Uyandığımda saat 16.14 olmuştu bile. Neredeyse 3 saattir uyuyordum. Yavaşça yatağımdan kalkıp odama göz attım. Aynamın önüne gidip makyaj malzemelerini incelemeye başladım. Önce bir ruj çarptı gözüme mora çalan bir renkti ruj. Hemen açıp hafifçe sürdüm. Başımı kaldırıp aynaya baktığımda... Başım...
~yazardan~
Sahra'nın başına sık sık gelmeye başlayan bu olay bir hatıra defterinin bir sayfasına 5 saniyeliğine bakmaya benziyordu. Ve eğer bu hatırayı hatırlamıyorsanız işler çok baş döndürücü bir hal alıyordu. Sahra bu sefer karşısında arkadaşı ile fotoğraf çekiliyordu. Karşısında poz verdiği ekranda ise hem Sahra hem yanındaki kızın dudağında yoğun bir şekilde sürülmüş bu ruj vardı. 5 saniyenin sonunda Sahra'nın karşısında sadece çökmüş bir Sahra'nın yüzü kalmıştı. Bir de yoğun baş dönmesi. O an Sahra bir şey anladı. Bunları yazmalıydı. Bir köşeye not etmeliydi ki hafızasını tekrar kazanabilsin. Tekrar çocukluğunu hatırlayabilsin. Tekrar ip atladığı anda ki yorgunluğu aklına gelsin. Çok eğlendiği arkadaşını belki de dostunu hatırlayabilsin~~
Hemen ruju yerine bırak pardon fırlatıp odada ilk gördüğüm çekmeceye koştum. Çekmecede ne arasam vardı. Bu nasıl bir çekmece ya? Birazcık altını üstüne getirdikten sonra bi defter buldum. Üstünde Anlam vermediğim bir deseni olan bu defteri hemen içini açtım. Aynen şöyle yazıyordu
"Dumbledore: Ölülere acıma Harry yaşayanlara acı en çokta sevgisiz yaşayanlara."
Benim cevabım ise netti
-Ne
Ne bu şimdi? Telefondan bakıcam diyecektim ki o an aklıma telefonumun kazada paramparça olmuş olması gerektiği geldi.Ama içimdeki ses benim tabletim olduğunu fısıldayınca iç sesime güvenip odanın içinde deli gibi dolanmaya başladım. Ve iç sesim haklıydı, bir kitaplığın 2. Rafında duran tablete koştum hemen. İnternete hemen bu tuhaf ismi yazdığımda karşıma ilginç biri çıkmıştı. Epeyce yaşlı biriydi. Ama benim cevabım yine netti.
- Ne
Diğer ismi yazdığım da karşıma çıkan resimlerde...
~yazardan~
Sahra'nın bu sefer ki anısında internette geziniyordu. Bu adamın fotoğrafları vardı ama bu anının diğerlerinden farklı bir yanı vardı. Sahra bu sefer kesin bir bilgi hatırlamıştı. Sahra'nın ağzından bir isim fırladı o an.~~
- Daniel Radcliffe
- Ne
N'oluyo ya hem kendi kendime konuşuyorum hem de asla hatırlamaz dedikleri halde hayatımdaki en gereksiz bilgiyi hatırlıyorum ne şimdi bu ? Hatırlayacak bi şey kalmamış gibi bunu hatırladım ya!
Şu diğer anılar aklımdan uçup gitmeden yazmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Hatırla
Ficção AdolescenteBen silindim benimle birlikte bütün anılarda silindi