sonra Daniel onların kolundan tutp sürükledi. Giderken de bize el salladılar. Daniel arabaya binip camını açıp bize

D: tebrikler çifte kumrular. Mutlu olun hep.

Dedive gittiler.

Ah deli çocuk ah. Ya bu çocuk herkesi mutsuzken bile mutlu ediyordu. Ama ben şu an mutluyum ve bu 2 katına çıktı.
Onlar gitmişti ama jungkook gitmemişti hâlâ. Ona doğru baktığımda bana hüzünle bakıyordu. Ama o hüzün'ün arkasında mutluluk kavramı da vardı. O benim için mutlu görünüyordu. Ve onun mutlu olmadığını sadece ben anlayabilirim. Ben onun gözlerinde taşıdığı anlamları anlayabiliyorum. Çünkü onun gözlerinde kayboluyorum. Kayboluyordum. Şimdi başkasının gözlerinde kayboluyorum, hep kaybolacağım. Başkası'nın kalbine sığınacağım. Başkasına özlemle sarılacağım. Hayatımı başkasına adayacağım. Artık jungkook'un kalbinde inşa ettiğim ev yıkıldı. Daha büyüğünü başkası'nın kalbine inşa ettim. Ve yıkmayı da düşünmüyorum. Ben jungkook ile olan yolumdan saptım, altımda mutluluğun tabakası olan bir yolda yürüyorum. Kalbimin içinde ki demir parmaklıkları benim için kıracak birisi var. Ben o kişi'ye kalbimi tam anlamıyla teslim ettim. Benim kalbim, onun kalbi. Bu ikisi aynı cümlede bulunuca çok güzel duruyor. Biz kalplerimizi bir birimizi ilk gördüğümüz zaman teslim ettik. İkimiz de bir birimizden başka birine kalbimizi açmayacağımıza, bu yüzükleri takarak yemin ettik. Yakında da evlilik belgesi işe bu resmi olacak. O yüzükler de yazan sonsuzluk işareti, bizim sonsuzumuz. Sonsuza kadar birlikte olacağımızı anlatıyor. Kalbimizin bir birine ait olduğunu anlatıyor. Bizim kalbimiz aslında önceden atmıyormuş, biz birbirimizi bulunca atmaya başladı. Bizim aşkımızın yangınından sadece biz sağ çıkabiliyoruz. Aşkımızın ateşine sadece biz engel olabiliyoruz. Birlikte iken sadece kalplerimiz atıyor. Biz onunla ölümüne aşk'ı yaşıyoruz. Ben ve o değiliz artık, BİZİZ.

Jungkook yavaş ve ortalama adımlarla yanımıza yaklaştı.

Jk: t-tebrik ederim. U-umarım hep m-mutlu o-olursunuz.

Mj: kekeliyorsun. Ağlamak istiyorsun, ama ben üzülmeyeyim diye mutlu görünmeye çalışıyorsun. O mutlu gözüken gözlerin arkasında hüzün, acı var. Değil mi.

Jk: sen beni iyi tanıyorsun.

Mj: seni iyi tanımamdan değil bunlar jungkook. Bunlar'ın hepsi önceden o bana bakan gözlerde kaybolmamdı. O gözlerde ki bin bir türlü anlamları anlaya bilmemdi.

aldatma ( jungkook ile hayal et ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin