Într-un final Beomgyu a ajuns la închisoare, iar Jungkook putea merge din nou liniștit la muncă. Tocmai acum se întorcea de la cafenea. Era vineri deci cel mai posibil Tae era acasă.
Când intră în casă fu întâmpinat de Taehyung, care îl strânse în brațe și îi dau un sărut scurt."Tae, vezi că merg la duș"
"Oke"
Jungkook intră în baie și se dezbraca, fiind pe punctul de a intra în cabina de dus. Atunci Taehyung își aminti că numai aveau prosoape în baie, ia unul din dulap și speră că Jungkook încă n-a intrat în duș.
Dar logic că nu era așa cum speră el, și intră în baie găsind un Jungkook gol golut. Scăpă prosopul, holbandu-se la Jungkook, și Jungkook la el.
Tae putu simți în partea de jos cum se excită.
Jungkook a observat umflătura lui Taehyung din pantaloni, și faptul că își mușca buza uitându-se la el din cap până-n picioare."T-tae...t-tu...pantalonii...." săracu nici numai putea vorbi
Taehyung se apropie de el, lipsindu-i corpul de al său "Eu ce? "
Jungkook doar înghiți în sec, Taehyung își dădu tricoul jos, lăsând la vedere abdomenul bine lucrat, de care Jungkook profita din plin holbandu-se la el."Îți place ce vezi? "
Jungkook simții cum îi ard obrajii. Taehyung își duse mâna pe membrul lui, masând-ul ușor, făcându-l pe Jungkook să geamă, simțind cum se excita la fel ca Taehyung.
Într-o fracțiune de secundă Taehyung rămâne doar în boxeri, începând să-l sărute pe Jungkook pe gât, mușcând mici porțiuni din piele, Jungkook simțea cum se excita tot mai tare, vrând mai mult. Taehyung observă asta și îl luă pe sus, ducându-l în cameră și aruncându-l pe pat, punându-se peste el. Începu să-l sărute din nou, ca apoi să scape și de ultima bucată de haină de pe el.Taehyung își băgă un deget în interiorul lui, primind de la Kook un geamat,ceea ce începu să-l excite mai tare. Îi mai băgă 2 degete, începând să le miște în interiorul lui, Kook gemand de plăcere și durere.
Când simți că Jungkook e pregătit, se poziționă la intrarea lui, cerându-i permisiunea, Kook doar dădu din cap în semn de aprobare iar Taehyung intră ușor în el, cel mic simțind cum se rupe în 2. Poate membrul lui era prea mare pentru mica lui gaură."T-Tae mai repede îghh.. "
"Orice vrea iepurasul meu"
Mări viteza, fiind una accelerată, intrând și ieșind din micul băiat cum nu a mai făcut cu nimeni.
Faptul că micuțul gemea atât de tare și mult, nu-l ajuta pe Taehyung, atât că îl excita mai mult, vrând să-l futa mai mult."A-ah... Tae...imi dau...ahh" încerca să spună dar plăcerea îl copleșea prea tare ca să formuleze ceva coerent.
Taehyung înțelese ce vrea să spună, și mări viteza, devenind una brutală, Kook aproape dându-și ochii peste cap. Plăcerea era prea mare pentru corpul lui micuț.După câteva penetrări micuțul își dădu drumul pe abdomenul său, dat Taehyung încă nu terminase.
După încă câteva penetrări destul de brutale, cel mare își dăduse drumul adânc în interiorul lui.
Ieși din el urmând să se arunce lângă Jungkook extenuat, dar nu la fel cum era Jungkook, care imediat adormea."Te iubesc.." fu tot ce putu spune Kook, ca apoi să adoarmă în brațele lui Tae
"Și eu.. "
————
Bun, știu că a ieșit oribil, și mă voi duce să mă arunc de pe bloc că am scris așa ceva
A iesit oribil și fiindcă nu știam ce început să scriu, deci mda:))
În momentul ăsta îmi vine să mă șterg de pe fața Pământului.Creca cartea asta nu o să mai aibă multe capitole, fiind în pană de idei mai ales că trebuie să scriu și la cartea cu sope și la aia cu Namjin.
M-am gândit că după ce termin cartea asta s-o postez pe aia cu Namjin, ca să nu scriu la prea multe cărți deodată
Update:
Să sterg capitolul ăsta? ==))))
L-am și editat ca să fie mai ok:))
CITEȘTI
It can be a new one//taekook
Romance"Am înțeles, nu ești pregătit, dar data viitoare nu te iert" •capitole de mărime medie •începută pe data de 15 martie 2020 ~ finalizată ~ 24.03.2020 ~ #3 -btsarmy ~