2 - GEÇMİŞ

88 13 9
                                    

   Daha iyi anlamanız için ilk geçmişi açıklayayım dedim bu arada bu benim yazdığım ilk hikaye destek atın pls .


    Jimin  oturduğu yerden kalkarak minik adımlarla sevdiğinin evinin önüne gitti.

  Bu bölümde jimin 8 , jungkook 10 yaşında. İkisinin babası çok yakın arkadaş ve anneleride öyle. Jimin 'in bir tane ablası var adı Minji. Jungkookun da bir abisi var ve bu abisi tabikide yakışıklımız Jin.
   Jungkook busanli ama seulde yaşıyo. Jimin ise jungkooka aşık ve seulden her geldiginde jknin yanında. 
( Aynı bölümü farklı bi biçimde iki kere yazmışım takmayın okumaya devam edin )
  

  Devam...

  Jimin elini Jungkook'un evinin kapisina getirdi ve minik elleriyle kapiya vurdu. Açılan kapıyla yüzüne daha çok yayılan gülümsemesi kapıyı açanın Jungkook olduğunu görünce büyüdü ve parmaklarının ucunda durarak Jungkook'un yanağına bir öpücük kondurdu. Jungkook birkaç saniye tepkisiz bir şekilde dursada olayı kavrayınca burnunun ucundaki gözlüğü eliyle ittirerek Jimin'i sertçe yere ittirdi.
 
-- Jimin sana kaç kere dedim sen benden hoşlansanda ben senden hoşlanmıyorum ve bu hareketlerin hoşuma gitmiyor.
 
   Jimin dudaklarını büzmüş ve dolu gözlerini Jungkooka çevirerek ayağa kalkmıştı. Kanayan elini umursamamış ve Jungook' a sertçe bakmıştı.

-- Beni neden sevmiyorsun? Jungkook neden her geldiğinde burdaki arkadaşlarınla oynuyorsun. Ben seninle oynamak istediğimdeyse beni ittiriyor veya dalga geciyorsun. Sana göre yeterince iyi değil miyim ?

Jimin içerden Jungkookun babasinin geldiğini görünce gözyaşlarinı silip gozden kayboldu. Jungkooku seviyordu ve onun kendini sevmemesi minik ellerinin kanamasından bile daha çok acı veriyordu.


Bu kadar yeter. Bidahaki bölüm Jimin ile Jungkookun büyümüş hallerini göreceksiniz ve birazcik da kaos.

Bu hikaye için umutlarım büyük. Yazım yanlışlari için sorry.


 Arkedaşlarım destek atın pls...



Jouer Avec Le DestinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin