1.5

371 34 68
                                    

selam,uzun zamandır yoktum çünkü baya sıkıntılarım vardı. Derslerim cok yoğunlaştı okullar da açılmayacağı için daha da dersi sıklaştırmaya başladım. 11. sınıfa geçmek değişik olacak..

ayrıca mankenlik stajına başlıyorum size de resimleri atarım💘
cok heyecanliyim..
yazın resmi olarak basliyoruzz

swag_cute_cat ve our_blink_armylove  onu sildim boş yere dolmasın diye buraya yazdım💖

AGUST D2 GELİYOR BEN ÖLDÜM O NASIL BİR RESİMDİ GİTTİM RESMİNİ ÇIKARTTIRDIM BAŞ UCUMA ASTIM KALP KRİZİ GEÇIRIYORDUM AMK off yoongi yapma böle şeyler aşkm

neysee

iyi okumalar😘

sınır+9

Kim Jennie

Rosé"Lisa yok!"

Yere oturup ağlamaya başlamıştım. O bize yardım çağrısı göndermişti ama yetişememiştik.

Jisoo"Jennie tamam sakin ol kalk ayağa."

"Onu kaybettik.."

Jisoo"Kes sesini,onu kaybetmedik. Saçma düşüncelere kapılma."

Oturduğum basamaktan kalkarak yukarı doğru çıkmaya başladım.

Rosé"Nereye?"

"Dışarı çıkıyorum."

Arkamdan koşarak gelen Rosé'yi ve Jisoo'yu takmayarak ilerlemeye devam ettim. Rosé kolumdan tutup beni kendine döndürdüğünde ona baktım.

"Ne var?"

Rosé"Jennie buradan çıkamazsın! Ölmek mi istiyorsun?"

"İstiyorum belki size ne!"

Rosé"Sen istiyor olabilirsin ama biz istemiyoruz. Kendine gel ve Lisa'yı arayalım."

"Onu bulamayacağız."

Yazardan
*bu aralar benden duyacaksınız hikayeyi")*

Kim Namjoon"

Namjoon içeri girmişti. Aslında hedefi bütün kızlardı. Fakat hepsi neredeydi?

Namjoon küçükken de her istediğini yapan birisiydi. Hiç kimse Namjoon'u bir isteğinden çeviremezdi. Cesaret de edemezdi zaten.

Onun hayatı hiç bir zaman kolay olmamıştı. Küçükken annesi ve babası kavga ederken gider dolabın içine saklanır ve babası onu dövmesin diye Tanrıya dua ederdi.

Eğer bu hayat onu kötü birine dönüştürmeseydi o merhameti her zaman olacak biriydi.

Kendi dertlerinden çok başkalarının dertlerini düşünen biriydi. Kendine küçükken şu sözü vermişti "Büyüyünce asla babam gibi bir adam olmayacağım." bu sözü tutmayı çok isterdi ama hayat'ın oyunu burada devreye giriyordu.

İnsanlar herkesin gözdesi olmak ister. Olamayınca ise bencilleşir.

Bencilleşince zarar vermeye başlar. İnsanoğlu ne zaman böyle vahşi bir varlık oldu ki?

O saatte de Namjoon,Lisa'yı görmüş ve bir şey yapmaya kıyamamıştı. Hani büyüyünce babası gibi olmayacaktı.Belki de değişse herkesten sevgi görebilecekti. Onun hayatı zaten yeterince mahvolmuştu. Daha 21 yaşında ki genç bir kızın hayatını neden berbat etmeliydi ki?

Arkasını döndü Lisa'yı gözetlediği yerin arkasına doğru ilerledi. Yine ve yine herkesten gizli ağladı orada..

🏹🏹🏹

yazarken ağladım:*(
namjoona kıyamıuorum aw

kısa oldu ama her şeyi açıklamak istedim.
sıkılmış olabilirsiniz bu yüzden özür dilerim.

SPOİLER!
bir sonra ki bölümde biri ölüyor ama kimm?
baş karakter diye düşünmeyin herkes ölebilir;))
bak heyecanlandım şimdi eubwislwoxnksxp

sizi seviyorum♡
kendinize iyi bakın♡

Yoonmin ile kalın!♡

22.05.2020

Katiller Ve Polisler *Bangtanpink* {ASKIDA}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin