1.Bölüm

36 4 5
                                    

Saat 8.00

Merhaba! Ben...şey...eee...Hatırlamıyorum!
Okula gitmiyorum. İşe'de gitmiyorum.
Gideceğim bir yer yok.Çünkü hiçbir şey hatırlamıyorum. Sanırım hafızamı kaybettim.
Burası neresi onu da bilmiyorum.Tek bildiğim birinden yada bir şeyden kaçtığım. Yanımda yatan birisi var.Baygın olduğuna göre benim tarafımda, tek ümit ettiğim benim tarafımdan birisinin olması. Uyandırmaya çalışıyorum. Bir iki dakika sonra gözlerini açtı ve ben ne dediğine şaşırıyordum.

Bana "Aşkım iyi misin?" dedi.

Aşkım mı?

Biz sevgili miyiz?

Ben lezbiyen miyim?

-İnşallah Hafızam Geri Gelmez!!!-

Aklımdan bunlar geçerken kız bana tuhaf tuhaf bakıyordu.

"Aşkım iyi misin?"

"Bana Aşkım deme!!"

Kız bu söylediğime baya şaşırmıştı.

"Neden?"

"Ben lezbiyen değilim?"

Söylediğime kahkahalarla gülerken ben ne olup bittiğini anlamamıştım.

"Aşkım senin ismin, Ne oluyor sana?"

"İsmim mi?"

"Evet. Sen yoksa hatırlamıyor musun?"

"Hatırlamıyorum.Bana her şeyi anlatır mısın?"

Başlarda şaşırsada söylediğim şeyleri cevaplamaya çalışıyordu.

"P...peki.Öncelikle senin adın Aşkım.Yani lezbiyen falan değiliz.Ve birde bende neden burada olduğumuzu bilmiyorum. Bu arada bende Sinem."

"Biz buraya nasıl geldik?"

"Yaz tatiline daha yeni girdik. Bir kaç kişi gözlerimizi bağlayarak bizi buraya getirdiler.Sen biraz direnince adamlardan birinin seni silahla bayılttığını duydum. Belki bu yüzden hafızanı kaybetmişsindir. Ben yol boyunca ayıktım hiç ses çıkarmadım ve etrafımızdaki şeylerin seslerini duymaya çalıştım, sanırım bir dağ evindeyiz."

Sinem sözünü bitirir bitirmez bir adam geldi. Sinem' i götürmeye çalışıyordu. Yalnız olursam daha tehlikeli olur diye adama bırakması için bağırdım.Sinem'de benimle birlikte bağırıyordu.

"Bırak beniii!"

"Bırak onu! Kimsiniz siz? Bırak ' ın o..."

Bayılmıştım. Başka bir adam daha gelip beni silahla bayıltmışlardı.

( 2 Saat Sonra..)

"Aşkım uyan!"

"Aşkım ben geldim.Kızım uyan!"

Babam olduğunu düşündüğüm kişi bana ne kadar bağırsa da uyanacak halde değildim. Aynı yerden iki kere darbe alınca kalkacak gücü bulamıyorsunuz.





=>Umarım beğenmişsinizdir.

Yorum yapmayı ve Takip etmeyi unutmayınız.

(Küfürsüz her yoruma açığım. )

♡GÖRÜŞMEK ÜZERE♡

Karanlık HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin