Öncelikle herkese merhaba! Maid Cafe benim ilk yazdığım hikayelerden biriydi -eski hesabımda yazmaya başlamıştım çünkü-. Bu nedenle birçok yanlışım olduğu gibi hikayeyi hiç olmayacak şekilde yazıp, hiç olmayacak bir zamanda final yapmışım. Bu yüzden birçok şey yarım kalmış gibi duruyordu. Ben de hikayeyi düzenlemeye almaya karar verip taslağa aldım. Fakat sonrasında aralara yeni bölümler eklediğim için hikayeyi silip baştan yayınlamanın daha iyi olacağını düşündüm. Bunun nedeni de birkaç bölümün beğenisi ve okunması fazlayken, sonradan yazdığım bölümlerin çok daha az olmasıyla alakalıydı.
Umarım eskiden okuyanlar da okur çünkü birçok değişiklik yaptım hikayede. Yazım tarzım da başta olmak üzere, yanlış olan çoğu şeyi düzelttim. Okurken sıkılmamanızı ve eğlenmenizi umut ediyorum :*
Bir de açıklamadan ve hikayenin isminden de anlaşılacağı üzere Taehyung bir made cafe çalışanı. Maid cafeler yani Türkçe adıyla hizmetçi kafeler, ağırlıklı olarak Japonya'da bulunan cosplay restoranlarının bir alt kategorisidir. Bu kafelerde, hizmetçi kostümleri giymiş garsonlar hizmetçi olarak davranır ve müşterilere kafe patronları yerine özel bir evde usta olarak davranırlar. -İnternetten kopyala yapıştır yaptım ehehe- Hikayenin konusu gereğinde Taehyung hizmetçiler için olan elbiselerden giymektedir. " E ama Taehyung erkek? Nasıl elbise giyer? Çok saçma. Erkekler elbise giymez. Yazar bu çok çirkin," türü şeyler diyecek varsa, yol yakınken geri dönmelerini rica ediyorum. :)
-Taehyung'un maid cafe kıyafeti-
-Jimin'in maid cafe kıyafeti-
Son olarak lütfen yorum yapıp beğenmeyi unutmayın. Elimden geldiğince düzenledim ama gözümden kaçan noktalar varsa affedin lütfen. İyi okumalar!
1. Bölüm
" Hoş geldiniz efendim," dedim suratımdaki kocaman gülümsemeyle. Masada oturan iki çocuk büyülenmiş bakışlarla bana bakarken eğilerek masaya iki menü bıraktım. " İsteyeceğiniz şeyi seçtiğiniz de siparişinizi almaya geleceğim." İkisi de ben doğrulduğumda önce menüye sonra bana baktılar alık alık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maid Cafe / VKook
Fanfiction" Erkekler ne zamandan beri maid kafelerde hizmetçi kıyafeti giyerek çalışıyor?" - Kaichou Wa Maid Sama animesinden esinlenerek yazılmıştır.- Uke: Taehyung Seme: Jungkook Mini Fic! Başlama tarihi: 19.01.2021 Aşure