0.4

633 55 33
                                    

Bangtanpink texting ilk bölümü yayınladım.
Gidip okuyabilirsiniz^^♡

İyi Okumalar💎

Kim Namjoon

"Onları buldum."

Bu cümleyi söylemiştim ve tam 7 dakikadır tepki vermelerini bekliyordum.

Onlar ise umursamayıp telefonlarına geri dönmüşlerdi.

"Siz gerizekalı mısınız? Onları buldum diyorum."

Jimin"2 ay önce de buldum demiştin ama farklı bir çete çıktı. Bu da yanlış olabilir. O yüzden boşver bu kızları,kimsenin umurunda değil zaten."

"Siz hepiniz o kadar aptalsınız ki! Siz inanmamaya devam edin. O kızları bizden istedikleri gün götüremediğimizde ağzımız, burnumuz dağılmış geleceğiz eve belki öleceğiz ama siz bu adamların tehlikesini farkında değilsiniz. Farkında olmak da istemiyorsunuz zaten."

Hepsi sonunda kafasını o lanet telefonlardan kaldırdıklarında Jin konuşmak için atılmıştı. Umurumda değildi,bu sefer de ben onları dinlemeyecektim.

Kapıya gidip askılıkta olan montumu alıp, nasıl geldiysem o şekilde çıktım evden.

Sahil tarafına gitmek belki bana iyi gelebilirdi.

Bütün hepsi o kadar umursamaz davranıyordu ki çıldırmak üzereydim.

Sahil uzaktan bana gözüktüğünde adımlarımı hızlandırdım.

Sahil kumlarına doğru geldiğimde kum da oturan 4 kız dikkatimi çekti. Bunlar aradığımız kızlar olabilirdi.

Hemen bizimkilere haber vermeliydim. Elimi cebime atmıştım ki gelen sesle gerek olmadığını anladım.

Hoseok"Bunlar onlar olabilir değil mi?"

Jungkook"Daha tam bilmiyoruz biraz beklesek daha iyi olacak."

Onlar nasıl buraya gelmişlerdi?

"Siz neden geldiniz,Buraya geleceğimi nasıl bildiniz?"

Yoongi"Aslında bilmedik."

Taehyung"Sen evden hızlıca çıkınca haklı olduğunu düşündük."

Jin"Bu yüzden de seni takip ettik. Aslında fikir benden çıktı. Dedim ki kalkın ben gamzeli Namjoon'umu orada bırakamam."

Jungkook"Yalancı-ahh,evet her şey Jin'den çıktı."

Jin"Aferin çocuğuma."

"Gelmekle iyi yapmışsınız da biraz sessiz olsanız daha iyi olacak gibi."

Hepsi kafasını sallandığında kızlara geri döndüm.

Adlarını biliyordum ama yüzlerini bilmiyordum.

Arkasında durduğumuz elektrik binasının biraz daha ucuna gittim. Hiçbir şeyi duymuyordum.

Aralarında bir kız konuştuğunda kim olduğunu çıkaramamıştım.

(Namjoon kim olduğunu bilmiyor ama ben sizin için yazacağım,yani hani bilmiyordu falan olmasın)

Jennie"Peki şimdi ne olacak?"

Lisa"Tabii ki o polisleri öldüreceğiz."

Jisoo"Salak mısın? Polis öldürmek o kadar kolay mı?"

Rosé"Polisi de öldürürsek bize ayın katilleri ödülü vermeleri lazım."

Jennie"Bence şuan yanlış düşünüyoruz. Biz iyi insanları öldürmeyiz. Biz her zaman kötüleri öldürdük ve kötüleri öldürmeye devam edeceğiz."

Jisoo"Jennie haklı. Bence öldürmek yerine tehtid falan etmemiz en doğrusu olur."

Lisa"Bu açıdan düşününce daha mantıklı. O zaman planı ayarlayalım."

Pek bir şey anlamamıştım. Bunlar %99 ihtimalle o kızlardı fakat o plan yaptıkları kimlerdi? %85 bizdik.

Biri beni dürttüğünde arkamı döndüm.

"Efendim?"

Yoongi "Ne konuştukları anlatsana."

"Burada daha fazla duramayız. Eve gidelim orada anlatacağım."

Eve doğru yürümeye başlamıştık.

Bildiğim tek şey bir savaşın içine girdiğimiz ve artık orada başrol olduğumuzdu.

☄☄
Selamlar~Nasılsınız bakalım?

Öncelikle geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim.

Bölümde anlamadığınız bir şey varsa buraya yorum olarak bırakabilir misiniz,lütfen?

Diyecek çok bir şeyim yok.

Hepiniz kendinize çok dikkat edin. Benim için değerlisiniz♡ Sizi seviyorum♡

18.04.2020






Katiller Ve Polisler *Bangtanpink* {ASKIDA}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin