Arosin san je bio prekinut oko ponoći kada joj se učinilo da se neko raspravlja.
"Zar ti nije stalo do naše dece?"
"Naravno da mi je stalo, ali ovo moramo uraditi. Najpre zbog njih..."
- Glasovi su odjekivali tihom i mirnom kućom, zvučali su tačno kao Spirit i Belatriks. Ali, o čemu su pričali?Sutradan, Arosa je sa svojom družinom sedela u Ridijanovom dvorištu. Nagadjali su o čemu je bračni par govorio sinoć. Arosa je pomišljala da je nešto u vezi posla, Ridijan se plašio da nije neko od njih dvoje bolestan, Kristof je nagadjao da je možda u pitanju neki dug, ali Kasandra je bila sigurna da nije ništa ozbiljno, iako je bilo jasno da se pretvara.
Odjednom se vreme naoblačilo, vetar je počeo da duva i sitne kapi kiše su padale. Uskoro se vreme pogoršalo i ovo je bio znak da je druženje gotovo.Četvoro tinejdzera je ušlo u kuću Ridijanovih i Kristofovih roditelja. Bila je to lepa, velika kuća sa mnogo raskošnog nameštaja. Pošto je Arosa najviše pokisla, odmah je otišla u kupatilo da se sredi. Ridijan je otišao do kamina da potpali vatru, Kasandra je peskirom sasula kapljice sa sebe, dok je Kristof pokušavao da uradi isto to, koristeći svoje ruke umesto peškira.
Inače, Kristof je imao kratku tamnu gustu kovrdžavu kosu, koja je bila neukrotiva. Bilo mu je teško da se česlja jer su mu lokne letele na sve strane. Njegova kosa nije imala nikakav red, što je organizovanu devojku poput Kasandre nerviralo. Ona je volela da svoju dugu plavu kosu uvek češlja i uređuje.
"Daj da ti pomognem" rekla je i obmotala peškir oko njegove kose, zatim je protresla peškir kroz tu neukrotivu kosu i, po prvi put, sasvim slučajno provukla prste kroz nju. Osetila je vlagu od kiše, zatim meke lokne koje su se mrsile u njenim prstima. Pokušavala je da kaže nešto, ali to sto je pogledala u Kristofove oči boje lešnika, koja je izrazito retka boja očiju, okružene pegicama na njegovom licu, ostavilo ju je bez reči. Videći da je neplanirano uticao na nju onako kako ona nije mislila da može, Kristof se nasmešio i nagnuo ka njoj. U senzaciji trenutka, Kasandra se nagnula ka njemu, i, njihove usne su bile toliko blizu. Kad, začuo se Ridijanov glas, nakon što je konačno potpalio vatru, "Kasandra, nije mi se činilo ranije da misliš da je sve u redu sa Bonet porodicom."
Kasandri je tebalo nekoliko sekundi da se pribere, a onda se prisetila. "Tako su moji roditelji razgovarali pre razvoda." rekla je, i romantičnu atmosferu je prikinula surova pomisao na to kako je bolje da ne misli na njene roditelje koji su izgubili toliko godina, a onda sve to bacili u vodu.
Te reči je čula Arosa, koja je tek izašla iz kupatila. Ako se njeni roditelji zaista razvedu, sve če biti uništeno - pekara, Olijevo i Kisidino detinjstvo, SVE!
"Moram da podjem" rekla je Arosa i izašla iz kuće Ridijanovih roditelja.***
Za to vreme, Spirit i Belatriks su sedeli u restoranu sa nepoznatom ženom.
"Hajde, dospodjice," rekao je Spirit toj ženi "ovo je sasvim dovoljna suma novca. Tu pekaru su moja i Belina (pokazuje na Belatriks) porodice izgradile još pre nego što smo nas dvoje krenuli u skolu. Vredi mnogo više od ovoga."
"Ne." odvratila je gospodjica "Ovoliko ili ništa"
To je bilo malo novca za Pekaru ,,Jedinstvenu". Ipak je imala dugačak vek, a i bilo je tu mnogo uspomena: kao da je juče Kasidi prohodala kod kase, Oli prvi put probao kroasan sa eurokremom koji toliko obožava, Arosa prvi put dovela Ridijana, Kasandru i Kristofa da upoznaju njenu porodicu, Spirit i Belatriks prvi put postavili znak ,,Otvoreno" nakon venčanja i renovacije... ma, nije bilo šanse da se pekara sada proda.
Ali, gospođa je bila ubedljiva "Razumem, vi prodajete i svoju kuću, ali onaj plac će vam biti taman i vašoj deci će se svideti dvoršste. Možemo da odemo da ga ponovo vidimo."
Spirit se složio. Hteo je da bude siguran koja će kuća zameniti njegov topli dom iznad pekare. Ali, Belatriks nije mogla da misli o tome. "Izvinite, setila sam se nečega. Vi samo nastavite vasšposao." rekla je i izašla iz restorana pre nego što su joj tužna sećanja upropastila dan. Spirit i Sintija su ušli u kola i otišli da pogledaju plac.Belatriks je odlučila je da ode kući kod svoje dečice, ali nije mogla a da ne pusti suzu kada je videla vrata svoje pekare. U tom trenutku ju je srela Arosa. Videla je da joj se majka ne oseća dobro, ali htela da pomisli ništa pre nego što je sama ne pita.
"Mama, šta nije u redu?" pitala je.
"Ništa, zlato. Idi večeraj." odgovorila je Belatriks i otišla gore u sobu.
Tada je Arosa bila sigurna da nešto nije uredu, a uverila se jos vise kada je videla svog oca kako sa nepoznatom ženom sedi u autu i odlazi daleko. Da je bar znala istinu... ali i to bi je jednako slomilo.U trenutku kada joj je bilo najteže, naisla je Kasidi. "Imam mali problem" rekla je i pokazala na kuhinju koja je bila poplavljena vodom. "Pokušali smo da napravimo kokice, ali smo zapalili 'Jedinstvenu'," objasnila je Kasidi "zatim su se uključile prskalice i sve poplavile." Kada je to videla Belatriks počela je da viče "Pa deco moja zašto baš sada?! I ovako nam je pekara na lošem glasu zbog tuče i svega, a sada još i vi i vaše ludorije! Šta ću sada da radim?!"
Kasidi se sakrila iza Arose, a Arosa je pokušala da popravi situaciju "Mama, žao mi je. Znam da ti ovo sad ne treba, ali znaj da sam tu uz tebe i da ne podržavam tatinu aferu."
"Kakvu aferu?" Začudila se Belatriks.
Arosa je duboko udahnula "Videla sam ga kako danas odlazi sa nekom ženom, a ti si plakala. I vi ste se sinoc svadjali..."
"Čula si?"
"Naravno. Mama tu sam uz tebe."
"Arosa, draga moja, ta žena je agent za nekrernine."
"Tata te vara agentom za nekretnine?!" Kasidi se ubacila u razgovor.
"Ne, nego..." Belatriks je jedva pronašla snage da kaze "prodajemo pekaru ,Jedinstvenu'."
KAMU SEDANG MEMBACA
Pekara ,,Jedinstvena" ✔ (CELA KNJIGA)
Fiksi UmumKo su vlasnici najbolje pekare u gradu? Šta se krije iza njihovog uspeha i da li će pekara ,,Jedinstvena" uvek biti na snazi na tržištu? Priča prati porodicu Bonet i najstariju ćerku, Arosu, koja se uvek nalazi na granici između porodice i porodično...