||. Part 3.||

644 51 9
                                    

Σήμερα το πρωί ξύπνησα με πονοκέφαλο και δεν έχω καμία όρεξη να παω σχολείο αλλά θέλω να έχω περιθώριο από απουσίες για να μπορώ να πάρω και καμιά ωριαία αν χρειαστεί.
Όταν βγαίνω έξω από το σπίτι βγενει και ο jug οπότε οδηγαμαι δίπλα δίπλα και για να πω την αλήθεια είναι πολύ sexy πάνω στην μηχανή. Όταν φτάνουμε στο πάρκινγκ του σχολείου είναι και τα υπόλοιπα αγόρια εκεί και μας κοιτάνε κάπος παράξενα που ήρθαμε μαζί.

A:"τι έγινε παιδιά ραντεβού είχατε?" ειρωνεύεται ο Albert

P:"τι έγινε παιδιά... Πως και ήρθατε μαζί, εσείς δεν μηλιεστε"

D:"για ηρεμιστε λίγο... Ακομα δεν μηλιομαστε απλά έτυχε να μένουμε δίπλα."λέω και ξεκινάμε να πηγενουμε προς το προαύλιο.

R:"κανω πως το πιστεύω "

Το κουδούνι χτύπησε και είναι η ώρα να πάμε για μάθημα. Πρώτη ώρα ιστορία, απλά κόβω τις φλέβες μου.

Καθ:"λοιπόν παιδιά θέλω να χωριστείται σε σε ομάδες των 5 και να μαζέψετε πληροφορίες ή κάθε μία για μια διαφορετική χρονική περίοδο "

P:" μαζί έτσι? "λέει και μας κοιτάει έναν έναν

Όλοι :"ναι ναι ρε" αφού γνεψει συνεχίζουμε το μάθημα μέχρι να χτυπήσει κουδούνι.

Ντριιιν

Πάμε στην πίσω αυλή που από ότι έμαθα δεν πατάει ποτέ καθηγητής και αφού βγάλουν όλοι τα τσιγάρα τους βγάζω και εγώ τα δικά μου, τα αγόρια με κοιτάνε έκπληκτη όταν το ανάβω και είμαι χαλαρή.

D:" τι?" ρωτάω με απορία

A+p+r+j:"καπνίζεις?"

D:"εμμμ από την δευτερα γυμνασίου"

P:"γιατί?"

D:"κακίες παρέες" λέω αδιάφορα

J:"μάλιστα"

D:"λοιπόν τι θα γίνει με την εργασια? Που θα την κάνουμε?"

A:"που θέλετε?"

D:" αν θέλετε ελάτε σπίτι μου να δούμε και ταινία ή να παίξουμε ηλεκτρονικα μετά "προτείνω και αφού σιμφονισουμε χτυπάει το κουδούνι για μέσα.

......

Έχει πάει 5 το απόγευμα και σε λίγο θα έρθουν τα αγόρια για την εργασία. Ο μπαμπάς μου κλασικά όπως και κάθε μέρα λυπεί και εγώ βλέπω τηλεόραση.

Ντιν Ντον (κουδούνι)

D:" γειά σας "λέω και τους χαιρετώ ολους... Μα καλά όλοι μαζί ήρθαν? Τεσπα

partners in crime, Bae! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang