Din perspectiva lui Jungkook
Săptămâna asta a trecut destul de greu, a trebuit să-l suport și pe ăla Taehyung. Însfârșit e weekend și puteam să mă relaxez
Mi-am făcut un dus, am mâncat, am luat pe mine o pereche de pantaloni trei sfert și un tricou, având în vedere că e cald afară, și am ieșit să dau o plimbare prin parc.
Ajuns acolo, un băiat cu părul blond, ochi căprui, și un cățeluș după el, se plimba liniștit prin parc. Am încercat să-l ignor, dar degeaba, omu ăsta zici că are raze X.
"Ce faci babyboy? " pe lângă asta și-a și pus mâna după umerii mei. Ew
"Yah, în primul rând nu-mi mai zi așa, am un nume, în rândul al doilea i-ați dracu mâna de pe mine"
"Uh,cineva încearcă să fie badboy"
N-am mai zis nimic, i-am plesnit mâna și am mers mai departe. Parcă trebuia să am o zi liniștită și să mă relaxez.
"Yah, așteaptă-ma babyboy"
"Nu înțelegi să nu-mi zici așa?! Plus că merg acasă"
"Atunci vin cu tine"
"Ce?! Ai înnebunit?! Nu o să calci tu în casa mea"
"Ok atunci, mergem la mine.
Nici n-am mai apucat să zic ceva sau să protestez că nebunul m-a tras de mână după el. Pe ăsta trebuie să-l duc neapărat la un psiholog.
Casele noastre nu erau foarte departe una de alta. Asta era mai nasol. Nu prea păstra curățenia. Dar n-am comentat nimic.
" Și cum ți se pare camera mea? "
"Sincer, dacă ar fi să o zic într-un cuvânt, ar fi –ew–
" Ce amuzant ești tu Jungkookie"
Măcar nu mi-a zis babyboy.
"Nu eram ironic"
S-a așezat pe canapea, apoi s-a uitat la mine, mimând să mă așez la el în poală.
"Omule, ce dracu nu-s gay"
"Hai serios, ești așa de roșu încât de pot compara cu o roșie"
Holly shit, chiar m-am înroșit?? M-am așezat lângă el, iar nebunu și-a pus capul la mine în poală, holbandu-se la mine.
Atunci puteam să jur că am simțit ceva în stomac
Holly MADA FAKA fucking shit
Upsss, deja mă doare curu la cât am stat jos ca să scriu asta;-;.
Dar eh, sper că a ieșit ceva cât de cât.
Băgați acolo un vot, nu muriți;-;👉👈🥺❤
Update 2 iunie știți și voi:
Să mă sinucid că am scris asta sau mă tai cu flexu?
CITEȘTI
It can be a new one//taekook
Romance"Am înțeles, nu ești pregătit, dar data viitoare nu te iert" •capitole de mărime medie •începută pe data de 15 martie 2020 ~ finalizată ~ 24.03.2020 ~ #3 -btsarmy ~