Saat sabahın 6 'sı gözlerim dünün verdiği acıyla kıpkırmızı , başım öğrendiklerimle dopdolu hatta o kadar dolu ki taşıyamıyorum. Ellerim dünün hıncını almak ister gibi kapalı , sımsıkı .
Dayanamıyorum gördüğüm muameleye , acıya , kendi sevgime dayanamıyorum.
Sanki sevmesem çok güzel olacak dünya , bıraksam herşey düzelecek , hiçbir sorunum kalmayacak . Ama yapamam.
Sen Jeon yıkılmakta olan bir evin bir parcasısın , ana parçası , sen olmassan orası ayakta duramaz . Ama sen olmasaydın orası yılılmazdı . Ve yine sen olmasaydın o ev yıkılmamak için direnmezdi.
Ben o evim ve yıkılmamak seni ve kendimden parcaları enkazin altında bırakmamak için herşeyi yapıcam.
İsminizi öğrene bilir miyim ?
Pa - Jeon Jimin Jeon Jungkook 'un eşiyim dün akşm önemli bir işi çıktı hangi uçakla veya nereye gittiğini öğrenebilir miyim ?
Tabiki Bay Jeon .
Eşiniz Amerika - Teksas ' a saat 23.40 sırasında paristen ayrılmış bulunmaktadır.Peki çok teşekkür ederim.
Yanımda yeterli kadar para vardı hem istesem ailemden ve jungkookun ailesinden isteyebilirdim.
İlk uçaktan biletimi aldım ve havaalanının dışındaki banklardan birine oturdum yanima gelen beyaz tüylü mavi gözlü bir kediyi sevmeye başladım. Daha yavruydu ve kulağında bir yara izi vardı onu yanıma götütmek cok isterdim ama orada bir kediye bakanileceğimi sanmıyordum o yüzden yapilan anonsla yerimden kalktım ve uçaga doğru yürüdüm.Özel jetimizle gitmiyordum çünkü tek gittiğim anlaşılırsa yanlış anlaşılırdı. Gerçi yanlış anlasanlar doğru anlamış olacaklardı ama neyse.
Yol boyu uyumuş uçaktan inince de taksiyle jungkookun profösörluk yaptığı yere gelmiştim çünkü ben jungkooku tanıyorsam o üşengeçliğinden okula yürümeyi bile istememiş evi okulun yanınan almıştı / daha doğrusu kiralamıştı.
Jungkookun babasıyla arasında şirketle ilgili bir husimet vardı.
Babası onun şirketin başına geçmesini istiyordu jungkook ise inatçılığını konuşturup kabul etmiyor burada zengin olmasına rağmen fakir hayatı yaşıyordu .Teker teker tüm apartman zillerine basmıştım tam pes edecekken jungkookun evini buldum. Zilin üstünde koskocaman JEON JUNGKOOK yazıyordu. Zile bastım ve beklemeye başladım. Ev dışarıdan sade ve uygun bütçeli duruyordu . Megofondan gelen ses ile şoklakafamı apartmanın kapısına çevirdim.
Ben kocamın o melek sesini duymayı beklelerken megofondan bir kız sesi gelmişti.
Neler oluyor hayatta oy atın diger bölüm kaos bol abow diyeceginiz bir bölüm gelecek. Oy sayıları böyle giderse sınırlama koyucam.
Deneyenlerin % 75 i oy atmıyor o yüzden oy at .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jouer Avec Le Destin
Fanfiction- Sen Jeon Jungkook Benim Olacaksın. Seme / Jungkook Uke / Jimin