||. Part 7.||

581 39 6
                                    

Σήμερα Σάββατο και το βράδυ έχουμε πει με τα παιδιά να βγούμε σε ένα κλαμπ που άνοιξε χαλαρά γιατί αύριο έχουμε και την ληστεία.

J:"χτυποι δυνατά Darcy!!μόνο αυτό μπορείς?!! Κι άλλο!! Τι θα κάνεις αύριο??? Χτυπά τον σάκο Darcy σαν να είναι ο μόνος τρόπος για να μην μπεις φυλακή. Ο μόνος τρόπος για να μην σε πάρουν οι μπάτσοι" μου φωνάζει ο Jughead όσω είμαι μπροστά από τον σάκο.

Ναι σήμερα έχουμε προπόνηση. Νομίζω πως έχω βελτιωθεί αρκετά και νιοθω ποιο δυνατή από ότι ειμουν.

J:" μπράβο. Πολύ καλύτερη από τις άλλες φορές και πιο πεισματάρα από ποτέ. Χαίρομαι για εσένα. "λέει και στο τέλους μου χαρίζει ένα λαμπερό χαμόγελο το οποίο ανταποδίδω σίγουρα όχι τόσο καλά όσο εκείνος.

Ώστε λαμπερο χαμόγελο 😏

Ποια είσαι εσύ? Και τι φάση παίζει μαζί σου

Εγώ είμαι η συνηδιση σου και αν είχες διαβάσει wattpad θα ήξερες.

Ωχ μπελάδες που θα έχουμε.

J:"χεϊ με ακούς?"

D:"Εε? Ναι ναι τι μου είπες?"

J:"λέω θα έρθουμε από εδώ με τα παιδιά κατά τις 9... Νταξι?"

D:"Εεε ναι ναι μια χαρά"

J:"οκ εγώ φεύγω τώρα."

D:"ναι γεια" λέω και κλείνω την πόρτα πίσω μου.

? :"τι θα θέλατε να φάτε?"

D:"αααααα!! Ποια είσαι εσύ και ο κάνεις σπίτι μου? "ρωτάω την κοπέλα που αν κρίνω από τα ρούχα είναι υπηρέτρια.

? :" εγώ είμαι η Lia και είμαι η νέα οικίακη βοηθός.  "

D:" μάλιστα. Εμ κάνε μου κάτι στα γρήγορα γιατί θα πρέπει να φηγω κατά τις 8 και θέλω 2 ώρες να ετοιμαστώ "

L:" θέλετε μακαρόνια με κύμα?"

D:"θέλω να μου μιλάς στον ενικό. Όσο για το φαγητό είναι το αγαπημένο μου. "

L:" ωραία. "

D:" εγώ πάω για ένα μπάνιο γιατί είχα προπόνηση και έρχομαι. "

Πάω στο μπάνιο και βυθιζομαι στην μπανιέρα με το νερό και αφονω το σώμα μου να χαλαρώσει ενώ στο μιαλλο μου έχω ένα χρώμα το πράσινο των ματιών του.

Τι?? Όχι όχι όχι όχι. Όχι Darcy δεν το κάνεις αυτό.

Οοο έλα τώρα ποιον κοροϊδέυεις? Όλοι το έχουν καταλάβει.

Καλά καλά λεγε ότι θες.

Εγώ αλήθεια λέω

Σταμάτησα να ασχολούμαι με την σπαστική φωνούλα στο κεφάλι μου και βγήκα από το νερό αφού είχε αρχίσει να κρυώνει.

partners in crime, Bae! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora