merhaba güzel bir giriş olmayacak ne yazık ki:(
saat şuan gece 2.50 ve ani bir sesle uyandım. Bizim evimiz iki katlı ben üst katta kalıyorum. Zil sesleri falan geldi. Ben de uyandım bunun üzerine "karşı komşumuz da korona çıkmış. bütün aile olarak" bizim eve de görevliler geldi. Allahtan biz de bir şey yok. Bunu size söylemek istedim. Lütfen ama lütfen çoook dikkat edin. Dışarılara çıkmayın. Bu hastalık çok kötü lütfen:))) Sizleri seviyorum♡biraz korkuyorum ama şuan daha iyiyim. İyi geceler*İyi okumalar💎
Kim Jisoo
Jennie"Günaydın."Rosé"Senin uyanabilmek gibi bir kabiliyetin var mıydı?"
Jennie"Abartma be. Gece geç uyuduğum için geç kalktım."
Lisa"Sen de mi şu işi düşünüyorsun?"
Jennie"Aklım almıyor. Öncelikle bize çalışan hizmetçimiz,sonra bizi yakalayıp öldürmek isteyen polisler."
Jisoo"O hizmetçi denen sürtükle hala konuşmadık ve bu beni tedirgin ediyor."
Rosé"İlk eve geldiğinde ondan hoşlanmadığımı söylemiştim size."
Jisoo"Biz ise aptal gibi saf birine benziyor demiştik. Galiba asıl saf bizmişiz."
Lisa"Polisler ne olacak?"
Jennie"Şuan önemli olan polisler değil,burnumuzun dibinde olan hizmetçi."
Lisa"Bugün gelecek mi?"
Jisoo"Evet,birazdan burada olur."
Rosé"Plan nedir?"
Lisa"Her zaman ki gibi evde olmayacağız ya da o öyle zannedecek. Böylece suç üstü yakalayacağız."
Konuşmak için ağzımı aralamıştım ki kapının kilidinin dönme sesi ile hepimiz aynı anda kafamızı döndük.
Jennie"Siktir..şuraya girelim."
Merdiven boşluğunun görünmeyen kısmını gösteren Jennie'ye kafamı salladım.
Hızlıca oraya koştuk. Tek işimiz sessizce dinlemekti.
Kapı tamamen açıldığında gelen sadece Yoora değildi.
İçeri tek başına girip evde olup olmadığımızı fark ettiğinde arkada ses çıkaran küçük topluluğa(!) seslendi.
Yoora"Kızlar gelebilirsiniz,gitmişler."
İçeri 3 kız daha girdi. Bizim evimizi bizden habersiz kullanıyorlardı!
Tam ağzımı açıp kızlara bir şey söyleyecektim ki Yoora'nın konuşması ile bir şey söyleyemeden ağzımı geri kapadım.
Bu ikinci defa oluyor ama!
Yoora"Erkekleri buraya çağırdım. Burayı bizim ev zannedecekler. Harika değil mi?"
Tanımadığım bir kız konuşmaya atıldı
Yu Jin"Senden korkulur. Nasıl cesaret ediyorsun bu kadarına?"
Yoora"Aslında çok kolay. Bu salaklar gündüz gidiyor ve evi bana bırakıyor. Hiç şüphelenmiyorlar. Bu kadar da salak olunmaz."
Min Ji"Seni tebrik ediyorum o zaman. Güzel ev seçmişsin."
Ha Eun"Ne zaman gelecekler?Yakışıklılar mı?"
Yoora"Ben de daha yüz yüze görüşmedim ama merak etmeyin benim seçtiğim iyi olur."
Jennie"Seçtiğin batsın senin sürtük."
Sessizce konuşan Jennie'ye başımla onay verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katiller Ve Polisler *Bangtanpink* {ASKIDA}
FantasíaJennie"Yavaşça o silahı yere bırak mı? Bunlar geçmişte kalmadı mı polis bey?" Polisler ikiye ayrılır. 1:Severek bu mesleği yapanlar 2:Aslında katillere yardım edenler Onlar sadece polis değil,onlar parıldayan ünlü katiller. Her gün kendilerini yak...