"Vrei să mă săruți? "
Numai eram în stare să zic nimic, pur și simplu stăteam acolo înghețat, gândindu-mă ce să fac, sau dacă pot să fac ceva. El doar mă privea și aștepta să dau un răspuns. După ceva timp, am reușit să dau din cap aprobator.
Taehyung n-a mai așteptat nicio secundă, și m-a tras într-un sărut pasional, unul plin de plăcere. Avea niște buze așa moi și catifelate, le-aș săruta toată viața mea.
Într-un sfârșit ne-am despărțit din sărut, fiind tot roșu. Am plecat din cafenea, și ne-am decis să mergem la el acasă, pentru a clarifica lucrurile. Aveam milioane de emoții. Chiar voi deveni iubitul lui Taehyung? Visez? E adevărat? Ah, de ce atâtea emoții?
Cât eu eram blocat în gândurile mele, nici n-am observat că am ajuns în fața casei lui. Am intrat în hol, m-am descalțat, apoi am urcat sus în camera lui. Era o liniște apăsătoare între noi, până când Taehyung a spart-o.
"Deci, să înțeleg că până la urmă recunosti că mă placi"
"D-da...."
"Și acum ce suntem? "
"Păi tu ce vrei sa fim? "
Se ridică de pe scaunul de lângă birou, apoi se apropie de mine, mă prinde de talie, și mă lipește de el, la propriu"
"Păi în cazul ăsta, vreau să fi al meu"
M-a tras într-un sărut dulce, și puteam simți cum mi se înmoi picioarele, și o să pic din picioare în acel moment.
Ne-am despărțit din sărut după ce am rămas fără aer, unindu-ne frunțile, încercând să ne recăpătam aerul.
"Babyboy"
"Mhm?"
"Te....te iubesc"
L-am auzit bine? Mi-a zis că mă iubește? Doamne...e prea frumos să fie adevărat.
"Și eu te iubesc...."
Cam scurt capitolul, dar csf, is în până de idei, oricum sper că a ieșit ceva:>>
CITEȘTI
It can be a new one//taekook
Romance"Am înțeles, nu ești pregătit, dar data viitoare nu te iert" •capitole de mărime medie •începută pe data de 15 martie 2020 ~ finalizată ~ 24.03.2020 ~ #3 -btsarmy ~