Elim incildi ve çok zor yazıyorum :(((
bölüm geç geldi farkındayım~üzgünümASIL OLAYLAR ŞIMDI BAŞLIIIIIYOOR🔪🍷
(medya hoşuma kaçtı⛄)
bu arada; xx_Jendeukie_xx eski hesabıma girip,giremediğimi sormuşsun. Sebebini anlamadığım bir şekilde cevap veremiyorum:(( Soruna yanıt vereyim; eski hesabıma hiiç bir şekilde giremiyorum. Çok üzgünüm bu konuda neysee💓;;
İyi okumalar💎
*Hikayeyi okuduktan sonra aşağıda bir sey yazdım. Okursanız sevinirim:)))*
Yang Hyun Suk
"Sizlere o kızları getirin demiştim! O kızları elimizden kaçıramayız."
Daniel"Efendim sizi anlıyorum fakat o kızları yakalamamız kolay değil. Onlar profesyoneller. Getireceğiz bu konu hakkında söz veriyorum ama lütfen bize biraz zaman tanıyın."
"Seni severim Daniel. Sırf bu yüzden sana biraz zaman vereceğim. Sakın şunu unutma;2 haftadan önce getireceksin."
Daniel"Sağolun efendim."
"Çıkabilirsin."
Kapıyı açıp çıktığında sandalyemde gerindim.
O 4 şeytanı bulmak istiyordum. Onları yakaladığım gibi yanımda çalıştıracaktım, ya da öldürecektim. Her ikisini de yapabilirdim aslında.
Kang Daniel
O piç adam beni öldürmek için elinden geleni yapıyordu. O kızları yakalamam imkansızdı ve yakalayamazsam ölecektim. Büyük ihtimal ölecektim.
Kızların kapısının önüne geldiğimde yavaşça zili çaldım.
Kapıyı Jennie açınca ona gülümsedim.
Jennie"Aman tanrım,Daniel!"
Sıkıca bana sarıldı. Şuan çok çaresiz hissediyordum.
Bende onun küçük bedenine kollarımı sardım.
Jennie"Seni çok özlemiştim. Neredeydin? Ah,neyse bunları sonra konuşuruz. İçeri gelsene."
Kollarımı Jennie'den ayırıp içeriye doğru adımladım.
Konuşacak kelimem yoktu ki.
Salona girdiğimizde kızların şaşkın bakışları üzerimdeydi. Gelmemi beklemiyor olmalılardı.
Hepsi aynı anda kalkıp bana sarıldığında gülümseyip hepsine sarılmaya çalıştım.
"Hey,ölüyorum."
Lisa"Geber!Neredeydin sen?"
Rosé"Sana alışmıştık."
Jisoo"Bari giderken söyleseydin!"
Jennie"Hey,kızlar. Sakin biraz. Kankamı rahat bırakın."
Jisoo"Bu da krizi fırsata çevirme derdinde."
Diyerek Jennie'ye göz devirdi.
Rosé bana koltukları işaret ettiğinde tekli koltuğa yerleştim.
Lisa"Anlat bakalım. Nasıl gidiyor pizzacılık? Hala patronun seni çıldırtıyor mu?"
Jisoo"İstersen öldürebiliriz biliyorsun değil mi?"
Rosé"Jisoo!Küçük yaramaz çocuklar gibisin."
Jisoo"Sizinle de konuşulmuyor!"
Hiç değişmemişlerdi.
Lisa"Ya sizin yüzünüzden sorum havada kaldı! Sen onları takma Danicim. Cevapla."
Ne cevap verecektim sorusuna.
Ben pizzacılığı bıraktım sizi yakalayıp öldürmemi isteyen bir adamla çalışıyorum mu diyecektim?
"Şey..ben aslında artık pizzacılık yapmıyorum."
Jennie"E ne güzel. Artık kriz geçirmiyorsundur o zaman. Ne iş yapıyorsun peki?"
"Şuan çalışmıyorum."
Ayak üstü 10 yalan uydurmuştum. Umarım anlamazlardı.
Rosé"Bizimle çalışabilirsin."
"En son Jennie'ye "bizimle çalışabilirsin" dediniz ve bakın hala burada."
Lisa"Biz Jennie bebeğimden memnunuz."
Jennie"Konuş be Lisa lolipop'um anlamıyor bu man kafalar."
"Kızlar ben kalksam iyi olacak. Yorgunum sonra yine gelirim tamam mı?"
Jisoo"Sen nasıl istersen."
Park Jimin
Namjoon"Gençler çok güzel bir haberim var."
Taehyung"Ne oldu?"
Yoongi"Kesin Pornhub'a yeni video yüklendi ondan bahsediyor."
Namjoon"Şakalarınızı duymamazlıktan geleceğim."
Jin"Bugün söyleyecek misin Lahnamcun?"
Namjoon"Onları buldum!"
☄☄
Olaylar yavaş yavaş başlıyorrrKonuşmak istediğim bir şey var. Önemli bir sorun değil. Sadece kitap reklamı yapacağım wisnwidjskxid
yeni bir Bangtanpink Texting yazıyorum. Ama şuan taslakta onu yayınlasam mı bilemedim. Kararsızım. Siz isterseniz atacağım😘
Bu kadarcıktı. Bugün bir bölüm daha atabilirim belki.
neyse şmdi derse giricem sizi öpüyorum ve seviyorum😻
Kendinize iyi bakın:)))))♡♡
16.04.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katiller Ve Polisler *Bangtanpink* {ASKIDA}
FantasyJennie"Yavaşça o silahı yere bırak mı? Bunlar geçmişte kalmadı mı polis bey?" Polisler ikiye ayrılır. 1:Severek bu mesleği yapanlar 2:Aslında katillere yardım edenler Onlar sadece polis değil,onlar parıldayan ünlü katiller. Her gün kendilerini yak...