(Tá istá noc, len v inej izbe)
Pohľad Nika
Když jsem se převlékl do pyžama šel jsem si vyčistit zuby. Vešel jsem do našeho pokoje a zalehl do postele. Po chvíli si ke mně lehl i Vita. Zhasli jsme světlo a pak jsme šli spát. Už jsem téměř spal, když se ozvalo od vedle: ,,Psst, Niko?! Spíš?" ,,Snažím se." Odpověděl jsem mu. ,,A věříš mi?" Zeptal se. ,,Ano?" Odpověděl sem mu. Zrazu sem ucítil na mém břiše tlak. Vita si na mně sedl! Cože? Proč? ,,Vito? Co děláš?" Spýtal som sa ho. Neodpovedal, len mi chytil ruky a u čela postele je svázal s lanem. ,,Vito! Co se děje?" Naposledy som sa spýtal, a vopchal mu do pusy šátek. ,,Víš Niko, už od první chvíle, co sem tě viděl jsem se do tebe až po uši zamiloval. Miluju tě a ty od teď patříš jenom mě." Řekl. Cože?" Jak jako patřím jemu? S nožnicemi mi roztrihl tričko a svoj teplou ruku položil na môj hruď. Nee ja nechci! Začal mě hladit po břichu i hrudi a mně s pusy utekl jeden neposlušný vzdych, když mi přešel přes bradavku. ,,Aaaaaaaaa kluci!!!!!!! Vita mě chce znásilnit!" Stihl jsem vykřiknout, než mi zacpal pusu něčím, co neumím identifikovat. Téměř okamžitě do pokoje vběhl Honza a shodil ze mě Vitu. K Vítovi přibehl Dušan a chytil mu ruce. Honza mě odvázal a já jsem se mu rozbrečel na rameni. ,,To ti už načisto jebe Vita?!?" Zeptal sa ho Dušan. ,,Co se dělo Niko. Mě to můžeš říct." Upokojoval mě Honza zatím, co jsem mu brečel do trika. ,,Šli jsme spát a-a Vita se mě zeptal jestli mu věřím, já jsem řekl, že jo a on si na mě sedl a chcel mě znásilnit. Já jsem zakřičel a do pokoje stě vběhli vy." Vysvětlil jsem ve zkratce. ,, Zavoláme kluky a vyřešíme to spolu." Řekl po chvíli Honza. ,,Honzo ne, nech ty dva na pokoji, tohle si musíme vyřešit sami." Křivděl jsem mu. Honza si povzdechl a řekl: ,,no tak dobře, ale ráno nech si mě Vita nepřeje. A ty jdeš spát ke mě!" Otočil se zase Honza ke mě. Jen sem poslušně přikývl a šel za ním. Lehli jsme si a já jsem téměř okamžitě zaspal.
Pohled Honzy
Je mi Nika líto. Poznáme se už nějaký ten pátek a to co se mu stalo jak teď tak předtím nedaruji nikomu. Téměř okamžitě zaspal a nevědomě se ke mě přitulil. Jak zlaté. Objal jsem ho a taky zaspal.£ráno£
Ráno jsem se vzbudil jako první. Niko vedle mě spokojné oddychoval. Potichu jsem se vytratil z pokoje a šel najít koupelnu. Bylo těžké ji najít v takom velkom domě. Ale asi po 4. dveřích jsem ji našel. Byla pěkně zařízená. Sladěná do béžovo růžová. Hned jsem utíkala na velkou potřebu. Umyl jsem si ruce, protože nejsem prase a šel do kuchyně. Tam seděli jenom Sam a Matyáš. ,, Dobré ráno!" Řekl jsem. ,, Dobré." Řekli naráz. Asi jsou si fakt souzení. Jenom jsem se pousmál. ,,Můžu něco na snídani?" Zeptal jsem se Matyáše. ,,Klidně si z lednice vem jogurt, nebo na co máš chuť." Řekl jednoduše. Vytáhl jsem si z lednice mléko a zeptal se. ,,Máš cereálie?" Jenom přikývl a postavil se od stolu. ,,Tady jsou müsli, čokoládové kuličky nebo mini cookies. Co chceš?" Vyjmenoval několik druhů. ,,Asi jsi dám müsli. Dík." Řekl jsem a on mi podal krabici s müsli a jednu misku. Ohřál jsem si mléko v mikrovlnce a nasypal do něho (mléka) müsli. ,,Víte So se stalo v noci?" Zeptal jsem se když jsem jedl müsli s mlékem. ,,Nie, čo sa stalo?" Nechápal Sam. ,,Vita chtěl znásilnit Nika!" Odpověděl sem a Matyášovi téměř zaběhl jogurt. ,,Cože? To jako proč?" Zeptal se. ,,Nevím proč ale Niko mal stratí, že jsme ho slyšeli. Na poslední chvíli zakřičel, že ho chce znásilnit a my - já a Dušan jsme vběhli do pokoje a Dušan jako pořádný chlap odhodil Vitu z Nika a chytil mi ruce. Pak jsme išli spát. " Vysvětlil jsem v rychlosti. Do kuchyně vešel Dušan. ,, Dobré ráno." Pozdravil. Odzdravili jsme mu. ,, Mám na tebe otázku Dušane. Co si dělal s Vitom, když jsme šli spát?" Zeptal jsem se ho. ,,No všimol som si, že tam mal nejaké lano tak som ho priviazal k posteli a je tam doteraz priviazaný. Prečo sa pýtaš?" Já jsem nic neříkal jenom jsem vstal a šel ho obejmout. ,,Díky, že jsi se zachoval jako pravej kamarád. Jo a kluci? Co uděláme s Vitom?" Zeptal sem sa náhle. ,,Ja nevím. Mam dole sklep tam ho můžeme vyslýchat." Navrhl Matyáš. ,,Dobrý nápad zlato." Řekl Sám a dál Matyášovi pusu. Bleee. Jako nic nemám proti homosexuálum, ale aspoň se nemusí cucat na veřejnosti. ,, Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kluci! Nemusíte se olizovat na veřejnosti! Jsou tady i jiní lidi." Řekl jsem na rovinu. ,, Jo jo promiň" řekl Matyáš. Vstal i Niko. ,,Dobré ráno." Řekl a zívl si. ,,Není tady někde Vita???" Zeptal se po chvíli. ,,Ne neboj se. Jsi v bezpečí. Je svázaný na posteli a nemůže se ani hnout." Řekl jsem. Bylo na něm vidno, že jse mi ulevilo. ,,Po sudé ho budeme vypočúvať." Řekl mu Sám nás plán. Pak jsme se šli převlíknout do něčeho normálnějšího než je pyžamo a šli na ten soud.
Pohľad Sama
Keď sme išli na súd uvidel som tam Tých dvoch idiotov Domina a Radka. Samozrejme mali na rukách putá q okolo nich bolo asi 5 kukláčov. Do súdnej siene vošiel sudca a súd sa začal. (Nechcem tu rozpisovať čo všetko sa na súde stalo a povedali, keďže som ešte na súde nebola a neviem ako taký súd prebieha. Pozn. Aut.) Po súde sme išli všetci na obrovský obed do pizzerie. Hej a Dominik dostal 5 rokov odňatia slobody a Radek len pobyt v na právnom zariadení, keďže mu ešte nebolo 18. Dali sme si pizzu a kolu a keď už bolo okolo 16 hodín poobede išli sme domov.
Jou jou ľudia!!!! Po 299792458 rokoch sme tu zase pri novej kapitole. Čo hovoríte na dej? A na moju Češtinu? Neviem, či to píšem dobre, alebo nie. Dajte vedieť, či sa vám páči. Vaša Luna
Love ya ❤❤
YOU ARE READING
Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]
FanfictionSama poslali na desať dní do tábora. Tam spozná svoju pravú lásku. Dajú sa do kopy? Ostanú len kamaráti? Nebudú sa spolu baviť? Stane sa mu niečo? !!!príbeh nemá nikoho zosmiešniť!!! !!!je to len cringe výplod mojej fantázie!!! !!!v prínehu sa môžu...