||. Part 4.||

624 42 2
                                    

Darcy pov

Το πρωί ξύπνησα από άτομα να μιλάγαν και από ηχούν φωτογραφιών. Τι γίνεται ρε παιδιά εδώ? Τόσο διάσημη είμαι.

Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου κια βλέπω πως είμαι ξαπλωμένη πάνω στον Jughead και γύρο από το κρεβάτι ήταν οι υπόλοιποι.

D:"ΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ"

J:"τι γίνεται ρε παιδιά πρωί πρωί ποιος φωνάζει?" λέει ο jug

Μα τι σεξι που είναι με αυτή την φωνή και τα μαλλιά του αν-.. Darcy σοβαρεψου. Τι σκέφτεσαι?!

D:"γιατι στον πουτσο κοιμόμουν πάνω σου?"

J:"εμένα ρωτάς? Εσύ κοιμοσουν πάνω μου."απαντάει και απλά γυρνάει πλευρό

P:" εμ βασικά εμείς ήρθαμε να σας ξυπνήσουμε να πάμε στο σχολείο και σας είδαμε εστι."

D:"καλά φύγετε όλοι έξω να ντυθώ" λέω και πάω στο μπάνιο.

Προβλέπεται δύσκολο μερα η σημερινή.

....

Είμαστε στο σχολείο και τα παιδιά δεν χουν σταματήσει το δούλεμα.

D:" σκάστε γιατί θα φάτε μπουνιά στα όμορφα προσωπάκια σας και δεν θα φταίω εγώ μετά." λέω και σβινω το τσιγάρο μου στο πάτωμα.

R:"ηρεμησε γατάκι δεν σου είπαμε και κάτι κακό."

J:"καλά σκάστε όμως τώρα γιατί έχω πονοκέφαλο από την ώρα που ξύπνησα."

Jughead pov.

Είναι 5ο διάλειμμα και μας είπε ο αρχηγός ότι θέλει την συμμορία για να μας ανακοίνωσει κάτι για μια αποστολή

Τον βλέπω να πλισιαζει μαζί. Με την Darcy. Μα καλά τι θέλει αυτή εδώ? Αυτή δεν είναι στην ομάδα.

Paul pov

Έχω πάρει την απόφαση να βάλω την Darcy στην ομάδα. Είναι αυτό που χρειάζεται. Είναι ωραία αλλά και καμιά σχέση με χαζογκομενα όπως οι άλλες. Πιστεύω θα της αρέσει και ολας

Darcy pov

Ο Paul μου ζήτησε να παω μαζί του σε μια συνάντηση για την συμμορίας και να πω την αλήθεια έχω παρά πολύ άγχος αλλά θα δούμε το θα γίνει.

Όταν φτάνουμε στα τραπέζια

A:"Paul δεν είπες μας θες για μια ανακοίνωση για την συμμορία? Τι δουλειά έχει η Darcy εδώ... Εννοώ ειναι κομπλέ αλλά δεν είναι στην συμμορία."

P:"δεν ήταν στην συμμορία αλλά είναι τώρα. Η Darcy είναι το νέο μέλος της συμμορίας και πιστεύω πιλυ σε αυτή."

Εγώ έχω μείνει κόκαλο και με το στόμα ανοιχτό. Το ίδιο και τα παιδιά. Δεν μπορώ να το πιστέψω πως το μεγαλύτερο όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα. Επιτέλους θα είμαι σε μια συμμορίας.

P:" λοιπον πως σου ακούγεται η ιδεα? "

D:" τέλεια!! "λέω και τον αγκαλιάζω "ευχαριστώ"

P:"τίποτα μικρή εξάλλου έχεις απόδειξη ότι μπορείς να τα καταφέρεις. Πιστεύω σε εσένα. Λοιπόν πρέπει να μάθεις τι ακριβώς κάνουμε εμείς και τι θα κάνεις και εσύ."

Εγώ κουνάω καταφατικα το κεφάλι μου και περιμένω να ακούσω τι θα μου πει με μεγάλη προσοχή. Αλλά κάποιος τον διακόπτη

J:" μισό. Πιστεύεις όντως ότι μπορεί να τα βγάλει πέρα? Πιστεύεις ότι μπορέσει ποτέ να σκοτώσει κάποιον.? Ότι θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε όλο αυτό το άγχος και την πίεση χωρίς θέμα?" λέει καπος υποτιμητικά

D:"και γιατί να μην μπορώ? Το έχεις εσύ που δεν έχω εγώ? "λέω και τον πλισιαζω απιλυτικα" άμα ο Paul πιστεύει σε εμένα τι ζόρι τραβάς εσύ? Εκείνος είναι αρχηγός νομίζω. Επίσης θα εκπσδευτω δεν είπα ότι ξέρω πως να τα κάνω όλα αυτά αλλά θα μάθω. Όπως έμαθες και εσύ. "λέω και ακουμπάω τον δικτιμου άγρια πάνω στο στήθος του.

R:"παιδιά chill λίγο... Δεν πρόκειται να κρίνει κάνεις από εμάς αν η Darcy μπορεί να τα καταφέρει ή αν όχι. Αυτός που θα το κάνει είναι ο αρχιγος. "

P:" δίκιο έχει ο Robert. Δεν ζήτησα την γνώμη σου jug... Εγώ είπα κάτι και υτο θα γίνει. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν. "

P:" λοιπόν. Έχεις ακουστά τους 20 shots? "

D:" εμμ ναι αλλά που κολλάν αυτοί με εμάς? " ρωτάω παράξενη

P:" κολλάνε γιατί εμείς είμαστε αυτή. Για να τους γνωρίζεις ξέρεις τι κάνουν άρα δεν χρειάζεται λεπτομέρειες. Ο Albert είναι ο χακερ. Ο οποί καλός σε ολη την καληφορνια μην πω την Αμερική. Ο Robert έχει τεράστια εμπειρία στα όπλα και. Μπορεί να διαχειρίζεται κάθε ιδους από αυτά. Εγώ είμαι ο αρχηγός και o Jughead o υπαρχηγος και πάρα πολύ καλός μποξέρ. Ο Robert και εγώ θα σε προπονησουμε με τα όπλα και ο jug θα σε βοηθήσει με την σωματική δύναμη. "λέει και τον βλέπω να κάνει κάτι στην τσάντα του και μετά βγάζει ένα τζάκετ σαν τα δικά τους" αυτό είναι δικό σου μικρή... Καλή αρχή να έχεις "λέει και μου το φοράει." σημερα έχεις προπόνηση με τον jug σας παρακαλώ μην σκοτωθηται. Αύριο θα πάμε μαζί και με τον Robert για να ξεκινήσεις με όπλα. Σε περίπου έναν μήνα πρέπει να πάμε για την ανταλλαγή με τους Ρώσους. Θα πάρουμε 2 κιβώτια με m16 και 3 από τα μικρά (δεν ξέρω πως τα λένε). Για να έχουμε όμως τόσα λευτα πρέπει να κάνουμε μια επίσκεψη στην τεντρικη τράπεζα της καληφορνια. Λεπτομέρειες σπίτι μου αύριο. Τέλος συνεδρίας." λέει και ξεκινάμε να μιλάμε για άσχετα θέματα.

Το απόγευμα :

...........................................................................

Τελευταία για σήμερα. Έχω πιαστεί να γράφω

Ελπίζω να σας άρεσει. Που να δείτε την συνέχεια. Πατήστε αστεράκι και σχολιάστε ότι θέλετε

Μπαιι

partners in crime, Bae! Where stories live. Discover now