Sukob

25 4 0
                                    


Baka Elajza nije odgovarala, nije se pomerala... Kasandra je klela ispred nje i uhvatila je za ruku. Ubrzano je disala, a Kristof je tada shvatio da nešto stvarno nije uredu. ,,Zovi hitnu!" vikala je Kasandra. Kristof je pozvao hitnu pomoć, i oni su odmah došli do njihove kuće.

Kasandra se tresla i osećala se kao da će pasti u nesvest. Kristof je najčešće skretao pogled sa lekara i bake na nju, u strahu da će joj pozliti. Stavio je dlanove na njena ramena i odnazad ju je prigrlio, neprestano posmatrajući njenu reakciju i trljajući dlanove od njena ramena da je smiri. Kasandra se okrenula i uplašeno pogledala u njegove oči.

Njihov trenutak je prekinula doktorica, dok je proveravala bakin puls ,,Koliko gospođa ima godina?"

Kasandra je pokušala da odgovori, ali je samo počela da mrmlja i pobledela je, u strahu od najgoreg. Kristof ju je u momentu smestio na stolicu i pokušao da se seti odgovora ,,Šestdeset jednu."

,,Ho-hoće li..." Kasandra je jedva sklapala rečenicu.

Kristof ju je smirivao ,,Smiri se, mila moja." Okrenuo se ka doktorki ,,Šta je bilo sa bakom?"

Doktorka je bacila još jedan pogled na staricu ,,Imala je napad panike, pozlilo joj je. U njenim godinama su ovakvi ispadi rizični. (Daje papirić Kristofu.) Kupite joj ove lekove i gledajte da se ne izlaže stresu, neko vreme izbegavajte da joj dajete masnu i slanu hranu."

Baka Elajza je ležala na krevetu, i počela je da otvara oči ,,Kako da mi bude bolje kada smo izgubili saradnju sa Bonetovima!"

Svi su bili šokirani kada su je čuli da govori, a Kasandra je polako ustala i došla do bake Elajze. ,,Čula si nas jutros? Zbog toga ti je pozlilo?"

Baka je samo klimnula glavom.

Kasandra je krenula prema vratima i rekla Kristofu ,,Pripazi na nju." Nije ni pogledala ni u koga od ljudi koji su bili u sobi, pre nego što je izašla napolje.

Kasandra je bila ljuta na sve i svakoga. Želela je da vrišti od unutrašnjih bolova koje joj je prouzrokovala Arosa. Samo je trčala, a nije ni osećala noge. Kada se saplela i pala na zemlju, plakala je dok nije videla onaj znak, onaj poznati znak koji je trenutno bio njen porok. Ustala je i pratila ta slova 'Pekara Jedinstvena' i pokušavala je da se dovode u red pre nego što je otvorila ta vrata kada je došla do ciljanih osoba, izgovorila im je takve stvari, da je Sintija preko puta slavila svoju pobedu.

~mesec dana kasnije~

Arosa je kroz prozor gledala kako preko puta njihove pekare, osoba sa kojom ne razgovara već mesec dana priča sa osobom sa kojom Arosa takođe ne razgovara već mesec dana.

,,Šta nije uredu?" upitala ju je Belatrkis.

Arosa nije sklanjala pogled sa te dve osobe ,,Šta još treba da uradim kako bih joj dokazala da nisam želela da se sve ono desi? Nisam želela da pomisli da želim da bira između dve strane, samo sam bila ljuta. Nisam želela da izgubim kontakt i sa njom i Kristofom, a pogotovo to da ugrozim zdravlje bake Elajze. Ja nikada-"

Pre nego što je Arosa uspela da završi rečenicu, prekinula ju je Belatriks ,,Tebe niko nije terao da ideš i da se svađaš sa njima. Niko ni nju nije terao da nam izgovori sve ono, ali, bila je upravu. Ti si se ponašala kao da imaš devet, a ne devetnaest godina. Gde ti je bila pamet?!"

,,Ona je odlučila da radi kod Sintije! Kod Sintije! Mogla je da pronađe neko drugo mesto, ali Kasandra je izabrala nju!"

,,Kakvo drugo mesto? Na njivu da ide? Želi da zaradi za sebe. Nije joj baš pun pogodak to što nam je pekla peciva."

,,Kako nije? Zarađivali su po dvadeset hiljada mesečno, nekad i do trideset."

,,Podeljeno na baku, Kristofa, Kasandru, račune i sastojke za sledeću turu kolača... To im je premalo. Naravno da će se radije prihvatiti poslastičarnice sa sigurnom zaradom. Ovde čak ni mi ne znamo da li ćemo do kraja meseca pokriti sve troškove ulaganja."

,,To jeste, ulažemo mnogo a poslastičarnica je profitabilna."

***

Preko puta, Sintija se dogovarala sa Kasandrom oko zabave za svoj rođendan. Sintiji je bilo potrebno mnogo tepsija kolača, kiflica, mini pica i još poslastica, što je za Kasandru bio znak za dobru zaradu. Iako su u poslednje vreme samo ona i Kristof radili zbog bakinog stanja, postizali su sve narudžbine na vreme i zarađivali su taman da pokriju troškove. Kristof se posvetio mesenjem peciva kod kuće, dok je Kasandra radila, tako da je većinu zarade od narudžbina dobijao Kristof. Što se tiče njihovog plana da žive zajedno, Kasandra nije mogla ostaviti svoju baku samu, a naravno, Kristof je to razumeo i podržavao je svoju devojku u njenim odlukama.

Jedino što mu je bilo teško je da postigne sve narudžbine. Bilo je dosta da se radi, kao i danas.

Na žalost, Kasandra nije imala vremena da mesi. Sintija ju je pozvala na banket kod svojih prijatelja.

Kristof joj je ostavljao poruke u telefonu:

,,Dve ture kolača i tura kiflica su gotove 😎"

,,Nema maslaca, da li može punomasni margarin umesto toga?"

,,Baka pita da li možeš da joj doneseš bombone od limuna kada se budeš vraćala. Nemam vremena, pečem 💗"...

Pekara ,,Jedinstvena" ✔ (CELA KNJIGA)Where stories live. Discover now