~1~

3.3K 76 155
                                    

Ahoj! Volám sa Samuel a mám 16 rokov. Bývam neďaleko mesta Košice vo veľkom rodinnom dome spolu s mojimi rodičmi, sestrou Klárou a mačkou Jackie. Za dva dni odchádzam na desať dňový tábor neďaleko Prahy (nie je to Geek camp). Je to trochu ďaleko, ale rodičia povedali, že si musím nájsť nejakých kamarátov. Nejakých som mal, ale stratil som ich všetkých. Raz som si zo seba robil srandu a povedal, že som gay, ale oni to zle pochopili, a mysleli si, že to je pravda, a prestali sa so mnou baviť. Koľko krát som im vysvetľoval, že som si len robil srandu, ale nepochopili ma. Práve je piatok a v nedeľu vyrážam na skoro sedem hodinovú cestu vlakom do malého mesta pri Prahe. (Ľudia, pre info vám poviem, že ani Moon a ani MaTTem sa nepoznajú.) Práve teraz ležím nás posteli a rozmýšľam o rôznych somarinách. Zbalené už mám, teda až na pár blbosti. Tak vytiahnem môj malý denníček a začnem do neho pýsať:

Milý denníček!
Dnes som mal úplne nahovno deň, lebo som si doma zabudol desiatu a domácu úlohu, v škole na znova zbili a s žiletkou som si spravil ďalšie tri rezy na ľavej ruke. Dosť to bolí. Ale čo už.

Schoval som ho naspäť do posledného šuflíku v mojom stole a zamkol ho. Nikto nevie, že sa režem, a ani o tom denníku.

V tom ma ale mama zavolala na večeru. Zišiel som dole a kuchyňa rozvoniavala palacinkami. Hneď som si nejakej naložil na tanier a hneď zjedol. Boli výborné.

Potom som sa naspäť odobral do svojej izby. Áno je leto, ale ja musím kvôli tým rezom nosiť mikinu, alebo sveter s dlhým rukávom. Na ten tábor sa teším. Ale na niečo sa neteším. Je to spoznávanie nových ľudí. Asi si priznám, že ten gay nakoniec som...

Dobre už stačilo, o tejto téme. Vzal som si do ruky mobil a pozeral na imstagram. Rozhodol som sa, že natočím nejaký ask. Tak som pridal stories, kde som sa mojich úžasných fanúšikov pýtal na nejaké otázky. Ani nie za pol hodiny som mal niečo cez tristo otázok! Nastavil som statív, na neho pripojil kameru a začal natáčať. Potom ale prišla veľmi blbá otázka... ,, Máš holku? '' tak nejak to znelo. Ja som odpovedal, len tiché nie, a že ani nechcem. Potom som pokračoval a asi po pol hodine natáčanie som vypol kameru.

Už bolo neskoro večer a ja som bol celkom unavený. Išiel som sa osprchovať, prezliekol sa do pyžamových tepláková a tričká a zaľahol do postele.

Ráno

Zobudil som sa asi okolo pol piatej na nejaké zvláštne zvuky. Vstal som z postele a išiel skontrolovať chodbu. Na nej nikto nebol a ani sa nesvietilo svetlá na pohyb (kto by nechápal o co tady go, tak sú to svetielká napr. na schodoch, a keď senzor spozoruje pohyb, tak sa svetlá rozsvietia- viem o čom hovorím, lebo mám izbu hneď pri schodoch a stále niekto chodí sem a tam pozn. aut.). Trochu som sa zľakol, a len som si povedal, že sa mi to len snívalo. Tak som zase privítal do ríše snov, ale hneď na mamka budila, asi hodinu po tom, čo som znova zaspal, že mi ujde vlak.

Rezervovali mi jednu noc v nejakom penzióne, že tam musím byť nás čas, lebo by si organizátori mysleli, že som neprišiel. Divadlo som si ostatné veci, prezliekol sa, samozrejme, že do mikiny a riflí a zišiel dole.

Mamka už stála v kuchyni a niečo asi varila. Podišiel som k nej a poprial jej dobre ráno. Moja mamka je veľmi starostlivá, takže mi na raňajky pripravila rožok s maslom, šunkou a paradajkou. Keď som dojedol, poďakoval sa, a potom som si bežal po moju cestovnú tašku do izby.

Cestou som ešte stretol zvedavú Jackie a pohladkal ju. Keď som si vzal tašku, skoro som zabudol, že som si nechal mobil na nabíjačke. Teda vzal som ho a vrátili sa do kuchyne. Mamka na mňa pozerala starostlivým pohľadom, ale bola aj šťastná, že niekam idem.

Pobozkal som ju na čelo a vybral sa smer železničná stanica. Mal som to blízko. Do uší som si dal moje air pods a pustil si hudbu. Kúpil som si lístok a čakal, kým mi pôjde vlak. Nečakal som ani len pol hodinu a už som videl vlak ako sa k nám približuje veľmi rýchlo. Vzal som svoju tašku aj s ruksakom a našiel som si voľné kúpe.

Bol som rád, že som nejaké našiel. Sadol som si ku oknu a pozoroval okolný  svet, ale v Bratislave som musel prestupovať na iný vlak. Neznášam prestupy. Jo a ešte som vám nepovedal jednu vec:

FLASHBACK
Práve teraz idem ku Vanesse domov. Teším sa tam veľmi, lebo mám Vanessu rád. Zazvoním na zvonček, ale ten koho uvidím nie je Vanessa. Otvorí mi nejaký chlapec asi v mojom veku. V tej chvíli k nám pribehne Vanessa a vyľakane sa na nás pozrieť. Nič som vtedy nechápal. Bol som zmetený, vystrašený a zároveň aj nahnevaný. Pokúsila sa nám vysvetliť, že ten blbý chlap je vlastne jej priateľ, a že spolu chodia. Ale veď Vanessa chodí so mnou, či? Spýtal som sa jej, že kto som podľa nej ja?! A zistili som, že ma podvádzala na každom rohu. Mňa len využívala ako takú bábiku, lebo som k nej bol milý. V ten moment som jej dal kopačky a bežal k svojmu malému rybníku v strede lesa. Myslím, že o ňom nikto nevie. Chodím si tam vyčistiť myšlienky, ale často aj poplakať.
END OF FLASHBACK

Tak toto bola moja minulosť. Samozrejme, že som si vzal si sebou aj balenie žiletiek, keby som bol na dne. Rezanie a následne pozeranie na moju krv ma upokojovalo. Ani nie za tri hodiny som už z toho vlaku vystupoval a mieril na obed, lebo ďalší vlak mi ide až za hodinu. Zašiel som teda do Mcdonaldu. Kúpil som si burger a išiel do ho zjesť na malú terasu. Keď tu zrazu...















Ahojte ľudia! Ako sa vám zatiaľ páči tento príbeh? A prepáčte mi za menšiu neaktivitu, len som si chcela oddýchnuť od písaniaa tiež som pripravovala nové fanfikcie. Vaša Dada
Love ya ❤❤











(1017 slov)

Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]Where stories live. Discover now