„Namjoonie, jak je to mezi námi?" řekl jsem do jeho hrudi, když jsem na něm ležel. „Hm? Jak to myslíš, Jungkookie?" „No, říkal jsi, že tomuhle se říká milování. A lidi se milují, když jsou manželé nebo když spolu chodí. Tak jak je to mezi námi?" „Jungkookie, tohle je těžké... Ty jsi jako můj kamarád, ne jako přítel" cože? Namjoonie mě nemá rád? On se mnou nechce být? Vstal jsem a vzal si oblečení. Já s ním nechci být, když mě nemá rád. „Kam jdeš, Kookie?" „Nemáš mě rád. Nechceš se mnou být.." podíval jsem se na něj. „Co to říkáš? Já tě mám rád. Nikam nepůjdeš" obejmul mě zezadu a dal si hlavu ne mé rameno. „Ale máš mě rád, jako kamaráda. Já chci být víc jak kamarád!" „Kookie, už teď jsem porušil zákon. Ale mohu ho porušit ještě jednou" políbil mě a svalil mě na postel. „Ty jsi porušil zákon? Kdy?" „Kookie věci pro dospělé se můžou dělat až od 19." Namjoonie porušil zákon, kvůli mě? „A co se ti může stát, Namjoonie?" „Neřeš to, Kookie. Hlavně nebuď smutný, budu jen s tebou" Usmál jsem se. Namjoonie je se mnou, má mě rád víc než kamaráda. Přikývl jsem a otočil se na něj. Pomalu jsem ho políbil, políbil jsem svého přítele. „Chceš abych ti říkal nějak jinak, Kookie?" „Jak to myslíš, Namjoonie? Jako jiným jménem?" „Ne, tak ne. Třeba jako zlatíčko, miláčku, prdelko nebo podobně" Namjoonie se zasmál a podíval se na mě „Říkej mi jak chceš, Namjoonie. Hlavně ať to je hezké" usmál jsem se na něj „Tak ti budu říkat andílku a ty mi můžeš říkat miláčku nebo Namjoonie, ano?" „Ano, miláčku" zasmál jsem se a obejmul ho. Bylo u něho příjemné teplo, pořád stejné. „Nechci od tebe, Namjoonie" „Já taky ne, andílku" „Ale už tady nechci vidět pana bolístku. Teď můžeš dělat dospělé věci se mnou a ne s ním" Namjoonie se zasmál a dal mi pusinku na tvář. „Samozřejmě, bude sem chodit, jen kvůli práci." Byl jsem šťastný, bude jen se mnou a s někým jiným. Je jen můj a já jsem jenom jeho, nic se nezmění, nikdy.
______________________________________
Teď jen menší kapitola. Chci jen říct, že pozastavuji tento příběh
ČTEŠ
My Little Jungkook//Namkook
FanfictionJungkookova rodina odsoudila Jungkooka za jeho psychickou poruchu Little space. Dají JungKook jeho strýci, který vlastní bordel. Co se stane, když se o něco Jungkook pokusí?