Capitolul 27

639 46 0
                                    

Jisoo îi duce comanda lui Beomgyu, în timp ce eu stateam rezemat de tejghea și mă uitam în gol. Nu puteam să-l privesc, chiar dacă era cu Tae al meu, nu puteam, numai voiam să îl văd pe omul ăla în fața ochilor mei. M-a rănit așa mult încât nu mai pot să-i suport prezența.

"Jungkook, ești bine? " zice Jisoo îngrijorată.

"Ah, da"

"De ce nu mergi cu ei acolo? "

"Nu vreau"

"Kook, e totul în regulă? "

"Pff, hai într-un loc mai retras să-ți povestesc".dupa ce i-am povestit tot despre trecutul meu cu Beomgyu, a dat din cap, în semn că a înțeles, apoi i-am spus să mergem înapoi la treabă.

Spre fericirea mea Beomgyu nu a stat prea mult. Totuși timp în care a stat de vorbă numai cu Taehyung. Înțeleg că se cunosc de la firma aia, dar totuși.

După ce am terminat tura, am plecat cu Taehyung spre casă. După ce am făcut duș, rutina de seară, alea alea, Taehyung a propus să ne uitam la un film și am acceptat. El s-a uitat peste filme iar eu am făcut popcorn.

Filmul m-a cam plictisit și am adormit pe la jumătate.

Mă trezesc în pat, ca de obicei singur. Era 8:30 dimineața, Tae deja a plecat la firmă. Cobor la bucatarie și pe masă erau așezate câteva clătite într-o farfurie, lângă ea un bilețel

" Scuze dar azi voi sta la firmă ca de obicei, până la 7 .-. ne vedem atunci, te iubesc"

Zâmbesc. Mă mir că nu a dat foc la casă.După ce mănânc, îmi fac rutina, mă îmbrac și pornesc spre cafenea. În 15 minute ajung, dat fiindcă din cauza că am mers ca un leneș.

O salut pe Jisoo și o ajut cu curățenia. După ce terminăm clienții au început să apară, spre fericirea mea e deja 4 și Beomgyu nu a apărut. Sigur numai vine. Măcar azi să scap de prezența lui.

Tura mea imediat se termina așa că m-am decis să mă pregătesc de pe acum. Eram destul de obosit și voiam să ajung cât mai repede acasă.

O salut pe Jisoo și ies din cafenea, nu ca după mult timp să fiu izbit de perete. Băgami-aș.

"Beomgyu dă-mi naibii drumul" spun și mă smucesc, dar în zadar.

"Ascultă tarfa mică, tu vei fi al meu, nu mă interesează ce faci cu Taehyung, tu doar ești mica lui curvă, nimic mai mult" spune ferm și dispare misterios, eu fiind speriat până în măduva oaselor, grăbindu-ma tot mai tare spre casă.

—————

Iar bag dramă, oops:)

It can be a new one//taekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum