Jungkook era mai mult decât speriat. Nu știa ce avea de gând să facă, dar vrea să scape nevătămat și cât mai repede, dar norocul logic că nu ține cu el, și nici Dumnezeu. Era deja ora 17:15 și firar sigur Taehyung va începe să-și facă griji.
Beomgyu doar stătea și se uita la mine adânc, parcă încercând să privească prin mine, dar nu trecu mult timp că începu să vorbească"Huh, însfârșit te-ai dezlipit de nenorocitul ăla, acum pot să-mi îndeplinesc dorința" spune și îi linge gâtul într-un mod senzual, dar Jungkook era mai mult ca scârbit.
"C-ce p-plan?... " reușise Kook să spună într-un final.
"De a fi al meu Jungkook, să fiu în tine, dacă n-am putut fi trecut, pot fi în prezent"
"T-te rog...la-lasa-ma..."
"Și crezi că dacă tu o să spui asta o voi face? Curvă proastă" spune și îi dă o palmă
Se lipi de Jungkook și începu să-l sărute pe gât, plimbându-si mâinile de la spatele său pe fundul lui moale și rotund, dându-i palme din când în când. Îi dădu tricoul jos forțat, în timp ce Kook încerca să-l oprească și să se opună.
Beomgyu îi dădu iar o palmă.
Își duce mâna pe membrul lui masându-l încet, dar Jungkook nu simțea nimic, dacă Taehyung făcea asta cred că deja Tae era în Kook. Dar nu, Kook nu simțea pic de plăcere.I-a dat pantalonii jos, dar înainte să poată apuca să dea jos și boxerii, Beomgyu simți un pumn cum face contact cu fața lui, acesta căzând pe jos.
Jungkook simți că rugăciunile lui au fost ascultate, iar Taehyung acum era peste Beomgyu și îl bătea măr
"Cum. îndrăznești. să. pui. un. deget. pe. Jungkook. tu. pizda. ce. ești. " țipă Taehyung făcând pauză la fiecare cuvânt, dându-i câte un pumn.
Nu se știe cum a reușit dar Beomgyu a scăpat din pumnii lui Taehyung și fugi.
Taehyung fugi repede la Jungkook și-l îmbrăcă, ca apoi să-i spună cuvinte liniștitoare. Când au ajuns acasă Jungkook se puse direct la somn, Taehyung sfârșind holbandu-se la chipul lui angelic.
Îl va băga în închisoare pe nemernicul ăla..————
Următorul capitol cel mai probabil va fi smut, dar nu promit nimic.Am inceput să scriu o carte cu namjin și e în ciorne, și voiam să vă întreb dacă ați vrea să o public și să vă dați cu părerea 🤷♀️💓
CITEȘTI
It can be a new one//taekook
Romance"Am înțeles, nu ești pregătit, dar data viitoare nu te iert" •capitole de mărime medie •începută pe data de 15 martie 2020 ~ finalizată ~ 24.03.2020 ~ #3 -btsarmy ~