ALDATMA 7. BÖLÜm :( aldatılmak kötü bir şeymiş:(

3.3K 95 49
                                    

Sabah
Uyandığımda tae yanımda çok tatlı bir şekilde uyuyordu. Bi dakika bugün pazar günü yarın jungkook ile boşanma davamız vardı. Neyse gidip üstümü değiştireyim, sonra da kahvaltı hazırlayıp tae yi uyandırayım.
Hemen odamıza gittim ve üstümü değiştirdim.

 Hemen odamıza gittim ve üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen mutfağa gittim. Kahvaltı hazırlamaya başladım. O sırada zil çaldı. Hemen kapıyı açtığımda tae'nin arkadaşları gelmişti. Onları eve davet ettim, bo young mutfakta bana yardım etti. Daniel ve hyun shik de ellerine su dolu bir sürahi aldılar. Onunla ne yapacaklarını merak ediyorum. Daniel ve hyun shik bi anda sürahideki bütün suyu tae'nin üstüne döktüler. Hepimiz gülüyorduk, tae de ne yaşadığına şaşırdı. Sonra bize
Th: ya ne yapıyorsunuz lan.
Th hariç herkes: SENİ UYANDIRDIK!!!
Th: ya böyle uyandırma mı olur. Min ji sende mi bunları destekliyorsun.
Mj: e biraz öyle oldu.
Th: ulan gece min ji ile uyurum, sabah su ile uyanırım. Offf üstümü de ıslattınız. Varya siz hepiniz bekleyin, min ji hanım sende sevgilimsin diye kurtulacağını düşünme.
Mj: kkkk bana ne ceza vericen.
Th: seni zabağa kadar öpecemm. ( türkçeyi öldürdüm, türkçeninruhuna el fatiha. 😂😂😂😂 )
Mj/th hariç herkes: ooooooooooo
D: yenge kurtuluşun yok valla.
Th: senin de kurtuluşun yok daniel.
D: yoksa benide mi öpecen zabağa kadar. ( daniel yavrum bağri sen yapma ya, türkçeyi katlettim. )
Mj: tae sen gay misin.
Th: he min ji gayim, o yüzden zabağa kadar seni öpecem diyom.
Mj: kkkkk tamam ama sen yine de öpme, öpersen beni aldatmış sayılırsın.
Tae sabır diliyormuş gibi kafasını kaldırdı 2 dk tavana baktı.
Th: neyse daniel, senin cezan ııııı buldum. Şu hani sana sülük gibi yapışan kız varya onu çağırıcam akşam. Bir şeyler yaparsınız artık.
Mj: nedense sen bir şeyler yaparsanız artık dediğinde benim aklıma fesat şeyler geliyor.
Th: sevgilim beni iyi tanıyorsun.
D: ya burada kurban giden benim ama yapacağım şeylere de siz karar veriyorsunuz. Bi sorun bakayım ben istiyormuyum diye.
Th: ceza bu canım.
Mj: canımmmm, ne tae.
Th: yani daniel, ceza bu, yaptığının cezası. Ha bu arada hyun shik seni de unutduğumu sanma.
Hy: keşke unutsaydın. Neyse bo young şu sevgilinin yakışıklı yüzüne iyice bir bak. Unutma beni. ( unutma sakın ola unutma, beni😂😂😂 . )
By: ya tae lütfen ona az bir ceza ver.
Th: hadi senin o güzel hatrın için cezasını 2 kat eksildim.
Th: neyse, hyun shik senin cezan, bi dk bo young sende onlara yardım ettin değil mi.
By: yok yok ben ve yardım ha, sen beni hiç tanıyamamışsın tae.
Th: kkkkk tama siz cezanızı beraber çekiceksiniz. Sizin cezanız, sizde bizim gibi bir birinizi zabağa kadar öpceniz. ( birazdan türkçe öğretmenimden özür dileyecem. )
Hy: tae bu bana göre ceza değil ödül
Dedi ve bo young'u kendine çekti ve dudağına öpücük kondurdu.
D: ıyyy ya bak sapım diye hava atmayın ya.
Th: daniel peşinde o kadar kız var, hepsi de taş bebek. Biri ile sevgili olsana oğlum.
Mj: demek taş bebek ha tae. O zaman o daniel'in peşindekilerle sevgili ol. Onlar taş mış ya.
Dedim ve kollarımı bir birine bağlayıp ona baktım
Th: yaaa min ji, ama sen onlardan daha güzelsin.
Mj: tabiki de onlardan daha güzelim. Ama ben bu tür iltifatlara kanacak kadar saf değilim tae. Dedim ve mutfağa gittim. Kahvaltıyı hazırlamaya başladım.
Th: ya hepsi sizin suçunuz.
By: bizim mi, ya sen dedin o kızlara taş bebek diye. Hem bak benim hyun shik'im öyle şeyler diyormu. Hayır.
Th: kesin demiyordur.
By: ne, yoksa diyormu. Hyun shik, diyormusun.
Hy: hayır tabiki de. Demiyorum. Benim hayatımda ki tek güzel sensin.
By: bak tae işte böyle iltifat etmelisin.
D: ohoo ben unutuldum bile. Tamam bem gidiyom siz aşk dolu sohbetinize devam edin.
Th: tamam lan gitme. Hişt sizde bi ayrılın ya, sabahtan beri yediniz bir birinizin dudaklarını.
By/hy: e sen böyle bir ceza verdin.
Th: her şey de ben suçluyum ya. Neyse ben min ji'nin gönlünü alayım.
Dedim ve mutfağa gidip min ji ye arkadan sarıldım. Min ji hiç tepki vermiyordu. Geri çekilip tekrar sarıldım, yine tepki vermedi. Resmen kız şu an robot gibi bir şey.
Th: min ji, aşkım, canım, bebğim, gelecekteki uzaylıların ve tatlucukların annesi. Sen kırıldın mı bana.
Mj: tae çek şu elini, kahvaltı hazırlıyorum gördüğün gibi.
Th: ya min ji, yapma böyle. Sen biliyorsun benim dünyam da sadece sen varsın.
Tae böyle diyince içimden sevindim, ama dışımdan hâlâ morali bozuk bir min ji oldum. Napayım ben çok çabuk kırılan biriyim.
Mj: emin misin tae.
Th: hayır tae yim.
Mj: peki emin değilmişsin. Üstelik senin dünyanda sadece ben yokum.
Th: peki başka kim var.
Mj: aslında şu anlık sadece ben varım, ama yakında küçük uzaylılar ve tatlucuklar olucakk.
Ben böyle diyince tae öyle bir gülümsedi ki içim ısındı ya. ( niye böbreklerin üşüyormuydu ki 😂😂😂😂😂 arkadaşlar kusura bakmayın espri yeteneğim 0 😂😂😂😂😂 )
Th: o zaman bu, şu anlama geliyor. Benim le barıştın.
Mj: hayır, sadece olacak gerçekleri söyledim.
Ben böyle diyince tae'nin surat ifadesi çok komikti.
Mj: kkkkk tabiki de barıştım aptal.
Th: sonun da, neyse hadi kahvaltı hazırlayalım ( bi hazırlayamadınız )
Tae bana yardım etmeye başladı. Beraber kahvaltıyı hazırladıktan sonra, diğerlerini çağırdık. Kahvaltımızı yaptıktan sonra hepimiz koltuğa yayılıp telefonlarımızla oynamaya başladık. Tae ile daniel bilgisayar oyunu oynuyorlardı. Sonra bo young.
By: min ji, alışverişe çıkalım mı.
Mj: bilmem, tae siz gelicekmisiniz.
Th: min ji, yok biz gelmeyeceğiz.
Mj: tamam, hadi gidelim no young.
Bo young ile evden çıktık ve yürüyerek AVM ye gittik.
Avm ye geldiğimizde bo young kolumdan çekiştirip hemen bir mağazaya götürdü. Orada bir sürü kıyafet denedik ve aldık. Bo young'un zevki çok iyiymiş. Sonra bo young ile geceliklerin olduğu bir mağazaya gittik. Bo young çok açık bir gecelik seçti.

aldatma ( jungkook ile hayal et ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin