Prebohaaaaaaaa! 15. Diel!!!!! Nemôžem uveriť!
Pohľad Luny
Ako je to tu pekné, ale nevidím tu žiadne pentagramy. No nič je čas to tu vyzdobiť. ,,Nina. Je čas na plán ZX." Povedala som svojmu dvojčaťu. Len prikývla a my sme to tu začali prehľadávať, lebo Matyáš s tým jeho "bratom" niekam zmizli. Prehľadali sme kuchyňu, obývačku a špajzu. Nikde žiadny náznak po pentagrame, či nejakej lebke. Keď sme mali spodné patro prešmejdené vydali sme sa na druhé poschodie. Bolo tu viacero dverí, tak ja som išla na pravú stranu a Nina na ľavú. Otvorila som prvé dvere. Len obyčajná hosťovská. Posteľ, pár vecí a skriňa. Ako dôkaz, že som tu bola nakreslila som na podlahu kriedou pentagram a v strede mal mesiac. Je to taký môj zvyk. Otvorila som druhé dvere. Kúpeľňa. Nič zaujímavé. Znova som nakreslila pentagram. Tretia izba bola zaujímavá. Bolo to niečo ako štúdio. Obrovské softboxy, stolík s počítačom a Green screen. Sú len dve možnosti využitia tejto miestnosti. Buď je Matyáš youtuber, alebo pornoherec. Nikto nevie. Znova skončil pentagram na zemi. Štvrté dvere boli zatvorené. No nič je čas na môj paklúč. Vytiahla som ho z vrecka a otvorila jednoducho dvere. Nič zaujímavé tam nakoniec nebolo. Len pár starých vecí. To bolo všetko. Zrazu som začula zvonček. Niekto išiel otvoriť. Začula som hlas mojej mamy. A je to tu. Konečne si vzpomenula. Lukáš je tu. A určite aj som Samuelom. Samuel je jeho priateľ aj keď nechápem ako môže niekoho - ako bolo to slovo? Ľúbiť? Hej je to ľúbiť. Nechápem ako ho môže ľúbiť.
Pohľad Matyáša
Šli jsme spátky k Vitovi. Ten tam jen tak seděl a koukal se na mne se smrtícím pohledem. ,,Dobře Vito. Pro dnešek máš odpuštění, ale k Nikovi se nebudeš přibližovat." Řekl jsem svůj verdikt. ,,Ale Maty, vždyť my se milujem." Řekl Niko. Počkat cože??? Já jako milujem?!? Ještě před pár hodinami tady brečel, že ho Vita malé znásilnil! ,,Maty, to je dobrý my se máme rádi a Á ja jsem mu už odpustil." Řekl Niko. ,,Znova bylo slyšet zvonek. Co tady máme den otevřených dveří? Zeptal sem se v duchu. Šel sem tam. Znova jsem uviděl tetu Zuzanu. Stálá tu s nějakými kluky. Jeden byl v černém, a ten druhý měl růžový triko a džínsy. ,,Co se děje teto Zuzano?" Zeptal sem se. ,,Já jsem tak hloupá, že jsem zabudla na svého syna! Tohle je Lukáš na tohle je Samuel (FucakGor)." Řekla. Kluci se na mne podívali antén v barevném se na mě i usmál. Ten v černém mě jen propaloval pohledem. ,,Tak jo teto. Pojďte dál kluci. Jsem se chci něco zeptat." Řekl jsem a kluci šli dovnitř. ,,To jsou obidva tvoji?" Zeptal sem se. ,,Ne, můj je jen ten v černém, ten barevný je jeho přítel. Doufám, že tady nemáš nějaké homofoby. To by nevydržely." Odpověděla s lehkostí. Cože? On má taky přítele? ,,Teto, neboj se. Žádný homofob se ho ani nedotkne. A víš proč? Taky má přítele. Je to ten, který ti poprvý otevřel." Odpověděl jsem ji. Jen se na mě podívala a silno mě objala. Objetí jsem přijal. Pak jsme se rozloučili a ja vedel do haly. ,,Kluci! Holky! Večeře!" Křikl jsem přes celý dům. Ze sklepa vyšli kluci a z poschodí zase holky. Lukáš se Samuelem seděli na gauči a koukali na něco v telefonu. ,,Matyáši? Kdo to je?" Zeptal se Vita držící Nika kolem pasu. Tak oni jsou spolu? ,,Jo kluci tohle je Luna, Nina, Lukáš a Samuel. Děti, tohle jsou Dušan, Niko, Vita a Sam." Představil jsem nás navzájem. Holky se jen na nich koukli a dál pokračovali v čumění do mobilu. Lukášovo reakce byla stejná. Jenom Samuel se mile usmál. ,,Tak co si dáte na večeři?" Zeptal sem se. ,,Dnes nič neobjednávajme, minulé ťa uniesli." Řekl Sam. Jen sem se pousmál. ,,Dobře, ale musíme něco uvařit. A já vařit neumím." Řekl jsem. ,,Tak nič deti ja uvarím." Řekl Sam. Jak ja jsem za toho mýho klučinu rád. Přitáhnu si ho blíž a políbím ho. Nina s Lunou na nás koukaj jak na jednorožce. ,,Incest!!!!!!!" Skríkla Nina. ,,Jou holky. I c prenk. On je můj přítel." Řekl jsem jim aby se uklidnili. Sam šel do kuchyně a já šel s ním. Sice neumím vařit, ale alespoň nebude sám. Začal vybírat hrnec na špagety. Mňam! Miluji špagety. Když něco krájel potichu jsem se přiblížil ze zadu a objal ho kolem pasa a začal líbat na krku. Jemně vyjekl, ale nechal se líbat. Dokonce se mi i zdálo, že naklonil hlavu na bok aby jsem měl lepší přístup. ,,Počkaj Mat, musím vypnúť špagety." Řekl, ale já jsem to nevnímal. Tak šel se mnou ke sporáku a vypnul špagety. Zlil vodu, nastrouhal sýr přičemž jsem ho pořád líbal na krku. Přešel jsem až k uchu. ,,Dnes si to užijem co zlato?" Zašeptal sem mu do ucha a skousnul lalůček. Potichu zavzdychal a taky zčervenal. ,,Choď spočítat koľko nás tu je aby som mohol spraviť porcie." Zavelil Sam a já jsem ho poslechl. Spočítal jsem všechny a vyšlo mi devět i s námi. Oznámil jsem mu počet a znova se prisál na jeho krk. Naložil na devět talířů a na vrch dal osmaženou klobásu, sýr a kečup. Mňam! ,,Tak a teraz pomoc!" Řekl mi a já jsem zebral dva talíře. Sam zebral až 4! On je tak dobrý! Položili jsme všechny talíře na stůl a sadli si vedle sebe a začali jíst. Bylo to výborné! Lepší špagety jsem v životě nejedl! ,,A holky? Co děláte ve volném čase?" Zeptal sem se jich. ,,Já píšem o smrti a Nina kreslí." Odpověděla Luna. ,,A vy kluci?" Zeptal sem se Lukáše se Samuelem. ,,My si povídáme, koukáme na různá videa nebo chodíme na bicykel." Odpověděl Samuel. Neodolal jsem a chytl Sama za stehno. Jenom se na mě podíval s pozvednutým obočím a zakýval hlavou na nesúhlas. Jenom sem přitočil očima a dál se věnoval skvělému jídlu.
Jou jou ľudia! Dnes si dáme ďalšiu kapitolu! Keďže je korona a NASA škola prechádza na distančnú formu učenia mám dosť času a písanie príbehov. Kedy chcete ďalšiu časť? Vaša Luna
Love ya ❤❤
ESTÁS LEYENDO
Ale...Ja Sa... Bojím [MooTTem]
FanficSama poslali na desať dní do tábora. Tam spozná svoju pravú lásku. Dajú sa do kopy? Ostanú len kamaráti? Nebudú sa spolu baviť? Stane sa mu niečo? !!!príbeh nemá nikoho zosmiešniť!!! !!!je to len cringe výplod mojej fantázie!!! !!!v prínehu sa môžu...