Merhabaaa aşklarııımm. Uzun zamandır yazmıyordum ama geri döndüm. Kısa bir bölüm oldu biliyorum ama sizi bekletmek istemediğimden atmak istedim. Yazım yanlışları için kusura bakmayın kontrol de ediyorum ama bazen gözden kaçıyor.
Eğer isterseniz bu kitaplarıma da bakabilirsiniz. 😍
______________________________________
Kızın söylediklerine hiçbir anlam verememiştik. Sonunda sormaya karar verdim.
"Ne diyosun sen ya?"
"Senin yüzünden sevgilim hapse girdi. Öldürdüler onu orada. Şimdi de hoşlandığım çocuğa mı yavşıyosun."
"Buradaki tek yavşak sensin hepimiz biliyoruz. Ayrıca ne hapsi ya?"
"Unuttun mu kazayı?"
"Sen bize çarpan magandanın sevgilisi misin?"
"Düzgün konuş onun hakkında."
"Onu hala çok sevdiğin için mi Cem'le çıkıp sonra da benim sevgilime yavşadın kaşar?"
Kız üzerime doğru gelince ben de boğazına sarıldım ama Berk ve arkadaşları bizi ayırdılar. Bu aptal kızın derdi neydi de şimdi karşıma çıkmıştı. Zaten benim acım bana yeterdi. Can kolumdan tuttu ve birlikte eve döndük. Piknik iptal olmuştu. Moralim çok bozulmuştu. Ben onu suçlayacak durumdaydım ama o karşıma geçip beni suçlamıştı. Ve sevgilime sarkmıştı.
"Canım lütfen sıkma canını."
"O gün aklıma geldi. İkisini de öyle hareketsiz yatarken gördüğüm an aklıma geldi. Berk ben onları çok özledim. Bir daha onları hiç göremeyecek olmak beni delirtiyo. Bazen nafes alamıyorum Berk. Sanki bütün dünyanın yükü omuzlarımda gibi hissediyorum. Kimsem yok. Hiçkimsem."
"Ben varım aşkım. Ben asla gitmeyeceğim asla."
"Gitme. Sakın gitme."
Sarılıp öylece uyumuştuk.
_______________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Bırakma(Devam Edecek -ara verildi-)
Подростковая литератураYalnız bir kızın hikayesi...