ALDATMA 4. BÖLÜM ( KISKANÇLIK )

4K 92 67
                                    

Hatırlatma:
Th: MİN Jİ. SENİ MUTLU ETMEMİ SAĞLARMISIN, ÜZÜLDÜĞÜN ZAMAN YANINDA OLMAMA İZİN VERİRMİSİN, MİN Jİ SENİ SEVİYORUM BENİM SEVGİLİM OLURMUSUNNNN

Hikaye:
Mj: EVET, BENDE SENİ SEVİYORUM TAE.
Min ji'den
Tae onları söyleyince çok mutlu olmuştum bende evet dedim, ve ona koşarak sarıldım o da beni kucağına alıp döndürdü. Ya bana aşıklar parkında sevgililik teklif etti. Onu gerçekten çok seviyorum.
Ben böyle düşünürken arkadan alkış sesleri geldi arkama baktığımda 2 adam ve 1 kadın vardı bunlar kimdi ya. Tae ve benim yanıma geldiler.
( onları tanımadıkları için x diyeceğim şimdilik )
X1: merhaba biz tae'nin arkadaşlarıyız. Ben daniel, KANG DANİEL.
Bu çocuk meteor du la
Sonra yanlarındaki kız kendini tanıttı o da çok güzel minyon bir kızdı.
X2: merhaba ben park bo young
Çok tatlı bir kız.
Sonra kızın elini tutan adam kendini tanıtmaya başladı sanırım sevgililer.
X3: merhaba ben park hyun shik, biz bo young ile sevgiliyiz.
Bunlar evlenseler soy isimlerini değişmesine gerek yok.
( kd= kang daniel, pby= park bo young, phs= park hyun shik. )
Kd: tanıştığımıza memnun olduk tae bize bugün senden çok bahsetti.
Mj: bende memnun oldum.
Pby: seninle iyi anlaşıcaz biz kesin.
Mj: umarım anlaşırız.
Th: neyse ya tanışma faslınız bittiyse artık yemek yiyelim, açım ben açım.
Phs: bende açım ya. Tae bu teklif için bizi aç bıraktı. Neyse biz gidiyoruz zaten bye.
Mj: neden gidiyorsunuz yemek yemeyecekmisiniz.
Pby: hayır siz baş başa yemek yiyin biz zaten hemen şuradaki kafeye gideceğiz.
Mj: peki, sonra görüşürüz.
Onlar gidince tae de benim elimden tuttu ve masaya doğru gittik. Wow çok güzel ya, tae benim sandalyemi çekti ve oturduk. Yemeye başladık bir yandanda tae bana arkadaşlarını anlatıyor du. Çok iyi insanlardı çok eğlenceli ve komik anıları vardı. Tae anlatırken bende resmen onlarla o anıları yaşamış gibi hissettim.
Yemek böyle geçti. Tae beni başka bir yere götüreceğini söyledi.
Jungkook'dan
Haneul bana gelmişti biraz eğlenmiştik siz anladınız o eğlenmeyi.
( fesatttt anlayın 😈😈😈 ) sonra haneul aşıklar parkına gitmek istedi zaten onunla ilk orada karşılaştık. Onunla oraya gidiyorduk ama orada balonlar, süsler filan vardı. Çardağa baktığımda seni seviyorum min ji yazıyordu. Haneul ve ben şaşkındık. Sonra ortada ki masaya baktık, yemek masasıydı ve çok güzeldi. Sonra oraya doğru bir taksi geldi. Taksiden inen kişiyi görünce ağzım beş karış açıldı, haneulda öyleydi. Taksiden inen kişi min ji'ydi, min ji parkın içine girince o da çok şaşkındı sonra o tae denen adam geldi ve konuşmaya başladı. MİN Jİ. SENİ MUTLU ETMEMİ SAĞLARMISIN, ÜZÜLDÜĞÜN ZAMAN YANINDA OLMAMA İZİN VERİRMİSİN, MİN Jİ SENİ SEVİYORUM BENİM SEVGİLİM OLURMUSUNNNN bunları dedi. Min ji çok mutlu olmuştu, sonra min ji EVET diye bağırdı. Koşarak o tae ye sarıldı. İçim öyle kötü olmuştu ki kalbim acımıştı, neden böyleyim, ben haneula aşıkken neden kalbim onun için acıyor. Bu sorulara cevap bulamıyorum. Sonra sanırım tae nin arkadaşları geldi onlarla konuştular ve arkadaşları gitti. Onlar masaya oturdular ve yemek yemeye başladılar bir yandan da konuşuyorlarsı. Min ji çok mutluydu. Peki o mutluyken ben neden üzülüyorum, neden kalbim çok acıyor. Onu kıskanıyorum sanırım.
Ben bunları düşünürken haneul
H: ay sürtük senden ayrılır ayrılmaz sevgili yapmış,  iyiki ayrılmışsın şu sürtükten.
Jk: haneul ona bir daha sürtük deme.
H:  bana karşı o kızı mı savunuyorsunn
Jk: EVET!!!
H: peki jungkook, ben gidiyorum.
Jk: gitt!!!
Haneul gidince bende onları izlemeye devam ettim. Haneula neden böyle davrandım bilmiyorum ama min ji yi çok kıskanıyorum şu an da. Onlar yemeklerini yedikten sonra şu tae ayağa kalktı ve min ji'nin elini tutup onu kaldırdı. El ele tutuşarak yürümeye başladılar. Beraber sanırım tae'nin olduğunu düşündüğüm arabaya bindiler. Onlar ilerlemeye başlayınca bende arabama bindim ve onları takip ettim. Uçuruma gelmişlerdi. Arabadan indiler bende indim, min ji üşümüştü galiba çünkü taeye iyice yanaştı. Tae ceketini çıkardı ve min ji ye verdi. Beraber uçurumun ucuna doğru yürümeye başladılar. Sonra min ji
Mj: tae neden buraya geldik.
Th: min ji, içindeki bütün nefretini, bütün hissettiğin duyguları burada bağırarak söyleyebilirsin. Seni kimse duymaz.
Min ji tae ye gülümsedi ve uçurumun ucuna doğru iyice yaklaştı ve
Mj: HAYAT NEDEN BANA HİÇ GÜLMEDİN, NEDEN SEVDİĞİM KİŞİNİN BENİ BIRAKMASINA YARDIMCI OLDUN, NEDEN, NEDEN. BENİM YAPTIĞIM TEK BİR HATA VARDI O DA AŞIK OLMAKTI HEMDE ÖLÜMÜNE, NEDEN BU SUÇ BENİ PARAM PARÇA EDİYOR.
Min ji bunları söyledikten sonra ağlamaya başladı. O tae ona sarıldı. Sonra min ji
VE JEON JUNGKOOK SEN, SENİ ÖLÜMÜNE SEVDİĞİME ÇOK PİŞMANIM, SENİN BENİ ALDATMANA RAĞMEN SENİN MUTLU OLMANI NEDEN İSTİYORUM BUNU BİLE BİLMİYORUM, AMA MUTLU OL BENİM YAPAMADIĞIMI O KIZ YAPTIYSA ONUNLA MUTLU OL, BENİ YARIM BIRAKTIĞIN İÇİN PİŞMAN OLMA, ÇÜNKÜ SENİN PİŞMANLIĞINI BEN YAŞIYORUM, JEON JUNGKOOK ARTIK SENİ SEVMİYORUM, SANA KARŞI HİÇ BİR DUYGU BESLEMİYORUM,ÇÜNKÜ ARTIK BAŞKASINA KALBİMİ VERDİ.
min ji bunları dedikten sonra tae ye bakıp ufak bir tebessüm etti ve tae'nin elini tuttu. Ve
SEN KİM TAEHYUNG, SEN BENİM KARŞIMA ÇIKMASAYDIN ŞU AN BELKİ BURADAN İNTAHAR ETMİŞTİM. AMA SEN BENİM KALBİMİ KENDİ KALBİNE BAĞLADIN,  JUNGKOOK'DAN SONRA İLK DEFA BİRİ BENİM KALBİMİ ÇOK HIZLI ATTIRDI. BU KİŞİ SENSİN, KİM TAEHYUNG SENİ SEVİYORUM, İYİ Kİ KARŞIMA ÇIKTIN. VE TEŞEKKÜR EDERİM, AŞKINI BENİMLE PAYLAŞTIĞIN İÇİN.
Min ji böyle dediğinde tae ye gerçekten aşık olduğunu anladım. Neden kalbim bu kadar acıyor, ben haneul'u seviyorum, neden onu kıskanıyorum.
Ben böyle düşünürken, onlara baktığımda o tae min ji yi kendine doğru çekti onu dudağından öptü. Min ji de ellerini onun boynuna doladı.
Onlar öyle öpüşürken benim kalbim şu an çok acıyor, ben onu halâ seviyormuyum yoksa, ben onu halâ kıskanıyorum. Neden böyle oluyor, neden kalbimin acısını dindiremiyorum, neden onu halâ kıskanıyorum, hemde haneul'u severken, yoksa ben onu sevmiyormuyum. Bilmiyorum kafam çok karışık hemen buradan gitmeliyim.
Min ji'den
Bugün çok güzel bir gün dü içimde doldurduklarım artık içimde değil. Artık mutlu olucam, jungkook'u umursamayacağım, onun bana yaptığı gibi. Biz artık tae ile tamamen sevgiliniyiz ya.
Mj: tae biz artık sevgilimiyiz.
Th: evet min ji sevgiliyiz, sen ondan boşanınca da evleneceğiz.
Mj:  ama sen önce evlenme teklifide ediceksin değilmi.
Th: min ji hanım siz böyle teklifleri çok seviyorsunuz galiba. Ve tabi ki ediceğim, senin gibi birini bulmuşum teklif etmeden bırakacakmıyım sence.
Mj: ya tae bende senin gibi birini bulduğum için çok şanslıyımm
Tae ye doğru döndüm ve
Mj: saranghe ( seni seviyorum demek bunu bilmeyen yoktur heralde )
Th: nado saranghe ( bende seni seviyorum demek, bunu izlediğim bir diziden öğrendim )
Tae ye sarıldım. Sonra arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başladık.
Eve geldiğimizde hemen odaya çıktım. Tae de arkamdan geldi.
Mj: tae ben üstümü değiştiricem.
Dedim ve dolaptan kıyafet alıp banyoya gideceğim sırada tae kolumu tuttu ve
Th: nereye gidiyorsun.
Mj: banyoya üstümü değiştireceğim ya hani
Th: neden banyoda giyiniyorsun ki burada da giyinebilirsin. Utanmana gerek yok.
Mj: ay sapık tae
Th: evet sapığım ama sadece senin sapığınım.
Mj: hele bi başkasının sapığı ol , o zaman sana gününü gösteririm.
Th: wow min jş benş hemen sahiplendin ya.
Mj: tabiki sahipleneceğim.
Th: min ji lütfen burada giyin
Mj: hayır tae
Dedim ve tae beni yakalamadan hızlıca banyoya kaçtım.
Banyoda giyindim ve aşağıya indim.

aldatma ( jungkook ile hayal et ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin