„Jungkookie. Jungkookie, vstávej" někdo mě volal. Jen jsem zamručel a obrátil se na druhý bok, je to i tak příjemnější. „Ale, no tak Jungkookie. Musíš vstávat, je ráno a my pojedeme na nákup." teď do mě někdo šťouchl. „Spánek...Chci spánek" pomalu jsem otevřel oči a uviděl Namjoonieho, jak se na mě usmívá. Obejmul jsem ho a zase zavřel oči, potřeboval jsem spánek, usnul jsem přece po půlnoci. „Budeš moct spát v autě, Jungkookie" přikývl jsem a otevřel oči, sice těžce, ale musel jsem. „Dvě hodinky, chci spát dvě hodinky, Namjoonie" Namjoonie si povzdech, ale přikývl. Odtáhl jsem se, vstal, ale vzápětí jsem spadl na postel. „Jungkookie, vypadá to, že potřebuješ pomoc" Namjoonie se zasmál a vzal mě do náručí. „Namjoonie, nemusíš mě nést. Já jsem silný" usmál jsem se a obejmul ho. Je pravda, že jsem silný, ale není pravda, že nechci aby mě nesl. Chci aby mě nesl do konce mého života! Je u něho velké teplo a ještě pohodlí. „Vážně? Tak tě mám pustit?" „Ne! Ne, Namjoonie" obejmul jsem ho pevněji, aby mě nepouštěl, nechci aby mě pustil, nikdy. Povzdechl si a já si všiml, že jsme v koupelně. Posadil mě na pračku a odešel pryč. On mě nechal samotného, doufám, že nešel nikam beze mě a nechal mě tady čekat dvě hodiny. Začal jsem si hrát se svými rukami, spíše se svými prstami. Ani jsem si nevšiml, že Namjoonie přišel s oblečením a díval se na mě. „Našel jsi si zábavu?" zasmál se a přišel ke mně blíž. Přikývl jsem, ani jsem se na něj nepodíval a on mě začal svlékat. Budu mít nové oblečení a půjdu s Namjooniem ven! Už se nemůžu dočkat na venek a na ostatní s kterými si můžu hrát. Doufám, že si můžu vzít Lilinku a můj dudlíček! „Namjoonie, budu si moct vzít Lilinku?" zeptal jsem se a nadzvedl jsem ruce. Namjoonie mi dal tričko a usmál se „Jungkookie, ty si můžeš vzít, co chceš" zasmál jsem se a obejmul ho. „Jungkookie, počkej musím tě ještě převléct."
***
Seděl jsem ve předu! Už jsem dospělý, takže můžu sedět ve předu i s Lilinkou. Namjoonie mi řekl, že si půjdu vybrat oblečení a potom půjdeme nakupovat jídlo. Já chci duhové oblečení, ne jako Namjoonie, který má jen černobílé oblečení. A Lilince koupím růžové šatičky, které budou jen jí! Namjoonie mi taky řekl, že kdybych něco viděl, co by se mi líbilo, tak mu to můžu říct a on mi to koupí. Asi mě má hodně rád, když mi kupuje věci. Protože strýček říkal, že když kluci kupují holčičkám věci, tak je mají hodně rádi! Takže mě má Namjoonie hodně rád a bude se mnou. Celou cestu jsem se díval z okýnka, a když jsme zaparkovali tak jsem uviděl..........
..Strýčka...
______________________________________
Mám na vás otázku. Chtěli byste radši Mafia au nebo Royal au?
ČTEŠ
My Little Jungkook//Namkook
FanfictionJungkookova rodina odsoudila Jungkooka za jeho psychickou poruchu Little space. Dají JungKook jeho strýci, který vlastní bordel. Co se stane, když se o něco Jungkook pokusí?