~7~

1.1K 34 7
                                    

Samuel

Nevedel som, čo mám robiť. Mám chuť kričať, vrieskať, plakať, ísť sa hneď teraz podrezať! Bojím sa. Bojím sa, že to nezvládnem a naozaj sa podrežem, až sa zabijem. Miloval som ho,ale on ma podviedol. Aspoň tu mam nejakých kamarátov. Asi idem naspäť do chatky. Teraz tam vidím len Nika, ktorý najskôr spí. Nevšíma si ma a ja jeho a pozriem sa, čo je nové na Instagramu. HM... nič zaujímavé. Myslel som si, že som konečne našiel pravú lásku, ale mýlil som sa. Neváhal som a prišiel do izby, v izbe bol len Niko, prišiel k svojej taške, vytiahol žiletku a išiel do kúpeľne. Niko ma uvidela a chcel ma zastaviť, bol ale rýchlejší ako ja a chytil ma za ruku. Vytrhol mi žiletku z ruky a spýtal sa ma:

N- proč tohle to všechno děláš?
S- ty to nechápeš?! Ja som ho miloval a on ma podviedol! Už nemá zmysel ďalej žiť! V škole ma šikanujú moji najlepší kamaráti, sestra leží v kóme v nemocnici a nevie sa, či prežije a Matyáš ma podviedol!
N- aha, tak tohle jsem fakt nevědel, promiň, ale prosím tě, neřež jse, vždyť máš nás, kamarády, rodiče se o tebe bojí! Prosím.
S- kamarátov mám len vás, rodičia na mňa kašľu, lebo sú stále v práci a posledný človek, ktorému som mohol veriť ma podviedol, nemám prečo žiť.

Spadol som na kolená a naplno sa rozplakal. Niko sa ku mne zohol a zdvihol ma. Pomohol mi na posteľ. Trochu ma utíšil. Zrazu sme začuli v rozhlase hlas, oznamujúci večeru. Nemal som chuť jesť. Ale musel som tam predsa ísť. Tak som si tvár oplachol vodou a spolu z Nikom sme vyšli z chatky. Všetci sa na mňa pozerali ako na strašidlo, lebo som mal oči červené od sĺz. Uvidel som ho. Toho zmrda. Dominika. Mal som chuť mu jednu vraziť, počkať nie jednu mal som ho chuť zabiť! On sa na mňa len povýšenecky usmial a ďalej sa venoval svojim kamarátom.

Matyáš

Znova mně omráčil a teď jsem jse probudil už v naši chatce v posteli, ale mněl jsem pořád svázané nohy i ruce. Bál jsem jse o Sama. Předce jse jenom bojí dotekov a bůh ví, co s ním ten Rado chce dělat. Snažil jsem jse přetrhnout lana, kterýma jsem byl svázaný, ale nešlo to. Byly až moc silný. Zrazu jsem uslyšel kroky, jelikož byla už tma. Uviděl jsem obrys postavy. Přišel ke mně a já jse lekl. Byl to Dominik. Zasvíti noční lampičku a usmál jse na mně.

Pohladil mně po tváři. Já jsem jse na něho jenom díval pohledem: HNEĎ MNĚ PUSŤ! On pochopil a jenom pokýval hlavou na nesouhlas. Stáhl že mně peřinu a já jsi až teď uvědomil, že jsem bez trika. Sedl jsi vedle mně a ruku přemístnil na mou hruď. Věnoval jsem mu vystrašenej pohled. Začal mně hladit po břiše a já jse mu snažil bránit. Byl ale silnější. Dělal mi cucfleky na krku a já jse snažil křiček, ale nějakým kusem látky mi zacpal ústa a druhým svázal. Už jsem byl úplně bezmocný. Pak mně ale pustil, ale ještě mi něco pošeptal do ucha: ,,jestli to někomu řekneš, nepřej jsi mně!" A pak jsme odešli.

Samuel

Na večeru síce boli marshmallows, ale nemal som chuť jesť. Len som tam ticho sedel. Zrazu som uvidel ako ku mne ide on... Matyáš... Upozornil som na to Nika a pobrali sme sa preč. Nasledoval nás. Tak sme zastavili.

S- no, čo chceš?!
M- já, Proč mi utíkate?
N- ty jse ješte ptáš Proč?!
M- vážně nevím...
S- ty si taký odporný kus dementa, ktorý sa olizuje s Dominom a mne pritom hovorí, že ma miluje?!?!
M- a jo, tohle... Já jsem to nechtěl, ale on mně donútil, vážně, prosím Same ja tě miluju.
S- ako ti mám veriť?...
M- j-já nevím...

Spadol na kolená a naplno sa rozplakal. Asi mu dám ešte jednu šancu...

S- tak fajn, máš poslednú šancu, ale už naozaj poslednú.
M- děkuju ti, nezapomenu ti to...
S- a prečo si sa z ním bozkával?
M- to, nemůžu říct...

Zrazu som uvidel niečo na jeho krku...

S- to čo máš na krku?!?
M- co? Nic...
S- vidím, že nič?! Cucfleky?!
M- to jsou nedobrovolný cucfleky...
S- ako, nedobrovoľné? To akože proti tvojej vôli sa ti spravili?
M- tak nějak...
S- dobre, už na to nemyslíme, a poďme na tie potulky nočnou prírodou.
M,N- OK.

Prišli sme k našej skupinke a kapitán nám dal každému baterku a pre prípad jednu svetlicu, keby na nás niekto, alebo niečo zaútočilo. Išli sme v našej klasické skupinke: ja, Maty, Niko,  Dušan, Honza a Vita. Bavili sme sa o rôznych somarinách. Zrazu som ucítil jemné pichanie pri srdci. Zastavil som sa a chytil sa na hrudi. HM... Asi sa mi vrátila choroba z detstva. Keď som bol malý, tak má často pichalo pri srdci, až sme raz išli k lekárovi a on povedal, že mám vážnu, ale vyliecitelnu chorobu, jej názov si už nepamätám. Chlapcov som už nevidel, tak som sa pobral sám. Zrazu som uvidel toho zmrda Dominika. Len som sa naňho zamracil a ďalej sa mu nevenoval. On ale prišiel ku mne a nadviazal so mnou rozhovor.

D- čau, ty si určitě Samo, že jo?
S- choď preč Dominik, nemám chuť sa s tebou rozprávať!
D- co?! Někdo je tady urazenej, smím se zeptat Proč?
S- ty dobre vieš prečo a už ma nechaj.
D- dobře, ale nejdřív jsi přičuchni k téhlete handřičce.

Ani som sa nenazdal a už mi niečo pchal k nosu. Ani som sa nenazdal a pocítil som strašnú únavu. Potom som už len cítil ako padám na zem.

Pohľad Nika

Bavíme jse tady o různych kravinách. Zrazu jsi ale všimnů, že tady není Sam. Oznámim to zvyšku partě a jdeme ho spolu hledat. Nikde ho nevidíme.

Pohľad Matyáša

Niko jsi všiml, že tady není Sam. Bojím jse o něj, protože už vím čeho je Domča i Rado schopnej. Zrazu jsem uviděl Rada. Šel jsem za ním.

M- kde je!?
R- kdo kde je?
M- ty dobře víš koho myslím!
R- nevím koho myslíš...
M- jo tak ty nevíš?! Kde je Samo?!
R- nevím!
M- jasně, tak, mi alespoň řekni kde je Domča!
R- ja nevím, nejsem jeho chůva.
M- tak dobře, alespoň pro tentokrát ti věřím.

Rado prý neví kde je Sam. Tak ja mu věřím.













Jou jou ľudia! Prepáčte za takmer nulovú aktivitu :(. Nebola wifi. Teraz ale koniec o mne. Čo myslíte, čo spraví Rado Samovi? A Domča Matymu?
Vaša Dada
Love ya ❤❤

















(1823 slov)

Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz