Beni seviyor musunuz?
Sizce ben iyi biri miyim?
Kendimi biraz mutsuz hissediyorum ve sizin gibi insanlara sahip olduğum için çok şanslıyım. Ne kadar sanalda da sorun yaşasam da bazılarınız beni o kadar mutlu ediyor ki. Bazılarınız ile yeni tanışmış olsak bile çok fazla yakın hissediyorum o kişilere kendimi.Kitabıma yorum yapan canlarım,bana beni hissettirdiğiniz için en çok da
sizi seviyorum,iyi ki varsınız.
minnak bebeklerim benim😘
sizinle samimi olmak beni o kadar mutu ediyor ki💗*jennie'nin paylaştığı resimler neydi öyle! ölüyordum
sınır +8😘
İyi okumalar💎
Park Chaeyoung
"Artık bir şirkete girmeliyiz. Böyle hiç bir iş yapamıyoruz."
Jisoo yemeğini ağzına atarken aynı zaman da başını salladı.
Jennie"Doğru düzgün bir şirket bile yok. Bu aralar işleri fazla aksatıyoruz."
Küçük bir mırıltı ile onu onayladım.
Ne yapsak iyi olabilirdi?
Nasıl işlerimizi geri yerine koyabilirdik.
Kendi işimiz olduğu için para da alamıyorduk ve çaldıklarımız yakın zaman da bitecekti.
Mutfağa 'off'layarak giren Lisa'ya çevirdim başımı.
Elin de bir kağıt tutuyordu.Jisoo"Bu ne?"
Kağıdı sallayıp konuşmaya başladı.
Lisa"Bu iki aylık gecikmiş kirâ,en yakın zaman da ödemeliyiz. Yoksa evden atılacağız."
Jennie"Şuan ödeyemeyiz para olarak eksideyiz."
Lisa"Kendimize bir ev satın alsak da sorun."
Rosé"Kiracıyı öldürelim?"
Jisoo"Tanrım,sen deli misin? Kirâ almak adamın hakkı onu boş yere öldüremeyiz. Siz son zamanlarda şunu unutuyorsunuz 'biz masum insanları öldürmeyiz.' "
Rosé"Evden atılırsak ne yapacağız? Nereye gideceğiz? Zaten iki ev kirası veriyoruz."
Lisa"Rosé haklı,bodrum'u da kullandığımız için daha fazla para veriyoruz."
Rosé"Bir dakika..sahte bir iş yapabiliriz?"
Jennie"Nasıl yani?"
Rosé"Bildiğim bir çete var bekleyin burada."
Mutfaktan hızlıca çıkıp odamda yatağımın üstünde duran laptop'umu aldım.
Hızlıca mutfağa geri döndüğümde Lisa'da kendine bir sandalye çekmiş oturuyordu.
Laptop'umun arama motoruna girerek 'Jamaican Posse' yazdım.
(Bu gerçek bir çete ve kitabımızda ki karakterler ile aynı işleri yapıyor bunun için yazdım:) )Jisoo"Rosé bu çok korkunç bir çete."
Jennie"Onlar sadece suçluları değil masumları da öldürüyor."
Rosé"Bizim için böyle olmayacak ne olursa olsun biz bir katiliz. Bunu kullanabiliriz."
Lisa"Bu çok büyük bir risk."
Rosé"Hadi ama! Parasızlıktan ölmek mi istiyorsunuz?"
Jennie"Buraya nasıl ulaşabiliriz."
Rosé"Bu çete Kore'ye 2 sene önce gelmiş. Biz de Koreli olduğumuza göre onlara farklılık katabiliriz."
Jisoo"Yapacak mıyız?"
Rosé"Yapacaksak tam şuan arayabilirim."
Jennie"Tamam ben kabul ediyorum."
Lisa"Başka çaremiz yok."
Gülümseyerek sitelerinde yazan telefon numarasını tuşladım.
Telefon çalarken hala yüzümde büyük bir gülümseme vardı.
-Evet?
"Merhaba, JLP ile mi görüşüyorum?"
-Evet ne oldu?
"Duyduğuma göre güzel işler başaran katillersiniz."
-Polis olduğunu anlıyorum sürtük.
"Hayır ben polis değil,katilim."
-Nasıl inanabilirim?
"Daha büyük bir çete değiliz ama eğer internete sorarsanız illa ki çıkabiliriz."
-Neden aradınız peki?
"Biz size katılmak istiyoruz. Gerçekten güzel işler yaptık bu zamana kadar."
-Yanlız şunu bilmen gerekiyor buraya girersen bir daha çıkışın olmaz,eğer çıkmak istersen ölün çıkar.
"Biz de oradan çıkmak istemiyoruz."
-Emin misiniz? Bu zorlu bir iş. Daha önce hiç başaran bir kadın görmedim.
"İşte sorun da orada biz o kadınlardan değiliz."
-Güzel konuşuyorsun,peki kaç kişisiniz?
"Dört,5 yıldır beraberiz."
-Bu iyi bir süre adresi veriyorum görüşmeye gelin fakat şunu bilin ki yanınızda hiç bir polis görmeyeceğiz. Yoksa daha bize katılmadan ölünüz çıkar."
Telefon kapandığında kızlara döndüm.
"Görüşmeye gelin dediler. Kızlar,bunu başardık."
Jisoo"Konuştuklarınızı duyduk Rosé ama hala içimde bir şüphe var."
"Bana güvenin,hiç bir şey olmayacak."
Hiç bir şey olmayacak mıydı?
Onlar güzel hayaller kurarken Polislerin onları dinlediğinden habersizlerdi.
Ölene kadar o çete ile kalacaklar mıydı?
Bunlar sadece hayal,gerçek dünya şimdi başlıyor.☄☄
ekşınsız içim rahat etmiyo eusmwimdiemdf
ne demişler ekşın gerek fenkşın ama değilsin maykıl ceksınNasılsınız bakalım?
Ben abimle uğraşıyorum,bir gün beni öldürecek!
neysee
Sizi seviyorum♥
kendinize dikkat edin♡02.05.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katiller Ve Polisler *Bangtanpink* {ASKIDA}
FantasyJennie"Yavaşça o silahı yere bırak mı? Bunlar geçmişte kalmadı mı polis bey?" Polisler ikiye ayrılır. 1:Severek bu mesleği yapanlar 2:Aslında katillere yardım edenler Onlar sadece polis değil,onlar parıldayan ünlü katiller. Her gün kendilerini yak...