Len tak sme oddychovali, keď tu zrazu prišiel Dušan so skvelým nápadom. Zahrajeme si fľašu. Vybral som jednu od coly a položil do stredu takého menšieho kruhu. Roztočil som to a padlo to na Nika. ,,Pravda, alebo úloha?" Spýtal som sa ho. Vybral úlohu. ,,Tak daj Honzovi pusu!" Ja viem, som veľmi dobrý. Pozrel sa na mňa veľmi vystrašený pohľadom, ale potom sa pozrel na Honzu a pobozkal ho. My e sa na Tom len smiali. Potom to padlo na mňa a na Honzu. ,,Pravda nebo úkol?" Spýtal sa ma. Ja som chcel začať z ľahká, tak som dal pravdu. Spýtal sa ma, prečo nosím dlhý rukáv. Pozrel som sa vystrašeným pohľadom na Matyho. On len prikývol na nezodpovedanú otázku. ,, No, je to preto, lebo..." Asi som nedopovedal a vyhrnul si rukávy. Všetci sa na mňa len pozerali vystrašene.
,,Proč Samo? - Niko
,,Já jsem mu to říkal" - Maty
,,Cože? Ty o tom jakože víš? A jak dlouho?!" - Vita
,,No stretli sme sa najprv vo vlaku, potom som do neho omylom vrazil a spoznali sme sa" - Samo
,,Aha..." - Dušan
,,Tak čo budeme dělat teď?" - Niko
,,Nevím, za chvíli máme jít na ty spoločenské souteže." - Honza
,,Jo taak" - Niko, Dušan, Maty, SamoPotom sme sa už len bavili o sprostostiach. Zistil som, že aj ostatní chalani z partie natáčajú na YouTube. Potom sme išli k ohnisku a hrali rôzne súťaže - skupina proti skupine. Boli sme rozdelení do 4 farebných skupín: Červená, Modrá, Žltá a Zelená. Ja som bol v červenej a Maty v modrej. Keď sme dohrali naši kapitáni stíchli a niekam odišli na poradu. Asi po piatich minútach sa vrátili. Náš kapitán povedal: Po důkladném prověření stavů bodů jsme usoudili, že vítězem jse stáva tým z barvou Červenou!!" Jej vyhrali sme! ,,A na druhému místě je tým z barvou modrou!" Jej Maty je druhý! ,,A teď vás poprosíme aby isté sem přišli pěkně po jednom a vyzdvihli jsi cenu." Povedala kapitánka zeleného týmu. Woow dostal som tričko a náramok od nich! Každý youtuber to vždy chcel! ,,Tak a teď jse můžete jít projít po lese, ale nedoporučuji vám jít moc hlboko do lesa, protože jse tam nejeden táborník stratil!'' oznámila na plán kapitánka žltého týmu. ,,A nebo jsi můžete jít zahráte Minecraft nebo fortnite na naše počítače do spoločenské mistnosti." Wow oni tu majú aj počítače! To je úžasné! Išiel som hľadať Matyho. Nikde som ho nemohol nájsť.
Matyáš
Neřekl jsem vám, Proč jsme de s Domčou pohádali. On mně miloval, ale já jeho né, tak jse na mně naštval a přestal jse se mnou bavit. Čo je se mnou teď, jse ptáte? No hned po tom, co jse ukončili spoločenské hry, tak mně někdo omráčil. Teď jsem zvázaný v lese a bojím jse čo se bude dít dál. Mám zavázané oči i ústa a ruce mám zvázané za zády. Slyším jak něco praská. Asi to budou klacky na zemi, a někdo na ně šlápl. Zrazu mi někdo strhnul šatku z očí. Uviděl jsem Domču. Počkat DOMČU?! Co on tady chce?
(M- Maty, D- Domča)
M- mmmmm 'nemůžu pořádně mluvit, protože mám na ústach pásku'
D- á dobrý ránko, Maty jak jses vyspinkal? 'strhnul mi pásku z úst'
M- jseš úplnej debil?! Čo děláš??!!
D- ale nic, jenom Když tě nemůžu mít po dobrem, tak tě budú mít po zlem.
M- cože? Nechápu to? A na soutěžích jsem tě nevidel.
D- no jo to jo, Já jsem jse vymluvil, že mi je špatně tak jsem si sehnal menší pomoc.
M- cože? Koho?
D- pamatuješ na Raďa? Na toho tichého nevinnýho malýho kluka? Nabídl jse mi sám. Že Když mi pomůže, tak mu splním jedno přáni.
M- na něho bych to fakt netipoval. A čo jsi vlastně přál?
D- no... Svěřil jse mi, že je na kluky a líbi jse mu jeden kluk a Když mu ho přivedu, tak nic neřekne...
M- a kdo to je?
D- ten Slovák, jo, ten tvůj kámoš, jakže jse to jmenuje?
M- Samuel, ale on ho nechce, chce jenom mně!
D- fakt jo? A co Když mu ukážu nějakou fotečku, kterou by nemněl vidět?
M- co chceš udělat?
D- uvidíš...Jakmile to dořekl, uviděl jsem Rada jak na nás míři s mobilem. Domino mně chytil za vlasy a políbil mně. Bylo to strašně nepříjemný, protože víte, že to není vaše láska. Rado nás sfotil a Domča mmě pustil. Pak mi ale dal spátky na ústa pásku a na oči šatku. Nic jsem už pak nevnímal.
Samuel
Už som Matyho hľadal hodnú chvíľu, ale stále som ho nemohol nájsť. Bál som sa o neho. Tak s sa pobral do chatky. Bol tam aj Niko a Dušan. Ľahol som si na posteľ a pozeral na Instagram. Zrazu som počul ako Nikovi pipla správa. Prišiel ku mne a ukázal mi tu fotku.
N- nevíš o tom něco?
S- n-n-nie, prečo sa pýtaš?
N- no, ja jen tak, že mi příde, že ty Maty...
S- nie! Na to ani nemysli!
N- fajn, kam jdeš?
S- j-j-ja l-l-len sa p-potrebujem prejsť.
N- ok.Uvidel som ako sa Maty bozkáva s Domčom. Vtedy mi išlo srdce roztrhnúť. Musel som sa ísť prejsť. Pozrel som sa na svoje jazvy a pocítil som smútok. Rozplakal som sa naplno.
R- ty jsi Samo, že? Ten z naší chatky?
S- a-ano, a ty si ten Rado, že?
R- Jojo to jsem, já. Proč brečíš?
S- a-ale nič
R-ale jo určitě ti něco je! Čo ti je?
S- hovorím, že nič!
R- tak fajn, já už půjdu, čau
S- ahoj.Rado
Samo jse mi strašně líbi. Ale já jemu určitě né. Ale Domča mi slívil, že Když mu přivedu Matyho, tak on mi unenese Sama a pak bude jenom můj! Muhahaha (teraz si akože predstavte diabolský smiech, pozn. aut.)
Miluju ho!Jou jou ľudia! Ďalšia časť je na svete ešte dnes! Dodržala som sľub, ktorý som dala @Aktivek. Vaša Dada
Love ya❤❤(987 slov)
ESTÁS LEYENDO
Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]
FanficSama poslali na desať dní do tábora. Tam spozná svoju pravú lásku. Dajú sa do kopy? Ostanú len kamaráti? Nebudú sa spolu baviť? Stane sa mu niečo? !!!príbeh nemá nikoho zosmiešniť!!! !!!je to len cringe výplod mojej fantázie!!! !!!v prínehu sa môžu...