R:"Darcy ελα μαζί μοτ λόγο έχεις ένα γράμμα."Ακούω την rose να λέει έξω από τι κελί μου και πάω να την ακολουθήσω. Τώρα είναι περίπου το μεσημέρι και από όσο ξέρω το σχέδιο θα γίνει στις 11 το βράδυ.
Η αλήθεια είναι πως έχω παρά πολύ αγχως γιατί τώρα θα διακινδινευσουμαι να μπουν και άλλοι φιλάκι μόνο και μόνο για να βγω εγώ. Αλλά δεν νομίζω. Τις περισσότερες φορές βγενει σε καλό. Τοσες αποστολές έχουμε κάνει και μόνο μια δεν πήγε καλά
D:"τι λέει?" ρωτάω και απερνω τον φάκελο στο χέρι μου. "
R:" Δεν ξέρω. "
D:" διλαδη θες να πεις πως δεν το διάβασες? Έτσι δίνει πράγματα στους καρατουμενους εσύ? "λέω με σικομενο φριδι και την ειρωνεία να ξεχειλίζει από μέσα μου.
R:" καλά το Διάβασα αλλά μόνο εγώ. "λέει μετά από εμένα
D:" μάλιστα. "
Ανοίγω τον φάκελο και περνώ το χαρτί.
Γατούλα μου
Ελπίζω να είσαι καλά και μην εχεις πάθει τίποτα αυτές τις μέρες σε εκείνο το μέρος που τόσο απεχθάνεται. Εμείς είμαστε χάλια. Ο μεγάλος έχει πέσει σε κατάληψη δεν μπορεί να συγχωρέσει τον εαυτό του για αυτό που έγινε. Ο μικρός περιμένει πως και ως να είσαι πάλι πίσω για να παίξετε ηλεκτρονικά. Ο άλλος δεν μπορεί να συνηθίσει το πρωινό τσιγάρο μόνος του και εγώ.... Αχ εγώ δεν μπορώ άλλο μακριά σου. Μου έχουν λυψει όλες οι στιγμές μας μαζί. Τα γέλια οι χαρές οι λύπες ακόμα και οι τσακωμοι. Σε θέλω εδώ. Εγώ έχω την μεγαλύτερη ευθύνη για ότι έχει γίνει και το ξέρεις καλά. Ακόμα και αν το αρνησε ξέρεις ότι είναι αλήθεια.
Σε περιμένουμε πίσω σύντομα
Με αγάπη
ο σπαστικός σουΚάποια δακρια έπεσαν από τα μάτια μου στο χαρτί ακι τα σκούπισα άμεσος για να μην τα δει η rose.
Μπορώ πως με επειρεασαν αυτά που έλεγε το γράμμα. Κατάλαβα πόσο πραγματικά με νοιάζονται τα αγόρια και ότι δεν θα με αφησουν πίσω. Ότι και να γίνει με θέλουν εκεί και μπορώ να φανταστώ τα σπίτι τους. Πωω σίγουρα πρέπει να γυρίσω
Γιατί μαρη εσει κάνεις και φασινα τώρα?
Όχι αλλά όλο και κάτι μάζευα.
Εε Νταξι όσα βλέπει η πεθερά που λειε και ο σοφός λαός
Ο λαός εινσι σοφός εσύ πάλι μόνο να μας τα πριζεις ξέρεις.
ESTÁS LEYENDO
partners in crime, Bae!
De TodoΗ κόρη του γνωστού επιχειρηματία William Peterson αναγκαζετε να μετακομίσει στην καληφορνια γιατί ο πατέρα στης επεκτείνει τις επιχειρήσεις. Ένα κορίτσι με Όχι τόσο καλό χαρακτήρα μπορεί να χειροτετεψει? Τι θα γίνει όταν το κακό κορίτσι γίνει μέλος...