Aylar sanki yokuş aşağı giden bir aracın içindeymiş gibi çabuk geçmişti. Luhan' ın babasıyla korku dolu dakikalar geçirdiğim günün üzerinden iki ay geçmiş, mezun olmamıza da iki ay kalmıştı. Geçen iki ayda hiçbir değişiklik olmamıştı. Okula geliyordum, dersleri dinliyordum, notlar alıyordum, okul sınavlarına çalışıyordum, üniversite sınavı için oluşturduğum çalışma programına elimden geldiğince uymak için uğraşıyordum, arkadaşlarımla takılıyordum, Luhan ile kavga ediyordum ve yine Luhan ile sevişiyordum. İki ay önceki merdiven boşluğunda yaptığımız seksten sonra ikimiz de cinsel açıdan daha hassas olmuştuk. Üst ya da alt fark etmeksizin, her sevişmemizde birbirimize daha fazla zevk vermek için uğraşıyor, o günkü zevki her sevişmemizde yaşıyorduk. Mezun olmamıza kalan iki ayın da bu şekilde geçeceğine adım gibi emindim ama bundan sonrası için endişelerim vardı. Tamam, sevgili ya da onun gibi bir şey değildik, arkadaş bile değildik ama aramızda adı konulmamış bir şeyler vardı. Buna sadece çekim ya da şehvet denemezdi çünkü işin içine duygular karışmadığı sürece karşındaki kişiye bu denli güçlü bir şehvet duymak pek de mümkün değildi bana göre. Bilmiyorum, belki de Luhan' ın beni sevmesini istediğim için böyle düşünüyorum ama yine de haklıyım bence. Mezun olduktan sonra bu sürdürdüğümüz, ilişki demeye bin şahit isteyen, tuhaf şey son bulacaktı. Ben ise kendimi kesinlikle bunun bitmesine hazır hissetmiyordum. Birçok kişiye göre benim bu düşüncem sağlıksızdı. Çünkü onlara göre beni sevmeyen bir adamla seks yapıyordum, onu tatmin ediyordum ve sonrasında kendi yolumuza çekip gidiyorduk. Fakat o insanlar bilmiyordu ki Luhan' ın beni sevmesini istesem bile bu sadece bana ait bir dilekti. Yoksa, Luhan' ın duyguları beni ilgilendirmiyordu. Ben kendi duygularımdan sorumluydum ve kendi duygusal çıkarlarım doğrultusunda hareket ediyordum. Yani onların tabiriyle 'beni sevmeyen bir adam' ile seks yapmıyordum. Ben 'sevdiğim adam' ile seks yapıyordum. Ben kendi ruhumu ve bedenimi sevdiğim adam ile doyuruyordum. Gerisi beni ırgalamıyordu. Bu yüzden de bunun bitmesini istemiyordum. Bugün hedefimizdeki üniversiteleri tercih formuna yazıp rehberlik servisine vermemiz gerekiyordu. Böylece rehber öğretmen her birimizin istediği üniversiteye gidebilmek için nasıl çalıştığını soracak ve bize bu konuda yol göstermeye çalışacaktı. Son iki ayda çalışmaya başlayan çok kişi vardı çünkü. Kendi tercih formum ile bakışıyordum. Aslında bunu doldurmam yalnızca birkaç saniyemi alırdı ama içimdeki aşık Sehun, bu formu doldurmadan önce Luhan' ın hedeflediği üniversiteleri görmek istiyordu. Aslında hedefim belliydi ve değiştirmeyi düşünmüyordum. Tam şu anda içimdeki aşık Sehun bana götüyle gülüyor. Kimi kandırıyorum ki, eğer istediğim bölüm Luhan' ın ilk tercihi olan üniversitede varsa kesinlikle hedefimi değiştirirdim. Ama ne yazık ki Luhan' ın tercih formunu göremiyordum. Pislik herif formu çantasına koyup uyumuştu. Yapacak bir şey yoktu, bu formu akşam okul çıkışına kadar teslim etmemiz gerekiyordu. Sınıftakilerin yarısından fazlası doldurup teslim etmişti bile. Bu sefer şansıma lanet etmekten başka çarem yoktu. Sırayla hedeflediğim beş üniversiteyi yazdım. Adımı ve sınıfımı da yazdıktan sonra formumu defterimin arasına koyup arka sıraya doğru döndüm. Gülerken anıran ve muhabbet ederken sınıfı gürültüye boğan arkadaşlarım bugün sessizce konuşuyorlardı. Gizli bir şeyler dönüyordu kesin. HyunMin' in kafasına kafamı yaslayıp gizli toplantıya katıldım.
"Ne konuşuyorsunuz?"
JaeSung eliyle sus işareti yaptı.
"Şşşş... Sınıftaki diğer çakallar duymasın kanka, yaklaş iyice."
Etrafa bakınıp – Luhan uyumaya devam ediyordu- iyice sokuldum aralarına.
"Ortalık temiz. Ne oluyor, bana da anlatın."
"Sensiz olmaz zaten kanka. Bak bi' HyunMin' in X Lisesi' nde okuyan kız kardeşi var ya hani... İşte o kardeş, kız arkadaşlarının birileriyle tanışmak ve lise bitmeden sevgili bulmak istediklerini söylemiş. Bugün okul çıkışında toplu buluşma var. Ben, HyunMin, Yoseob ve sen... Biz dördümüz gideceğiz, X Lisesi' nden de dört kız gelecek. Paradise Cafe' de buluşup birbirimizi tanımaya çalışacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ore No Kawaii Monsuta
FanfictionAşık olduğun birinden nefret edebilir misin? Ana Çift: HunHan/HanHun *Smut içerik vardır. İlerleyen bölümlerde daha çok olacaktır. Yaşı küçük olanların gelmemesi önerilir. *Şiddet ve argo içerir. *Bölümler haftalık olarak yüklenecek.