~17~

860 27 6
                                    

Pohľad Sama

Zobudím sa v niečom mäkkom. To som v nebi? Alebo snáď v pekle? Posledné čo si pamätám bol ten chlapec z podsvetia ako na mne sedí a kuše mi do krku. Prejdem si jemne po krku. Po mieste kam má ukusol. Cítim náplasť. Aspoň, že sa mi o to niekto postaral. Do izby v ktorej ležím príde Maty. Pozrie sa na mňa a do očí sa mu vlejú slzy. Pribehne ku mne a silno má objíme. Objatie mu opätujem. ,, Čo sa stalo?" Spýtal som sa ho s roztraseným hlasom. ,,Ten koho kamarád z podsvětí k tebe přišel a sedli si ti na stehná. Pak se ti zakousl do krku a pak jsi odpadl. Nešli sme nikam do nemocnice, protože by jsem to špatně vysvětlovalo tak sme ti to ošetrili a teď jsi se probudil. A já jsem za to hodně rád, protože co by se stalo kdyby jsi se mi už neprobudil." ,,Neboj sa Maty. Už ta nikdy neopustím. To ti sľubujem." Povedal som a vtlačil mu menší bozk na pery. Do izby vošli aj ostatní a ja som videl tých troch malých démonov, ktorý má takmer zabili. ,,Samo, ja teda my, prepáč, že ti Aďo až tak ublížil, len vieš nečakali sme, že sa to až tak zvrtne. Nechceli sme tu ublížiť." Povedala Luna. ,,To nevadí deti, všetko sa deje. Buďte radi, že ste ma tým nezabili!" Povedal som. ,,A btw kde je ten váš mrtvý nemrtvý kamarát?" Spýtal som sa ich. ,,On je v hosťovskej zabezpečený kúzlom, nemôže sa odtiaľ dostať." Vysvetlila Nina. ,,Keď sa skončí všetko to haló, okolo vás, chcel by som s najesť." Povedal som a postavil sa s tým, že idem do kuchyne po nejaký poriadny kus jedla. No hned ma Maty zastavil. ,,Nikam tě už nepustím samotného." Povedal, chytil ma za ruku a isiel so mnou do kuchyne. ,,Máš prosím ťa Nutellu?" Spýtal som sa ho. ,, Samozřejmě že mám. Co by jsem to byl za člověka, kdyby jsem neměl Nutellu!?" Odpovedal. Podal mi ju a ja som si začal robiť rožok s Nutellou. Zrazu ma Maty zo zadu chytil za boky a vysadil na linku. Takmer okamžite sa mi prilepil na pery. Bozkávali sme sa dosť dlho a samozrejme, že nám došiel vzduch. Odlepili sme sa od seba a Maty mi přiložil dlaň na tvár. Mal ju príjemne jemnú. Oprel som sa do nej a zavrel som oči. ,,Co tak je někam vyhnat a my si užijeme?" Spýtal sa ma Maty po chvíli. ,,S radosťou." Povedal som a začal papať svoj rožok. Maty niekam odišiel a vrátil sa po chvíli s tým, že všetci idú do nákupného centra. Som šťastný, že si znova užijeme. Ale je tu jeden problém. Ten chlapec z podsvetia. Bojím sa ho trochu. No ale predsa je tu Maty. A ja som v bezpečí. ,,Tak Same my jdeme do centra tak se vrátíme až večer." Povedal Niko a všetci odišli. Takmer okamžite ako sa zamkli dvere od domu sa mi Maty vrhol na pery. Bozkával sa jemne, ale zároveň aj drsne. Milujem ho a aj jeho bozky. Pomaly sme sa začali presúvať do jeho izby. Vošli sme do nej a ja som bol hneď prítlačný o dvere s Matyho rukami okolo môjho pásu. Začal mi vyzliekať tričko. Samozrejme som aj ja vyzliekol tričko jemu. Takto to bolo aj s teplákmi. Zvalí má na posteľ a kľakol si obkročmo nado mňa. Začal mi bozkať krk. Jemne som mu vzdychal do ucha. Spravil mi veľké znamienko lásky hneď vedľa toho kúsanca od démona. Prešiel na hruď a brucho. Mokrou cestičkou sa dostal až k podbrúšku. Tam spravil dosť veľký cucflek. Prstami sa zahákol o len boxeriek a  stiahol mi ich. A izbou letel ďalší kus oblečenia. Bol som pod ním znova celý nahý. Rukami som si zakryl celú červenú tvár. ,,Ale no tak zlato. Nestyď se. Vždyť jsi nádherný." Povedal a dal mi pusu na nos. Otočil ma na brucho a dal pusu na zadok. Je to tak príjemné. Ahhhhh asi tak nejak sa cítim keď mám pri sebe lásku svojho života. Zdvihol mi pás a položil pod neho dva vankúše. Roztiahol mi polky a vzal lubrikant zo stolíka. Namazal si trochu na prsty a jemne mi ich jeden po druhom vtláčal do prdelky. Ked som bol roztiahnutý na 4 prsty tak ma pretočil tak, že on ležal podomnou a ja na ňom. Svojho kamaráta mal nasmerovaného na môj vstup. ,,Ehm... Maty. Já tak trochu neviem čo mám robiť..." Povedal som a zčervenal. ,,Sedni si." Povedal a ukázal na svoj penis. Tak som dosaldol. Dosť to bolelo ale keď sa bolesť vytratila prišla na rad neuveriteľná slasť. Zdvihol som sa a znova dosadol. Takto sa to opakovalo niekoľko krát až som sa spravil na jeho brucho a hruď a on do mňa. Spadol som naňho vyčerpaním a rýchlo dýchal. ,,Miluju tě zlato!" Povedal a dal mi pusu do vlasov. Bolo počuť otváranie dverí. To už sú tak skoro doma?! Rýchlo sme sa postavili a obliekli sme sa. Prišli sme do haly a tam uvideli o jedného chlapca naviac. Mal svetlulinko blond vlasy a hnedé oči, ktoré skôr připomínaly čiernu. ,,Čaute, ako bolo?" Spýtal som sa. ,,Skvele. Teda pre koho ako." Povedala Nina. ,,Čo sa stalo?" Spýtal som sa. ,,Samuel sa rozišiel s Lukášom. Že vraj ho podvádza už dlhšie z nejakým Paťom." Povedala Luna a prekrútila očami. ,,Tak ahoj Paťo, ja som Samo a toto je Maty, môj priateľ." Predstavil som nás. ,,Docela mi vyhládlo. Něco bych snědl." Povedal Maty a chytil sa za brucho. Zasmial som sa a povedal mu, aby objednal niečo, lebo ja už znova variť nebudem. Zasmiali sme sa a objednali si každý niečo iné. Ja s Matym pizzu, Vita s Nikom Mexickú kuchyňu, Dušan a Honza Činu a zvyšní si dali buď tiež pizzu, alebo Taliansku kuchyňu.













Jou jou ľudia! Ďalšia kapitola je na svete! Táto kapitola je znova obdarovaná novou postavou. Bola sa Paťo a je priateľ Samuela. Túto postavu chcel aby som pridala FucakGor, lebo je skvely čitatel a mam ho celkom rada. Užívajte života. Vaša Luna
Love ya ❤❤

Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]Where stories live. Discover now