Am ajuns acasă încă fiind speriat. Dacă îmi va face ceva? Sincer vorbele lui m-au speriat. Dacă îi va face ceva lui Taehyung ca să scape de el și să mă rănească.
Era ora 7 și ușa se aude, cobor jos să-l întâmpin pe Tae ca de obicei. Încă tremuram puțin, speram ca el să nu observe. Oricum mâine venea weekend deci 2 zile puteam sta liniștit.
"Jungkook-ah, mai știi când am zis că vreau să ne mutăm împreună? "
"Yeah, de ce? "
"Am vorbit cu mama ta și poți să-ți faci bagajele să te muți de tot aici cu mine"
"Mergem mâine să-mi fac bagajele? "
"Da, acum hai să mergem să mâncăm, eu unul mor de foame și tu sigur n-ai mâncat" spune și își freaca nasul de al meu.
****
Eram la mine acasă cu Taehyung și-mi făceam bagajele. Sincer îmi va fi dor de casa asta, chiar dacă mama va locui de acum încolo aici, și pot veni mereu să o vizitez.
"Kook, eu mi-am luat o săptămână liberă de la firma, sincer nu mă simt prea bine și nu voi putea sta toată ziua în picioare acolo. Oricum pot veni cu tine la cafenea"
"Huh...oke"
După asta urcăm în mașină și pornim spre casa lui Taehyung, sau să-i zic de acum casa noastră?..
"Kookiieeee!! Hai să ne luăm niște înghețată"
"Acum vin, numai tipa"
******
Weekend-ul a trecut destul de repede. Acum că Taehyung vine cu mine la cafenea numai trebuie să mă îngrijorez, cel puțin săptămână asta.
Au trecut deja 2 zile și Beomgyu nu și-a făcut apariția. Asta e ciudat. Tae devenea tot mai bolnăvicios și era încăpățânat, nu voia să mă asculte să stea acasă. Numai stiam ce să fac cu el
CITEȘTI
It can be a new one//taekook
Romantik"Am înțeles, nu ești pregătit, dar data viitoare nu te iert" •capitole de mărime medie •începută pe data de 15 martie 2020 ~ finalizată ~ 24.03.2020 ~ #3 -btsarmy ~