~23~

641 26 12
                                    

Pohľad Sama

Stále tomu nemôžem uveriť. Maty nám kúpil letenku do Paríža! To bude ta najkrajšia dovolenka, ktorú som kedy zažil! je deň odletu a ja neviem, kam mám skočiť najprv. Treba sa nám zbaliť, upratať byt, a všetko okolo toho. ,,Maty! ty už si zbalený?" spýtal som sa ho, keď som ho uvidel s telefónom v ruke sedieť na gauči. ,,Zlato, všechno mám zabalný, neboj se." povedal a ďalej sa hral s telefónom. Zbalil som si teplé oblečenie, lebo v Paríži bude tiež najskôr zima. ,,A kedy odlietame?" spýtal som sa ho. ,,O tři hodiny!" povedal. Čože?! už len tri hodiny?! Veď ešte nemám upratanú spálňu! Rýchlo som vzal vysávač a po vysával. Umyl som dlážku a poutieral prach. ,,Děláš, jak kdyby jsi tenhle byt prodával a už se do něj nikdy nevrátil. Vždyť je to jenom týden." povedal Maty. ,,Asi máš pravdu. Musím sa viac ukludniť. " povedal som a prisadol si k nemu. ,,Zlato? Co říkaš na to, že bychom šli ještě do nákupního centra, koupit nějaký hračky a pak jít na letiště?" povedal sexy nadržaným hlasom. ,,Ty môj úchylák. Môžeme." povedal som, obliekli sme si kabáty a vyrazili do centra. Uvideli sme tam jeden sexshop a vošli do neho. ,,Máte tu něco na pořádně zvrhlou noc?" spýtal sa Maty predavačky. ,,Samozrejme. Čo si želáte?" spýtala sa predavačka. ,,Same? Běž do kavárny naproti přidám se k tobě." povedal Maty a je som nemal veľmi na vyber, tak som ho počúvol a vošiel do kavárne.

Pohľad Matyho

Mám v plánu nakoupit hromadu lubrikantu, jiných hraček, speciálni roubíky, pouta a taky jedno malé překvapení. Všechno jsem to nakoupil, zaplatil, ale prodavačka mi musela pomoct s eurami, protože se v nich ještě moc nevyznám. Když jsem zaplatil, vešel jsem z obchodu a vešel do kavárny, ve který měl sedě Sam. Sědel tam, ale nebyl sám. Vedle něho seděla také nějaká holka a smáli se na něčem. ,,Same? Můžeš mi vysvětlil kdo je tohle?!" Už jsem pomalu začal ztrácet nervy. ,,Maty, klud. Toto je Soňa. Moja spolužiačka a dobrá kamarátka zo základnej. Dlho sme sa nevideli a išla okolo a všimla si ma, tak sme sa pustili do reči." Vysvětlil mi a já si k nim přisedl. ,,A ako ste sa s Matym zoznámili?" Zeptala se Sama ta Soňa. ,,Na tábore. Išiel som na tábor blízko Prahy a tam som ho stretol." Vysvětlil jí a pak jsme si dali jenom kafe a pak šli na letiště. Sam neví, že letíme soukromím letadlem, které mám po rodičích. ,,Maty? Kam ideme? Veď nástup na lietadlo je opačným smerom." Zeptal se mě Sam. ,,Jdeme k nášmu letadlu." Řekl jsem klidně. ,,Aha. Počkat čo?! My máme súkromné lietadlo?!" Nechápal. ,, Samozřejmě že ano. Své zlato si musím chránit." Řekl jsem a dál mu pusu na čelo. ,, Nechutné. To za našich čias nebolo. Za našich čias si normálny chlap vzal normálne dievča a bolo." Začal někdo mrmlat za našimi zády. Uviděl jsem starší paní. ,,Paní, já vás chápu, že jste  proti LGBTQ+ komunitě, ale alespoň to neříkejte nahlas před někým, kdo je na svoju orientaci celkem citlivý. Já jsem v pohodě, ale kouknite tady na Sama. Nevidíte tu slzu, která mu stéká po tvářích?" Zastal jsem se nás. ,, Ty buzerant ty si nemáš co dovolovat na starších." ,,Poďme preč. Prosím." Začal brečet Sam. ,,Zbabelci." Zamumlala si ještě popod nos. Jenom jsem nad tým překroutil očima a objal Sama. Vešli jsme dovnitř a sadli si na sedadlá. ,,O zdravím Matyáš, konečne si sa rozhodol použiť lietadlo svojich rodičov. Aj keď nechápem prečo si ho nevyužíval aj predtým." Řekl  někdo za námi. Nevěřím. ,,Seboooo! Nazdar!" Řekl jsem a objal ho.

Pohľad Sama

Keď sme vošli do lietadla utrel som si slzy od incidentu na letisku a oprel sa o stenu. Zrazu Maty niekam vstal a objal nejakého chlapca. Asi žiarlim. ,,Maty? Kto to je?" Spýtal som sa ho a vyšla mi ďalšia slza. ,,Same nebreč. Tohle je Sebo. Je to můj starý kamarád z dětství. Dlouho jsme se neviděli. Vlastně od pohřbu mámy a táty." Povedal a sadol si ku mne. ,, Nevěděl jsem, že si jse dál na cestu sluhu." Povedal Maty a chytil má za ruku. ,, Čo? Nie! Ja som len na brigáde. A dáte si niečo?" Vysvetlil a povedal. ,,Asi len limonádu." Povedal som a Maty si tiež objednal limču. ,,Co budeme dělat celou cestu. Máme celé letadlo jenom pro sebe." Povedal mega sexi nadržaným hlasom. ,,Ty môj nadržanec. Čo by sme asi tak mohli robiť? Ja si pôjdem zdriemnuť." Povedal som mu a otočil sa na druhú stranu a snažil sa zaspať.

Pohľad Matyho

Když Sam usnul mnel jsem skvělou příležitost domyslet plán, když už budeme v Paříži. Chystám pro něho překvapení na které jenom tak nezapomene. Chystám pro něho večeři při svíčkách a chci ho požádat o ruku. Já vím. Myslíte si, že je to moc brzo, ale já ho miluji. Mam tam pár známých, kteří mi s tím pomohou. Zrazu mi začal zvonit mobil. Volala Kristina.













Jou jou ľudia ja viem. Moja aktivita je hrozna, lebo mám aj starosti. Čo hovoríte na túto kapitolu? Trochu nudnejšia čo? Každopádne mi môžete posielať otázky na charakter ask. Vaša Luna
Love ya ❤❤

Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]Where stories live. Discover now