D:"λοιπον τι έγινε?" νιώθω σαν να μην έχω πχει ούτε γουλιά και νομίζω πως το αλκοόλ έχει φιγει πλυρος από τον οργανισμό μου.
J:"εμ ναι γκχμ λοιπόν θέλω να σου πω σχετικά με τα φιλιά..." λέει και τον βλέπω να δυσκολεύεται "εμένα... Μου... Μου αρέσει διλαδη ξέρω πως θα ακουστεί σαν να είμαι 10 χρόνων αλλά.. Darcy θες να γίνεις η κοπέλα μου?" λέει με δυσκολία και έχω σοκαριστεί. Τι λες τωρα?
Ναιιιι εννοείται πως θα δεχτείς. Τον θες.
Ναι αλλά να με πλυγωσει? Αν με προδοσει.
Μα κοίτα πως σε κοιτάει. Σαν ένα κουτάβι που θέλει να φάει.
Πωωω μακάρι να είχες άδικο αλλά δεν εχεις.
D:" ναιι.! "λέω χαρούμενη και με βάζει στην αγκαλιά του.
Από το τζάμι ακούγετε ένας θόρυβος σαν κάποιος να ήθελε να μπει μέσα. Κοιταζομασται και κατευθείαν περνουμε τα όπλα που μας έχει αφίσει ο αρχηγός και πάμε να δούμε τι ήταν αυτό.
Ο jug ανοίγει την κουρτίνα και βλέπω μια κοπέλα. Περίπου στα 26 εκεί που πάω να κατεβάσω το όπλο βλέπω τον jug να την κοιτάει έκπληκτος και να της το βάζει στο κεφάλι ενώ την τραβάει βίαια μέσα οπότε το σηκώνω.
J:"τι στον πουτσο θες εσύ εδώ και πως μας βρήκες.!" λέει νευριασμενος και μια φλέβα πετάγεται από τον λεμο του.
? :"Εεε για ηρεμισε λίγο μωρο μου. Εγώ για να ζητήσω συγγνώμη ήρθα. Μην με περνεις από τα μούτρα." τι είπε?η πουτανα του τρίβετε.
D:"γκχμ γκχμ "ξερό βήχω γι να καταλάβουν πως είμαι εδώ.
J:" α να σας συστήσω. Jessica από εδώ η Mia νέο μέλος στην συμμορία." τι στο διάολο λέει?
Πάω να μιλησω αλλά μου κλείνει το στόμα με το χέρι του και με τραβάει σε μια γονια
J:"ξέρω πως σε λένε. Καλό θα ήταν να μην ξεριε αυτή όμως. Ήταν παλιά στην συμμορία και όταν έκανε μαλάκια ο αρχιγος την έδιωξε. Αυτή πιγε και έδωσε κατάθεση στην αστυνομία γραπτή αλλά πάλη καλά εμείς Είμασταν όργανο μένει και τα κατάστρεψε όλα. Και όσους είχαν διαβάσει την κατάθεση τους σκοτώσαμε. Μην πεις για την σχέση μας. Θα το φέρει εναντίον μας. "λέει ψυθιριστα και μόνο τότε καταλαβαίνω γιατί τόσο μίσος.
Όταν πάμε πάλι σε αυτή την βλέπω να πειράζει την βαλίτσα μου.
D:" τι κάνεις εκεί καριολακι? "λέω και περνώ το μεγαλύτερο όπλο κάτω από το κρεβάτι μου και κλειδώνω την πόρτα.
YOU ARE READING
partners in crime, Bae!
RandomΗ κόρη του γνωστού επιχειρηματία William Peterson αναγκαζετε να μετακομίσει στην καληφορνια γιατί ο πατέρα στης επεκτείνει τις επιχειρήσεις. Ένα κορίτσι με Όχι τόσο καλό χαρακτήρα μπορεί να χειροτετεψει? Τι θα γίνει όταν το κακό κορίτσι γίνει μέλος...