Author pov
Astăzi era prima zi a lui Jungkook la cafenea. Avea emoții dar sigur se va descurca. Taehyung a vrut să-l însoțească. Avea liber și nici nu avea ce să facă acasă.
Voia să petreacă ceva timp cu Jungkook, după atâta timp are o săptămână liberă.Își fac rutina de dimineață, se îmbracă și pornesc spre cafenea. Cafeneaua chiar nu era departe. În 10 minute deja au ajuns în fața ei.
Când cei doi intră în cafenea, sunt întâmpinați de încă o chelneriță care îi explică lui Jungkook tot ce trebuie să știe. După aceea clienții au început să apară și Jungkook și cealaltă fata puteau să-și înceapă tura.
Taehyung stătea într-un colț al cafenelei și îl absorbea pe Jungkook din priviri. Nu știa de ce, dar simțea o oarecare teamă, și asta doar din cauza lui Beomgyu și ce i-a povestit Jungkook. Se temea că atunci când va veni în Seoul va face o prostie. Dar dacă s-a schimbat și iar judecă fără să știe? Numai vrea să fie un fatalau ca în liceu.
Dar dacă va pune un deget pe Jungkook în sens rău, o să-și găsească sfârșitul.Fiind plictisit să stea doar pe telefon, îi cere un ice tea lui Jungkook, doar ca să îi dea un mic sărut când va veni cu comanda.
Tura lui se termina într-o oră, iar tot ce a făcut Taehyung în timpul ăsta a fost să stea cu ochii în telefon sau să se holbeze la fundul bombat a lui Jungkook. Ah de ce și-a luat fix azi pantalonii ăia strâmți? Îi face probleme în pantaloni.După ce tura lui Jungkook se termină, amândoi se îndrept spre casă. Taehyung încă fiind îngrijorat din cauza întoarcerii lui Beomgyu.
CITEȘTI
It can be a new one//taekook
Romance"Am înțeles, nu ești pregătit, dar data viitoare nu te iert" •capitole de mărime medie •începută pe data de 15 martie 2020 ~ finalizată ~ 24.03.2020 ~ #3 -btsarmy ~