Između Dve Vatre

27 4 2
                                    


Arosa je otišla da se suoči sa Kasandrom. ,,Gde si?!" Lupala je na vrata kuće bake Elajze ,,Kasandra, otvaraj!"

Njeno lupanje je prekinula Kasandra koja je otvorila vrata ,,Arosa?! Šta lupaš, probudićeš baku!"

Arosa je bila toliko besna, da je želela da napadne svoju, tako reći, najbolju prijateljicu ovde i sada i da joj počupa svu kosu sa glave. Kao i njen otac, Arosa je imala taj takmičarski duh i bila je preosetljiva kada su u pitanju bili posao i poverenje. Bolelo je to što je bila ubeđena da od Kasandre može očekivati samo poverenje.

,,Da li je istina da radiš kod one nacifrane, histerične Sintije?!" Arosa je bukvalno vikala na Kasandru, čiji je izraz lica govorio 'Smiri se, ludačo'.

,,Da, radim kod nje. Šta sa tim?"

Arosa je stisla zube ,,Znala sam! Znala sam da si izdajica!"

,,Da li si opet popila rum iz kuhinje?"

,,Hej, još jedna takva rečenica je dovoljna da me dovede do ludila!"

,,Mislim da si već poludela"

Arosa je napravila malu pauzu jer nije mogla da veruje kako je Kasandra promenila ton i kako se drugačije izražava. ,,Da li shvataš da je ona VELIKI suparnik mojih roditelja i, uopšte, moje porodice?!"

,,Da, kapiram. A ja nemam ništa sa tim vašim suparništvom jer samo želim da platim kurs kulinarstva"

,,Oh ma daj!" Arosa je prevrtala očima ,,Stalno koristiš taj tvoj kurs kao izgovor za sve! Dečko ti se ponudio da idete zajedno po njegovom trošku, a ti se ponašaš kao idiot!"

,,Ja se ponašam kao idiot? A to što ti dolaziš kod mene na prag kuće da se dereš zato što verovatno misliš da sam ja na tuđoj strani... Znaš šta? Znala sam da ćeš tako reagovati." Kasandra je krenula natrag u kuću, a onda se vratila da kaže još nešto ,,I samo da znaš, jedina nacifrana, histerična osoba ovde si ti."

Kasandra je ušla u kuću zalupivši vrata za sobom.

Arosa je samo stigla da vikne ,,Naše porodice su završile saradnju!" I otišla.

Ono što nije ni jedna ni druga primetila je da ih je baka Ejalza gledala sa prozora u svojoj sobi. Uznemirilo ju je vikanje i, kada je Arosa rekla kako će ih ostaviti bez posla, osetila je da ju nešto probada na levoj strani grudi i, uhvativši se za mesto na kom je osećala neprijatne promene, sela na svoju fotelju. Duboko je disala, pokušavajući da se umiri.

***

Arosa je uzela telefon u ruke i pozvala je Kristofa. Mislila je da on nije upućen ni u šta što se dešavalo sa njegovom devojkom. Konačno, prihvatio je njen poziv.

Arosa: Ova tvoja devojka je u potpunosti poludela! Izabrala je protivničku stranu! Mislila sam da navija za naš tim!

Kristof: Čekaj, čekaj. Kakvu protivničku stranu?

Arosa: Sintija! Izabrala je Sintiju!

Kristof: Ah čula si da sada radi kod nje. Dobro će joj doći plata. Takođe, imaće dovoljno novca da baka Elajza prestane da radi. (Arosa je krenula nešto da kaže, ali je zastala da čuje dalje.) Ona je stara, vreme je da Kasandra stane na svoje noge i oduži joj se za sve. (Arosa je ćutala i tumačila ono što je on govorio.) Znaš, pomislili smo da je možda vreme da Kasandra i ja živimo zajedno i da se baka Ejalza opusti na miru. Nas dvoje možemo nastaviti porodični posao nakon što završimo taj kurs. A ni ja ne želim da zauvek živim od onih svojih ludih roditelja. (Kristof se nasmejao.) Dobro, pozdravi mi moju Kasi kad je vidiš. (Prekinuo je vezu.)

Arosa je stajala i razmišljala ,,Možda sam se stvarno pretvorila u Sintiju... ili, još gore, u svog oca!"

***

Kristof i Kasandra su bili spremni da uđu u sobu u kojoj je spavala baka Ejalza.

,,Da li si spreman?" pitala je Kasandra, videvši da se njen dečko predomišlja.

,,Samo se nadam da će nam dopustiti." rekao je Kristof, dok je rukom trljao svoj potiljak u nervozi ,,Voleo bih da živimo zajedno. Jako te volim."

,,Volim i ja tebe" Kasandra se nasmešila i poljubila ga. Izgledala je toliko lepo dok se smeškala, Kristof je pomislio kako bi u bilo kojoj nezgodi menjao svoje roditelje za nju. Nije bilo ničega što ne bi uradio za nju. Bio je siguran da, i ako im baka Ejalza ne dozvoli da žive zajedno, idalje će biti najsrećniji jer ima najdivniju devojku.

Uhvatili su se za ruke i ušli u sobu. Baka Elajza je sedela na fotelji pored kamina, u kom nije gorela vatra jer je napolju bilo prilično toplo, ali je navikla da sedi na tom mestu koje joj je pružalo najviše komforta.

,,Bako," Kasandra je izdahnula ,,nas dvoje smo mislili da... živimo zajedno."

Mladi par je čekao odgovor od starice, koja je sedela okrenuta leđima od vrata, što je pružalo lakoću Kasandri da je pita jer joj nije gledala u oči, a i teškoću iz istog razloga.

U sobi je zavladala tišina. Kristof je pokušao da smanji napetost ,,Bako, ja znam da Vi želite da se venčamo prvo, ovako će-"

,,Bako?!" Kasandra je prekinula Kristofa u pola rečenice. Zabrinuto je prišla fotelji i pogledala zašto im baka Ejalza ne odgovara - sedela je zatvorenih očiju u nepomičnom položaju....

Pekara ,,Jedinstvena" ✔ (CELA KNJIGA)Where stories live. Discover now