Ben ne cevap vereceğimi düşünürken kapı çaldı.
Evde benden başka kimse olmayınca mecburen ben açtım.Açmaz olaydım.
Serhat gelmiş!
Ben bir kaç saniye dona kalsamda o konuşmaya başladı.
"İnşallah içeri davet edersin."
"Eee...şey...ben..."
"Aşkım sapıklık sana daha çok yakıştı pandomimcilik falan sanan göre değil."
Bunu söylerken eve girdi ve ben ne yapacağımı bilemedim.
"Ben sapık değilim. Sadece..şey"
Kendimi anlatma biçimime bir kez daha hayran kaldıktan sonra devam edemedim.
"Ne? Sadece bana özel bir sapık mısın? Bu kadar yakışıklı olduğumu bilmiyordum. Vay bee!"
"Yok ben sadece müziği duyunca kim var diye bakmak istedim."
"Yalan söyleme her gün yüzdüğümü biliyorsun."
Benim bir sapık olduğumu düşünmesini istemediğim için hafızamı kaybettiğimi söylemeye karar verdim.
"Şey ben aslında sadece.."
"Sadece ne?"
Offf yaa!
"Ben hafızamı kaybettim ve yeni yeni bazı şeyleri hatırlamaya başlıyorum. Seninle arkadaşmışız o yüzden sana öyle bakıyordum."
"Bahanede üretmişsin. Bravo!"
"Gerçekten. Doğruyu söylüyorum."
"Sen ciddisin."
"Evet ciddiyim ama lütfen bunu kimseye söyleme senden başka kimse bilmiyor. Ailem hariç."
"Pe-...peki. Tam olarak ne hatırlıyorsun ?"
"Ailemi ve sizinle olan bazı anılarımı."
"Sevgilini?"
"Burak diye birisi var zaten tanıyorsundur ama sadece sevgilim olduğunu biliyorum ve beni aldattığını. Tam olarak anlatmadı ama baloda biz dans ederken kıskandığı için başka bir kızla dans etmiş ama kız ondan hoşlandığını düşündüğü için onu öpmüş. O ise geri çekilmiş. Eve gelip benden Özür diledi ben ise hatırlamadığım söylemeden 'düşüneceğim' dedim."
Bana sadece şaşkın bir şekilde bakıyordu ve kendin toparladıktan sonra konuşmaya başladı.
"Aşkım."
"Efendim?"
"Sana bir şey itiraf etmem gerekiyor."
"Dinliyorum."
"Biz seninle kimsenin haberi yokken bir kaç hafta çıkmıştık ama o zamanlar hayatında Burak yoktu."
"Ne?"
"Öyle işte.""Yani biz seninle...?"
"Evet biz çıkıyorduk."
Duyduklarıma şaşırırken ne desem bilemedim.
Şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım ki Serhat bir bomba daha patlattı."Ve sana söylemem gereken asıl önemli şey... Ben seni hâlâ çok seviyorum."
"Ne? Ben...şey...Seninle neden ayrıldık?"
Serhat önce bir duraksasada konuşmaya başladı.
"O zamanlar uzun mesafe ilişkisi yaşıyorduk ve seni kendi kuzenimle aldattığımı düşündün ama ozaman kuzenim olduğunu bilmiyordun. Sana açıklamak istedim fakat beni dinlememekte çok ısrarcıydın. Bende sana vakit vermek ve sana sonra anlatmak istedim aradan bir ay geçti ve sen Burak'la sevgili olmuştun. Ben sana durumu anlattığımda artık çok geçti ama arkadaş kalabildik. Ben artık arkadaş kalmak istemiyorum Aşkım. Ben sana ismin Aşkım olduğu için değil benim sevgilim olduğun için aşkım demek istiyorum. Benim burada yaşamamın sebebi sensin. Senin burada yaşama sebebin ben olmak istiyorum bu yüzden Benimle çıkar mısın?"
Ne diyeceğimi bilemedim.
Bugün neler yaşandı öyle?
Benim nasıl bir hayatım varmış?
Ben kimi seçeceğim?
Kimseye 'Seni seçtim pikaççu' diyemem.
Acaba diyebilir miyim?
Saçmalama!...Saçmalama!...Saçmalama!
Of!Of!
Hay hafızama.... Tam unutulacak hayat!
BU NASIL HAYAT LAN?
Acaba hafızamı tekrar kaybetme şansım yüzde kaç?
Buldum! Kesin bu plan işe yarar.
İlk önce mutfağa koşacam sonra bi tava alıp gelcem. Kafasına vurdum mu MİS. Hafıza puf uçtu gitti.Allahım sen bana akıl fikir ver AMİN.
Lan ben bu akılla nasıl Fen Lisesinde 4.oldum?
AKLIMDA DELİ SORULAR
Tamam sakin olmalıyım. Çocuk bekliyo off ne demem gerek?
A- Yeşil atlı prensim
B- Ne diyon lan sen TREKK!
C- Tava Planı
D- Seni seçtim Pikaççu!
E- Diğer şıkları seçme ve sadece 'Düşünmem gerek üzgünüm.' de.
Cevap veriyorum:
dım dım!dım dım!dım dım!
-E
=Son kararım mı?
-Evet
=Emin miyim?
-Kesinlikle
=Peki...Doğru cevap...
=Dım dım! Dım dım! Dım dım!
=Reklam arası
-Ne?
=Şaka şaka sadece annemler geldi. Kapıyı Aç!
İçimde yaşadıklarıma bak ya...
Oh! Neyseki kimse iç sesimizi duymuyo.
Serhat 'a 'sorna konuşuruz' dedikten sorna kapıyı
açtım.Annem ve Melis ağaç olmasada çalı olmuşlardı.
Neyse benim çok büyük bir karar vermemi ertelettiler.I LOVE YOU FAMILY!
Bugünlük bukadar.
HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM💋
SEE YOU LATER.
NOT- Oylarınızı ve Yorumlarınızı bekliyorum.
😉 emojinin anlamı:
GIPS!
Kendinizi benim müthiş zekamdan ve koronadan koruyun😷
👀
👅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Hayaller
ChickLitHafızasını bir kaç gün de olsa kaybetmiş birisi başını ne tür bir belaya sokabilir sence? Aşkım : Yani biz seninle...? Serhat : Evet biz çıkıyorduk. ●》Yalandan doğan bir aşk devam edebilir mi sence?《● ▪Aşkım 'ın hikayesinde senden bir parça var!