-Хусогийн талаас-
Би: Хөөе Жонгүг наад хөмсгөө тэнийлгэ. Хуучин сургуулийнх нь ах гэсэн.
Жонгүг: Бүүр ах юм уу? Өө зааз надад зөвшөөрөхгүй байсан шалтгаан нь энэ юм байна лдаа.
Би: Зөвшөөрөхгүй ээ?? Чи сэтгэлээ илчилсэн юм уу?
Жонгүг: Тийм ээ, харин тэр жоохон хүлээчих гэсэн.
Жимин: Тэгвэл чамд ч боломж байхгүй юм байна даа гээд ёжтой инээхэд Жонгүг уурсан
Жонгүг: Амаа тат Жимин.
Тэхён: Өөр шалтгаан байгаа ч юм билүү.
Би: Тийншд, өөр шалтгаан байж л байгаа тийм болохоор чи тайван бай.
Тэр дөрвийг ийн ярилцаж байхад жүжигчний ангиас Хэжин Сүён Сүхён нар гарч ирэв.
Би: Өө Хэжин.
Хэжин: Хусог, хичээл дээ ороогүй байсан юм уу?
Би: Аан тийм ээ, энэ хэдтэй уулзаад гээд нөгөө гурав луу заав.
Хэжин: Аан та нар Жисүг хараагүй биз. Утас нь холбогдохгүй байна.
Жонгүг: Айн, юу утас нь холбогдохгүй байна аа гэсээр утсаа гарган цааш яваад өгөв.
Сүён: Энэ нэг юм чинь одоо яачихсан юм.
Тэхён: Жисүд сэтгэлээ илчилсэн чинь нөгөөдөх нь жоохон хүлээчих гэсэн гэнэ. Бараг зөвшөөрөөгүй юм байх өө.
Хэжин: Юу?! Үгүй байлгүй дээ. Жисү өнөөдөр билүү маргааш хариугаа хэлнэ гээд явж байсан шд. Энд ямар нэгэн буруу ойлголт гарсан байна.
Тэхён: Хэн мэдхэв. Зза Жимин бид хоёр явлаа баяртай.
Би: Баяртай.
Сүхён: Зза явж Тэхён( TXT)дээрээ очих минь.
Хэжин: Аан за. Баяртай бүдрээд уначхав даа гэж хэлээд чанга чанга инээв.
Ёстой нэг аймар инээх юм аа. Бараг орилж инээгээд байгаа юм уу? Гэмээр инээх юм.
Сүён: Би явлаа нөгөө аймар Кан багшийн хичээл орно баяртай.
Хэжин: Bye, нээрээ Жисүг хараагүй юм уу?
Би: Харсан нь ч харсан лдаа.
Хэжин: Тэгээд хаана байгаа юм. Хурдан хэлээдэх
Би: Хэлэх гэж л байна шдээ. Ааштай гэдэг нь гэхэд
Хэжин уурсан " Маяглаад байлгүй хурдан хэл."Би: Хуучин сургуулийнхаа ахтайгаа явсан. Бодвол продюсерын ангид байгаа байлгүй.
Хэжин: Хуучин сургуулийн ах аа?? Нэрийг нь мэдэх үү?
YOU ARE READING
Dance Room / Sope /
RomanceЮнги: Хусог, чиний хувьд үнэ цэнэтэй зүйл чинь юу вэ? Хусог: Бүжиг би бага байхаасаа л бүжгэнд дурлаж ирсэн. Харин хён таны хувьд үнэ цэнэтэй зүйл чинь юу вэ? Юнги: Чи, чи миний хувьд хамгаас үнэ цэнэтэй зүйл минь. Би чамд хайртай Хусог.