40 dakika geçmişti neredeydiler? Hayatımın en yavaş 40 dakikasını yaşamıştım. Derken kapı açıldı. Yüreğim ağzıma gelmişti,babam girdi içeri ben Doruk'u beklerken babam kapıyı kapatınca şaştım kaldım.
-Baba Doruk gitti mi?
-Acil telefon gelince gitti.
Korkuyordum acaba babam ne zaman konuyu açacaktı?
- Hadi çıkış işlemlerin tamam hazırlanın gidelim.
-nE
Babam yüzüme şaşkın şaşkın bakıyordu. Haklıydı"ne"diye tepki mi olur ya. Ben yavaş yavaş yerimden doğrulunca annem hemen bana destek oldu. Yavaş bir toparlanmanın ardından gidiyorduk. Ne yani ben hiç bir şey hatırlamazken normal hayatıma devam mı edecektim? Nasıl olacak o?
Babam bir evin önünde durunca birden düşündüm doğru ben evi de hatırlamıyordum. Sağımdaki büyük eve baktım güzel bir evdi. Kocaman bir bahçesi vardı. Başım...
~yazardan~
Sahraya yine aynı şey olmuştu. Sahra'nın kafasında 5 saniyelik bir olay canlanmıştı. Bu sefer bir kız çocuğu vardı,yaklaşık 9 yaşındaydı. Pembe ipi vardı elinde,çok mutluydu karşısında Sahra'nın annesi babası oturmuş küçük kız her atladığınıda sayıyorlardı "22 23 24"yüzlerinde huzur dolu bir ifade vardı.Küçük kız da epey yorulmuş ve terlemişti ama mutluydu. Sahra 5 saniye bu anı görmüştü.~~
-Kızım iyi misin?
Kendime geldiğimde annemin endişeli suratını gördüm karşımda.
-Ben,iyiyim hadi gidelim.
Annem yüzümü bir kaç saniye inceledikten sonra eve doğru pardon evime doğur ilerledik.
-Gel Sahra eşyalarını yerleştirelim.
Bu çok iyi olmuştu çünkü inanın bana odamın yerini bile hatırlamıyordum.Annemle merdivenleri çıkarken sağ bacağımda yoğun bir acı hissetmiştim.Ama bunu söyleyip annemi telaşlandırmaya hiç niyetim yoktu. Merdivenleri çıkınca uzun bir koridor çıktı karşımıza.Etrafıma bakarken normal kapılar dışında bir kapı vardı. Kapıda kocaman yazılar vardı. Annem beni kokumdan tutup süslü odaya doğru ilerlerken gözüm kapını üzerimdeki yazılara takıldı. Bir sürü kağıt vardı. Gözüme ilk gelen kağıda baktığımda üstünde siyah ile yazılmış "Tek Aşk BEŞİKTAŞK"yazısı vardı. Altında da kocaman çizilmiş bir kartal resmi vardı. Bunu ben mi yapmıştım.Hemen altına yapıştırılmış başka bir yazı vardı bu sefer kırmızı kalem ile yazılmıştı."Kitabı filmine göre yargılama" yazılmıştı koyu koyu, bu yazının da altında kocaman bir kitap resmi vardı. Başka kağıtlara da bakacaktım ki annem çoktan kapıyı açmıştı bile. O an gözüme odaya dalmıştı.Kocaman bir odaydı, bir çok kitaplık vardı odada, eşyaların çoğunluğu ise siyah ve beyaz renkten oluşuyordu. Kafamı farklı bir yöne çevirdiğimde ise bir sürü madalya gördüm orada parıl parıl parlıyorlardı. Bunlar benim olamazdı ya. Odanın başka bir köşesinde ise bir ayna vardı ve aynanın önü makyaj malzemeleri ile doluydu:kapağı açık bırakılmış rujlar, ortada kalan fırçalar... Annem çantamı bir köşeye bıraktıktan sonra odamdan çıkmıştı.
Bense yorgun bedenim ile hasret içinde yatağıma koştum.