Ridijan i Kristof su se šetali njihovom ulicom. Ridijan je hteo da iznenadi svog brata odlaskom u kafić, da se druže, upoznaju neke dame i zaborave na proteklih nekoliko dana. Kristof je osećao blago olakšanje. Nije se više zatvarao u sobu i plakao, mogao je da izađe i opusti se - verovatno zato što je kafić bio na strani ulice na kojoj nije bila Kasandrina kuća. A Ridijan više nije bio ljut na nju.
Kada su otišli do kafića, videli su brojne parove kako sede, piju, pričaju i uživaju. Kristof se opustio sa društvom koje je upoznao, Kasandra nije bila u mislima danas. Ridijanu je prišla šarmantna devojka pod uticajem alkohola. Pričala je kako je raskinula i kako joj treba neko da je uteši. ,,Možda bi mogao ja da-" Ridijan je krenuo da flertuje, dok nije video poznato lice nekoliko stolova daleko od njega. Bio je to Lajnus, u veoma napadnim akcijama sa devojkom koja nije bila Arosa, sa kojom se sinoć ljubio. Ridijan je još nekoliko trenutaka zagledao situaciju kako bi bio siguran. ,,Da, to je to." pomislio je ,,Ovaj kreten vara Arosu." Prošao je pored društva, zaobišao stolove koji su ga odvajali od Lajnusa, prišao Lajnusu i potukli su se.
Lomnjava, tuča, vriska, zvuci razbijanja stakla... Izbila je velika tuča u kafiću i Kristof je jedva uspeo da svog brata odvoji od Lajnusa. ,,Budalo jedna! Šta je Arosa videla u tebi?! Ti si jedno pokvareno đubre!" svađao se Ridijan.
,,Šta si se uspalio?" nastavljao je Lajnus ,,Nije ona tvoja riba!"
,,Nije al' TVOJA više biti neće! Ima da kažem i njoj i Spiritu kakav si ti bednik!" vikao je Ridijan.
,,Smiri se više, hajdemo kući!" vukao ga je Kristof napolje iz kafića.
,,Idemo do Bonetovih" rekao je Ridijan i otišli su do pekare Bonetovih.
Kada su njih dvojica došli, Arosa je sedela tužno za stolom. Ridijan joj je prišao, još uzrujan nakon tuče, i krenuo da priča ,,Arosa, izvini što nisam dolazio ovih dana, ali saznao sam-" tada je pogledao u Arosine tužne oči i zanemeo. Izgledala je kao da joj se ceo svet srušio, kao da ju je neko jako povredio. I bila je povređena, bilo je bilo teško da se pomiri sa tim da njena majka i mali brat rizikuju živote zbog nekakve glupave bolesti, zbog nečega na šta niko od njih ne može da utiče.
Ridijan je ućutao, seo pokraj svoje prijateljice i nežno je uhvatio za ruku. Ona mu je sve objasnila, čak i to kako je danas sama u pekari, jer Lajnus mora da dočeka svoje roditelje sa putovanja. Ridijan ju je slušao znajući da Lajnus laže, stiskajući pesnice svaki put kada pomene njegovo ime, ali je ćutao da ne bi naneo Arosi još veći bol danas. Kristof ih je gledao sa ulaza, čekao da njihov momenat prođe, a onda je došao i obećao Arosi da će joj njih dvojica pomoći oko pekare. Tri prijatelja su se zagrlili i podelili taj momenat utehe, kad je na vrata naišla Kasandra. Već je bila upućena u celu priču i došla je da bude podrška Arosi, ali se dvoumila da li da se pridruži grupnom zagrljaju jer je Kristof bio deo njega. ,,Tu sam za tebe!" rekla je Arosi i potrčala da je zagrli. ,,U redu je" nasmešila se Arosa na podršku svojih prijatelja i prekinula zagrljaj ,,Mogu ja ovo, tu je moj otac. Nisam sama."
,,Naravno da nisi" rekao je Kristof ,,nisi sama jer ti mi nećemo dopustiti da budeš sama."
Tako su podelili poslove po pekari: Arosa je radila za kasom, Ridijan je usluživao mušterije, Spirit je obavljao poslove oko nabavke sledeće ture peciva, a Kasandra i Kristof su spremali u kuhinji.
,,Nema šanse da se nas dvoje pomirimo" govorila je Kasandra za nju i Kristofa ,,samo danas radimo zajedno jer imamo iskustva u kuhinji dok smo sarađivali."
,,Imaju oni iskustva u nečemu drugom zajedno" prokomemtarisao je Ridijan dovoljno tiho da ga čuje samo Arosa, koja se nasmejala na komentar.
,,Jesi li sigurna da je ovo zbog iskustva?" pitala ju je Arosa ,,Prošli ste kroz pakao i nazad nakon raskida, zar ćete sad ponovo da se namučite ako se danas nešto desi?"
,,Da!" Ridijan se prisetio kako je njegov brat bio skrhan nakon sve te drame ,,Neću da mi opet šutneš brata!"
,,Da nije bilo tvojih glupih roditelja da je ucene, ona ne bi ni prekinula vezu!" Arosa je branila svoju prijateljicu.
Ridijan je napravio malu pauzu kako bi registrovao šta je čuo ,,Da li je to istina?" pitao je Kasandru.
Kasandra je pokunjila glavu ,,Nisam smela da kažem zato što su pretili da će uništiti posao moje bake." bila je na ivici suza ,,Volim Kristofa, obožavam ga, ali tvoji roditelji su hteli da on bude veterinar, a ne poslastičar. Šta sam mogla drugo da uradim kada su hteli da mojoj baki oduzmu jedino što ima pored mene?!"
Ridijanu nije trebalo ni dve sekunde da prihvati činjenicu da bi njegovi roditelji uradili tako nešto. Samo je izašao napolje bez ijedne reči. Arosa je prećutala deo u kom je i ona sama bila ucenjena, ali nije nikako mogla da izabere diplomu pre sreće svoje drugarice. Za fakultet uvek ima šanse, ali ljubav je ljubav - Arosa je to najbolje znala u teškoj situaciji svoje porodice. Kasandra je htela da da komentar na Ridijanovu reakciju, ali je primetila da neko stoji iza nje. Kada se okrenula, videla je svog bivšeg dečka. ,,Ovo što sam rekla..." krenula je da se pravda Kristofu, koji joj je samo prišao i poljubio je.
Arosa je stidljivo okrenula glavu kako bi njima dvoma dala malo privatnosti, dok su svi gosti u pekari bila zainteresovani ovom scenom. ,,Zato ja ovde dolazim često. Uvek je ovako zanimljivo." rekao je jedan gospodin.
***
Dan na poslu je bio uspešan, ali sada je bilo vreme da se suoče sa teškom istinom. Bonetovi su otišli da provere rezultate Belatriks i Olija kod lekara.
U bolnici je bilo zagušljivo. Ljudi u očajnom stanju i lekari su se šetali hodnicima. Kiša je napolju pljuštala, a oni koji su mrzeli kišu, a bili u bolnici, bi sada sve dali da izađu napolje i ponovo osete svež vazduh.
Arosa, Spirit i mala Kasidi su sedeli u čekaonici ispred vrata i čekali da doktori potvrde da li su Belatriks i Oli u pogodnom stanju za operaciju - i bili su. Njih dvoje su morali da ostanu u bolnici nekoliko dana dok operacija ne bude gotova. Doktorka ih je pozvala u ordinaciju i rekla svoje. Bilo je vreme da majka i sin odu u sobu i raspakuju se. ,,Ne brinite se" govorila je doktorka. ,,Kako?" govorio je Spirit ,,To je polovina moje porodice". Na te reči, Arosa ga je uhvatila za ruku ,,Naše porodice. Njih dvoje su jači od nas troje."
,,Ja to ne mogu," rekla je Belatriks ,,Ne bez da ponovo vidim naše prijatelje."
YOU ARE READING
Pekara ,,Jedinstvena" ✔ (CELA KNJIGA)
General FictionKo su vlasnici najbolje pekare u gradu? Šta se krije iza njihovog uspeha i da li će pekara ,,Jedinstvena" uvek biti na snazi na tržištu? Priča prati porodicu Bonet i najstariju ćerku, Arosu, koja se uvek nalazi na granici između porodice i porodično...