Saate baktım.Saat 3 dü.Yataktan kalktım.Yeni uyudum sayılırdı ama uykum yoktu.Arası uyandırmadan odadan çıktım.Aselin odasına girdim.Üzerini açmıştı yine.Üstünü örtüp yatağın köşesine oturdum ve biraz baktım.Saçını okşadıktan sonra odasından çıktım.4 gün olmuştu hastaneden eve geleli.1 hafta izinliydim.Annemler ve abimler ben eve geldiğim gece kaldılar ertesi gün benim eski evime geçtiler.Abim yalnız kalmamız gerektiğini söylemiş annemlere ve hepsini toplayıp eski eve götürdü.Bana bunların hepsini Zeynep anlattı tabi.Fena da olmamıştı her dakika biri gelip iyi misin diye dikiliyordu tepemde.
Aras ilk defa bugün işe gitmişti.O evde olduğunda Aselle ilgilendiği için ben pek odamdan çıkmadım.Ama bugün Aras hastaneye gidince mecburen aşağıda oturdum.Fena da olmadı bir yandan.Aseli biraz ihmal etmişim onunla ilgilenirken onu fark ettim.
İlk önce mutfağa indim ve kendime kahve yaptım.Çekmeceleri açıp sigara paketine bakınmaya başladım.En sonunda bulmuştum.Zeynep geldiğinde ondan almıştım.Tabi alırken annemlere bir şey söylemesin diye 1000 kere tembih ettim.
Kahveyle sigarayı alarak bahçeye çıktım ve sigarayı yaktım.
Ben Aselden sonra İngiltereye gitmeden önce bir dönem kendimi alkole ve sigaraya vurmuştum.Oğuz evlendiğimizde de sigara içiyordu.Bir kere bana da denettirmişti sonra ara ara içmeye başladım içkili güzel sohbet dönen masalarda falan.Baya nadir oluyordu yani.Aselden sonra çok ciddi içmeye başladım.İngiltereye gidil tekrar işe başlayınca kesmiştim.En son herhalde geçen sene Ankaraya bir konferans için gitmiştim.Bir gece kalacaktım.Abimle Zeyneple çıkınca içmiştim.İkisi de içiyordu zaten.Ondan sonra bu ilkti.
Sigaram bitince söndürdüm ve kahvemi içmeye devam ettim.Uykum tamame açılmıştı.İçeri girip çalışma odasına çıktım kitaplarımı açıp çalışmaya başladım...
Saat altıya gelmek üzereydi.Ben üç saattir aralıksız çalışıyordum.Paketten bir sigara daha alıp yaktıktan sonra ağzıma koyup kitaptaki önemli bir yeri çizdim.Sonra sigarayı tekrar parmak arama almışken Deniz diye Arasın sesini duydum
-Buradayım
Dediğimde odaya Aras girdi.Yüzünü buruşturdu
-Napıyorsun sen ya
Dedi ve ilerleyip camı açtı.
-Buranın hali ne kızım delirdin mi sen.Saat kaç haberin var mı
-Gece uyuyamadım
-Sende kalkayım bir sigara içeyim sonra da manyak gibi çalışayım dedin ha
-Aynen öyleDediğimde eğiip yerdeki kitapları toplayacakken
-Sakın.dedim
-Ne var
-Bırak onu yerini karıştırma.Ònemli bir konuyu araştırıyorum
-Deniz şu sigarayı söndürDedi dişlerinin arasından.Son bir fırt alıp söndürdüm.
-Kendine acilen çeki düzen ver Deniz.Şu haline bak göz altların mosmor oldu.O yetmezmiş gibi sigaraya başlamışsın nereden çıktıysa artık bu da.Annesin sen Deniz anne.Bir çocuğunu kaybetmiş olabilirsin ama varlığından haberin bile yoktu ama seni daha yeni annesi olarak görmeye başlayan yardımını bekleyen bir çocuk yatıyor yukarıda.Aklını başına topla Deniz.Her şeyi herkesi geçtim ama anne olduğunu ve Aseli sakın unutma. Şu geldiğin noktaya bak ve kendini bir an önce toparla yoksa
-Yoksa
-Sonuçlarına ben karışmamDedi ve odadan çıktı.Haksız değildi biliyorum ama ne yapabilirdim.Bir anda hiç varlığından haberim olmayan canımın diğer yarısı olacak bir şeyi kaybettim.Neden bir süre kimse beni halimde bırakmıyor.Ama bu tabiki kızımı ve kocamı boşladığım gerçeğini değiştirmeyecekti.Bir bebek kaybettiysek bunu sadece ben değil Aras da yaşadı ama bunu unutuyordum işte.Sadece benim acımmış gibi davranıyordum belki de suçu kendimde bulmamdan kaynaklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUTLAR
Fiksi RemajaDışarıdan bakınca fazla pozitif,çocuksu,hayatı başarılarla dolu bir beyin cerrahı.Aslında hayatı sadece doğru seçimlerle dolu değil.Geçmişte çok büyük pişmanlıkları var fakat her ne kadar büyük acıları olsa da onlarla baş etmeyi öğrenmiş bir Deniz B...