11.Bölüm

9 1 0
                                    


●●●

"Sıra sizde."

"Kanka öyle bir bakıyorsun ki sanki ölüm fermanı imzalayacaklar."

Ali 'nin lafına güldüm. Çünkü gerçekten korku dolu gözlerle bakıyorlardı.

"E görevleri ne?"

"Dışarı çıkıyoruz."

●●●

"Hazır mısınız?"

"Ben hiç hazır değilim!"

"Bende."

Üzerimize bir kaç şey aldıktan sonra dışarı çıkacak ve onlara görevini dışarıda verecektim. Kötülük olsun diye en rezil şeyler yaptırmayı düşünüyordum.

"Hadi gidelim."

"Sinem artık yeter."

"Geliyorum....bak bitti!"

"Hadi!"

Komutumla hepsi ayakkabılarını giymeye başladı. Melek ve Ali pis pis sırıtırken diğerleri görevleri için hem heyecanlı hem de korkuyorlardı.

●●●

Bir süre arabayla yolculuk yaptık ve bir bara geldik. 
Ben hariç herkes neden burada olduğumuzu anlamasada diğerlerine berbat görevler verecektim.

"Hadi girelim."

"Kanka biz neden burdayız hâlâ anlamadım."

"İçerde anlarsın!"

Kapıdan girdiğimizde büyük ve kalabalık bir bar olduğu için sevindim. Daha fazla rezil olacaklardı.

"İlk önce içelim sonra rezil olursunuz...yani görevleri yaparız diyecektim."

Bir iki kadeh içtikten sonra yavaş yavaş sarhoş olma yollarında koşuyordum. Bu yüzden görevleri tek tek söyleyip onları çekecektim. Planım biraz sarhoş olmaları ve görevimi tam yapmalarını sağlamaktı.

"Başlıyoruz! Burak?"

"Efendim?"

"Dans etmeyi biliyor musun?"

Burak biraz düşündü. Sanırım ne yapmaya çalıştığımı öğrenmeye çalışıyordu.

"Y-yok...B-bilmiyorum."

"İyi. O zama-"

"Biliyorum. Vallahi biliyorum."

Bizimkiler bu U dönüşüne gülerken bende keyifle sırıttım.

"Tamam. Bize yeteneklerini göster ve..."

"Ve?"

İşaret parmağımla sahneyi gösterdim.

"Vee beş dakka direk dansı yap!"

"Ne!?"

"Oha!"

"Allah rahmet eylesin."

"Hahahah!"

Ali yanıma geldi ve elimi sıktı.

"Zekanın hastasıyım kankalık pastasıyım."

"Salak!...Aşkım bu çok ağır ama-"

Sinem hemen çıkıştı.

"Aması maması yok! Görev görevdir. Sizi sahneye alalım."

"Of of!"

Burak mutsuz bir şekilde görevlilerle konuşmaya giderken biz kahkaha atıyorduk.

Karanlık HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin